تماس با ما

خرید لوستر برای اتاق نشیمن

خرید لوستر برای اتاق نشیمن

یکی از عناصر مهم در دکوراسیون محل مورد نظر شما، لوستر است و برای انتخاب لوستر باید فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرید. به طور کلی لوستری که انتخاب می‌کنید، باید با محل مورد نظرتان تطابق داشته باشد. با توجه به این که لوسترها دارای انواع مختلفی هستند، شما با توجه به سبک دکوراسیون خود‌، می‌توانید یک لوستر مناسب خریداری کنید. اگر قصد دارید با راهنمای انتخاب لوستر برای اتاق نشیمن آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم که این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

شاید نیاز داشته باشید:جدیدترین لوستر های شیک 2024

راهنمای انتخاب لوستر برای اتاق نشیمن

انتخاب یک لوستر مناسب برای اتاق نشیمن، می‌تواند تاثیر خیلی خوبی در فضای کلی و همینطور زیبایی فضا داشته باشد. در این قسمت راهنمای انتخاب لوستر برای اتاق نشیمن را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم.

یکی از فاکتورهایی که برای انتخاب لوستر باید مد نظر داشته باشید، این است که اندازه اتاق نشیمن را مد نظر قرار دهید. اندازه لوستری که انتخاب می‌کنید، باید با اندازه اتاق نشیمن متناسب باشد‌. به عنوان مثال یک لوستر بزرگ می‌تواند در یک اتاق نشیمن کوچک ظاهر نامناسبی را ایجاد کند و برعکس. بنابراین برای این که بتوانید اندازه مناسب لوستر را تعیین کنید، عرض و ارتفاع اتاق را اندازه بگیرید. ارتفاع سقف اتاق نشیمن هم، موردی است که می‌تواند بر انتخاب لوستر تاثیر داشته باشد. بنابراین باید ارتفاع سقف را در نظر بگیرید اگر اتاق نشیمن شما سقف بلندی داشته باشد، اجازه می‌دهد تا بتوانید از یک لوستر بزرگ‌تر برای آن استفاده کنید و این در حالی است که یک سقف کم، به یک لوستر کوچک‌تر نیاز دارد.

یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید لوستر برای اتاق نشیمن باید به آن دقت داشته باشید، این است که سبک اتاق را هم در نظر بگیرید. مثلاً اگر سبک اتاق نشیمن مدرن است، باید یک لوستر امروزی و شیک برای اتاق انتخاب کنید. در مقابل اگر فضای اتاق نشیمن سبک کلاسیک یا سنتی دارد، می‌توانید از یک لوستر آراسته‌تر استفاده کنید. تعیین کردن نیازهای روشنایی هم، فاکتور مهمی است که باید مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد. اگر فضای پذیرایی مورد نظرتان نیاز به نور زیادی دارد، می‌توانید لوستری را انتخاب کنید که لامپ‌های بیشتری دارد.

 

شاید نیاز داشته باشید:جدیدترین لوستر های لاکچری 2024

عوامل موثر بر قیمت لوستر

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چه عواملی می‌توانند بر قیمت لوستر تاثیر بگذارند و آن را تعیین کنند؟ در این باره باید بگوییم که عوامل متعددی وجود دارند که هر کدام به نحوی می‌توانند روی قیمت لوستر تاثیر مستقیم داشته باشند که این عوامل عبارتند از:

برند

برندی که اقدام به تولید لوستر می‌کند، یکی از فاکتورهایی است که می‌تواند قیمت این کالا را تحت تاثیر قرار دهد. با توجه به این که برند مورد نظر در سطح بالا یا پایینی قرار دارد، قیمت لوستر تعیین می‌شود‌.

کریستال

کریستالی که برای ساخت لوستر مورد استفاده قرار می‌گیرد، از هر جنس یا مدلی که باشد، می‌تواند قیمت لوستر را تحت تاثیر قرار دهد. لازم به ذکر است که کریستال لوستر بخش زیادی از قیمت آن را به خود اختصاص می‌دهد. کریستال‌هایی که برای ساخت لوستر مورد استفاده قرار می‌گیرند، به دو بخش کریستال‌های آویز و همینطور لاله‌هایی که روی شاخه قرار می‌گیرند، تقسیم بندی می‌شوند. علاوه بر این مورد، خود کریستال‌ها هم با توجه به فاکتورهایی قیمت گذاری می‌شوند. این فاکتورها شامل جنس کریستال، اندازه کریستال و همینطور میزان تراشی است که روی آن‌ها ایجاد شده است.

مکان فروش لوستر

مکان فروش لوستر هم، می‌تواند جزء فاکتورهایی باشد که روی قیمت آن تاثیر می‌گذارد. منظور از مکان فروش لوستر، پایین شهر یا بالا شهر بودن یا حتی شهر محل فروش است.

 

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

خلاصه مطلب

ما در این محتوا تلاش کردیم تا مطالبی را در اختیارتان قرار دهیم که با استفاده از آن‌ها بتوانید نکات مهمی را که برای خرید لوستر نیاز دارید، دریافت کنید. آگاهی داشتن از نکات قبل از خرید، می‌تواند خرید بهتری را به شما هدیه دهد و شما می‌توانید از خرید خود رضایت بیشتری داشته باشید. اگر قصد دارید برای اتاق نشیمن خود لوستر خریداری کنید، می‌توانید قبل از خرید مشاوره‌های لازم را دریافت نمایید. سایتی به نام پارس نوران شرق وجود دارد که می‌توانید اطلاعات لازم را در مورد لوستر مورد نظر خود از این سایت دریافت کنید و همینطور از قیمت لوسترها هم آگاه شوید. امیدواریم که از خواندن این مطالب، لذت برده باشید و در صورت نیاز بتوانید از آن‌ها بهره ببرید.

website_PNS_icon

فروشگاه