تماس با ما

خرید لوستر کلاسیک برای اشپزخانه

خرید لوستر کلاسیک آشپزخانه

همانطور که می‌دانید، آشپزخانه یکی از مکان‌هایی است که باید نورپردازی خوبی داشته باشد و بهترین لوستری که می‌تواند برای آشپزخانه مناسب باشد، علاوه بر نورپردازی مناسب، باید با دکوراسیون آشپزخانه هم هماهنگ باشد‌. یکی از انواع لوسترهایی که شما می‌توانید برای آشپزخانه خود انتخاب کنید، لوستر کلاسیک است و لوسترهای کلاسیک هم مانند سایر لوسترها، در مدل‌های مختلفی تولید و طراحی می‌شوند. اگر می‌خواهید با راهنمای خرید این لوسترها برای آشپزخانه آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه مطلب ما را همراهی نمایید.

 

 

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

شاید نیاز داشته باشید :خرید لوستر کلاسیک برای پذیرایی

نکات خرید لوستر کلاسیک آشپزخانه

انتخاب لوستر کلاسیک یا هر لوستر دیگری برای آشپزخانه، اهمیت زیادی دارد و مشتریان عزیز هنگام خرید، باید دقت خود را بالا ببرند، زیرا لوستر علاوه بر این که می‌تواند در فضا روشنایی ایجاد کند، قادر است به آشپزخانه هم جلوه باشکوهی بدهد. بهترین لوستری که می‌توانید برای آشپزخانه انتخاب کنید، لوستری است که با ابعاد و فضای آشپزخانه متناسب باشد و همینطور با سایر المان‌ها و نوع دکوراسیون آشپزخانه هم هماهنگی داشته باشد. از جمله نکاتی که هنگام خرید لوستر کلاسیک برای آشپزخانه باید به آن توجه داشته باشید، این است که لوستر باید به گونه‌ای باشد که رنگ و مدل آن با رنگ کابینت‌ها، رنگ دیوارها و همینطور کفپوش تطابق داشته باشد. به عنوان مثال اگر کابینت‌های آشپزخانه شما ام دی اف تیره است، یک لوستر چوبی زیبا می‌تواند هماهنگی خوبی در محیط ایجاد کند.

توصیه می‌کنیم که لوستر آشپزخانه خود را با توجه به سبک و مدل چیدمان آشپزخانه انتخاب نمایید. اگر سبک آشپزخانه شما کلاسیک است، باید به سراغ لوسترهایی بروید که کریستالی هستند. به طور کلی باید گفت، لوستری مناسب آشپزخانه است که تعداد شاخه‌ها و لامپ‌های کمتری نسبت به لوسترهای پذیرایی داشته باشد. اگر کابینت‌های آشپزخانه سبک کلاسیک دارند، بهتر است از لوستری استفاده کنید که دارای کریستال‌های ساده‌تر و همینطور لامپ‌های کمتر هستند. اگر این موارد را رعایت نکنید، زرق و برق آشپزخانه بسیار زیاد می‌شود. شما عزیزان هنگام خرید لوستر کلاسیک، باید به شکل هندسی آشپزخانه هم توجه داشته باشید. توجه داشتن به شکل هندسی میز ناهارخوری هم دارای اهمیت است و اگر میز ناهارخوری شما به شکل گرد است، لوسترهای آویز تک شعله و سه شعله بهترین گزینه هستند.

همانطور که می‌دانید، آشپزخانه‌ها هم می‌توانند به مرور زمان آلودگی را به خود جذب کنند و لوستر آشپزخانه هم، می‌تواند مانند سایر وسایل، دچار آلودگی و گرد و خاک شود. بنابراین توصیه می‌کنیم برای آشپزخانه خود، لوستری را انتخاب کنید که تمیزکاری راحتی داشته باشد تا هنگام تمیز کردن آن، سختی نبینید.

 

شاید نیاز داشته باشید :خرید لوستر مورانو برای اشپزخانه

قیمت لوستر کلاسیک

آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید که قیمت کالایی مانند لوستر با توجه به چه فاکتورهایی تعیین می‌شود؟ مسلماً اگر به بازارهای خرید و فروش مراجعه کرده باشید، فهمیده‌اید که لوسترها دارای بازه وسیعی از قیمت‌ها هستند. اما چرا قیمت برخی از لوسترها پایین‌تر و قیمت برخی دیگر از لوسترها بالاتر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم، به طور کلی هر چقدر یک لوستر از کیفیت و امکانات بالاتر و بهتری برخوردار باشد، به همان نسبت قیمت آن هم بالاتر خواهد رفت. لوسترهای کلاسیک هم مستثنی از این قاعده نیستند و متریال به کار رفته در تولید آن‌ها، می‌توانند قیمت این لوسترها را تحت تاثیر قرار دهند، جنس کریستال‌هایی که در تولید لوستر کلاسیک به کار می‌روند هم، می‌توانند روی قیمت این کالا اثر بگذارد.

برند تولید کننده لوستر کلاسیک هم، یک فاکتور تعیین کننده دیگر است که می‌تواند قیمت این لوستر را تغییر دهد. لوسترها دارای ارتفاعات مختلفی هستند و معمولاً لوسترهایی که ارتفاع آن‌ها بیشتر است، گران‌تر هستند. اگر تمایل به خرید لوستر دارید، اما نمی‌دانید لوستری که مناسب بودجه شما است چه نوع لوستری است، می‌توانید به سایت پارس نوران شرق مراجعه کنید‌. این سایت انواع مختلفی از لوسترها را به مشتریان عرضه می‌کند و شما می‌توانید لوستر مناسب خود را از طریق آن سفارش دهید.

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

کلام آخر

لوستر یکی از اجزای اصلی آشپزخانه به حساب می‌آید و می‌تواند نورپردازی خوبی را در آشپزخانه ایجاد نماید. علاوه بر این مورد، لوسترها در ایجاد یک جلوه زیبا در آشپزخانه هم، می‌توانند نقش خوبی را ایفا کنند. ما در این محتوا توضیح دادیم که شما برای خرید لوستر کلاسیک آشپزخانه، باید چه فاکتورهایی را مد نظر داشته باشید و همینطور لوستری را انتخاب کنید که با بودجه شما تناسب داشته باشد. توصیه می‌کنیم که حتماً این فاکتورها را در نظر بگیرید تا از خرید خود پشیمان نشوید.

website_PNS_icon

فروشگاه