تماس با ما

جدیدترین لوسترهای لاکچری ۲۰۲۴

جدیدترین لوستر های لاکچری ۲۰۲۴

لوسترها دارای انواع مختلفی همچون رستورانی، کلاسیک، مدرن، آویزی، کریستال و کودکانه هستند که می‌توان این لوسترها را جزء جدیدترین لوسترهای لاکچری ۲۰۲۴ به حساب آورد. هر کدام از این لوسترها زیبایی خاص خود را دارند و شما می‌توانید برای مکان‌های مختلفی از آن‌ها استفاده کنید. از نظر نورپردازی لوسترها هم باید بگوییم که این لوسترها در صورتی که کیفیت خیلی خوبی داشته باشند، می‌توانند نورپردازی درجه یکی را در فضا ایجاد کنند و اگر می‌خواهید با جدیدترین لوسترهای ۲۰۲۴ آشنا شوید، در ادامه مطلب ما را همراهی کنید.

 

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

انواع لوسترهای جدید و لاکچری ۲۰۲۴

همانطور که اشاره کردیم، لوسترهای ۲۰۲۴ دارای مدل‌های جدید و به روزی هستند و انواع مختلفی دارند. طراحی‌هایی که برای این لوسترها انجام شده است، زیبا و منحصر به فرد است. به عنوان مثال لوسترهای کلاسیک دارای جنس شیشه و بلور هستند و طراحی‌های آن‌ها به صورت پیچیده است.  در مقابل لوسترهای مدرن هم دارای خطوط منحصر به فرد و طراحی‌های ساده هستند. انواع مختلف لوسترهای ۲۰۲۴ عبارتند از:

  • لوسترهای چوبی

یکی از لوسترهای جدید ۲۰۲۴ لوستر چوبی است که این گونه لوسترها از مقاومت بالایی برخوردار هستند و در بدنه آن‌ها از فولاد و چوب طبیعی استفاده شده است.  رنگ لوسترهای چوبی به صورت کاملاً طبیعی است و شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها، فضای مورد نظرتان را خاص و منحصر به فرد کنید.

  • لوستر مدرن

نوع دیگری از لوسترهای ۲۰۲۴ لوسترهای مدرن هستند که مدل آن‌ها اس ام دی است.  این لوسترها در طرح‌های گوناگونی به فروش می‌رسند و می‌توان آن‌ها را جزء جدیدترین لوسترهای پذیرایی به شمار آورد. به عنوان مثال یکی از مدل‌های لوسترهای مدرن، مدل دو حلقه است که این نوع لوسترها دارای طراحی بسیار جدید و مدرنی هستند که از دو حلقه با جنس آلومینیوم تشکیل شده‌اند. همچنین باید بگوییم که این حلقه‌ها به وسیله سه کابل به کفی اتصال پیدا کرده‌اند.

شاید نیاز داشته باشید : جدیدترین لوسترهای مدرن 2024

 

  • لوستر کهکشانی

یکی از محبوب‌ترین لوسترهای جدید و زیبای ۲۰۲۴ لوسترهای کهکشانی هستند که می‌توان آن‌ها را جزء پرفروش‌ترین لوسترها به حساب آورد. لوسترهای کهکشانی سبک مدرنی دارند و با توجه به متدهای روز دنیا تولید شده‌اند. استفاده از لوسترهای کهکشانی در محیط‌های مختلف، می‌تواند زیبایی محیط‌ها را چند برابر کند و مهم‌ترین متریالی که در ساخت آن‌ها استفاده شده است، فولاد است. شما عزیزان می‌توانید به راحتی از این لوسترها در محیط‌های مرطوب هم استفاده کنید.

راهنمای خرید لوستر

مسلماً برای این که شما بتوانید بهترین لوستر را برای خود خریداری کنید، باید به چند فاکتور هنگام خرید توجه داشته باشید. اول این که بودجه خود را در نظر بگیرید و با توجه به بودجه خود لوستری را که می‌خواهید، انتخاب کنید. در نظر گرفتن برند تولید کننده لوستر هم، دارای اهمیت است و برند می‌تواند کیفیت لوستر را مشخص کند. لوستری که انتخاب می‌کنید، باید متناسب با فضایی باشد که می‌خواهید در آن از لوستر استفاده کنید. توصیه می‌کنیم که گارانتی لوستر را هم در نظر بگیرید و حتماً از فروشنده در این مورد سوال کنید. ممکن است بعد از گذشت مدت زمانی، لوستر نیاز به تعمیر داشته باشد و بنابراین شما می‌توانید به راحتی از گارانتی آن استفاده کنید. ابعاد فضای مورد نظر خود را مورد بررسی قرار دهید و سپس اندازه و ابعاد لوستر را هم متناسب با همان فضا انتخاب کنید. مسلماً فضاهای بزرگ‌تر نیازمند لوستر بزرگ‌تر و فضاهای کوچک‌تر نیازمند لوستر کوچک‌تر هستند.

 

عوامل تاثیرگذار بر قیمت لوستر

آیا تا به حال این سوال در ذهن شما به وجود آمده است که چه فاکتورهایی می‌توانند روی قیمت لوستر تاثیر بگذارند و آن را کم و زیاد کنند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که فاکتورهای مختلفی می‌توانند در تعیین قیمت لوستر نقش داشته باشند که یکی از این فاکتورها، برند تولید کننده لوستر است. مسلماً هر برندی با توجه به شرایط خاص خود، قیمت متفاوتی را روی کالاهای خود می‌گذارد. از طرفی دیگر باید بگوییم اندازه لوستر هم در تعیین قیمت آن تاثیرگذار است و معمولاً لوسترهای بزرگ‌تر قیمت بالاتری دارند. مدل و سبک لوستر هم، می‌تواند روی قیمت این کالا تاثیرگذار باشد.

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

سخن پایانی

با پیشرفت متدهای روز دنیا و همینطور تکنولوژی، روز به روز کالاهای جدیدتر و به روزتری وارد بازار می‌شوند. یکی از این کالاها، لوستر است که ما در این محتوا چند نمونه از جدیدترین لوسترهای لاکچری ۲۰۲۴ را به شما عزیزان معرفی کردیم. شما می‌توانید به سایت پارس نوران شرق هم مراجعه کنید و مدل‌های جدید لوستر را در این سایت مشاهده نمایید.

website_PNS_icon

فروشگاه