تماس با ما

خرید لوستر مدرن برای اتاق خواب

خرید لوستر مدرن اتاق خواب

هنگامی که از زیبایی خانه به وسیله ابزارهای روشنایی صحبت می‌شود، ذهن هر انسانی به سمت لوستر یا چراغ آویز می‌رود. لوسترها دارای انواع مختلفی هستند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، لوستر مدرن است. لوسترهای مدرن معمولاً طراحی‌های ساده‌ای دارند و می‌توانند فضای دلنشینی را به دکوراسیون بدهند. بسیاری از افراد برای این که بتوانند به خانه خود فضای دلنشینی بدهند، اقدام به خرید لوستر می‌کنند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید و در انتخاب نوع لوستر مرددید، ما قصد داریم تا بیشتر در مورد لوستر مدرن صحبت کنیم.

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

شاید نیاز داشته باشید :خرید لوستر های سقفی برای اتاق خواب

انواع مختلف لوسترهای مدرن

همانطور که اشاره کردیم، لوسترهای مدرن انواع مختلفی دارند که در ادامه چند نمونه از آن‌ها را معرفی خواهیم کرد:

  • ال ای دی

لوسترهای ال ای دی از جمله لوسترهای مدرن به حساب می‌آیند که یک لامپ ال ای دی دارند. از این لوسترها می‌توان برای اتاق‌های نشیمن که دارای ابعاد بزرگی هستند، استفاده کرد. لازم به ذکر است که لوسترهای ال ای دی میزان نوردهی بالایی دارند و در شکل‌ها و طرح‌های متنوعی به بازارهای فروش عرضه می‌شوند.

  • اسپوتنیک

یکی دیگر از انواع لوسترهای مدرن، لوسترهای اسپوتنیک هستند که ظاهر آن‌ها درعین سادگی واقعاً زیباست. از لوسترهای اسپوتنیک می‌توان در ورودی منزل، اتاق نشیمن، ناهارخوری و غیره استفاده کرد.

  • ریسه‌ای

لوسترهای ریسه‌ای هم، جزء لوسترهای مدرن به حساب می‌آیند و از آن‌ها می‌توان برای سقف‌هایی استفاده کرد که ارتفاع آن‌ها زیاد است.  تنوعی که لوسترهای ریسه‌ای دارند، بسیار بالاست و عناصر اصلی سازنده آن‌ها هم، از کریستال‌های براق و خیره کننده است.

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

شاید نیاز داشته باشید :خرید لوستر های اویز اتاق خواب

نکات خرید لوستر مدرن برای اتاق خواب

برای این که شما عزیزان بتوانید یک لوستر مدرن مناسب برای اتاق خواب خود خریداری کنید، باید چند نکته را مد نظر داشته باشید. یکی از نکات مهمی که هنگام خرید لوستر مدرن باید به آن توجه شود در نظر گرفتن سبک اتاق خواب است. قبل از این که اقدام به خرید لوستر کنید باید سبک کلی اتاق خواب خود را در نظر بگیرید. همانطور که می‌دانید، اتاق خواب‌ها سبک‌های مختلفی دارند، مانند مدرن، کلاسیک و غیره و شما برای شناخت سبک اتاق خواب خانه خود، به وسایل داخل اتاق خواب توجه داشته باشید. اگر سبک اتاق خواب ساده بود، نشان دهنده این است که اتاق خواب سبک مدرن دارد.

یکی از پیشنهاداتی که در زمینه خرید لوستر مدرن داریم، این است که بهترین لوستر برای اتاق خواب‌های کوچک، لوستری است که سبک ساده‌ای داشته باشد و چراغ‌ها و شاخه‌های آن زیاد نباشند. توجه داشته باشید که اگر سقف اتاق خواب شما بلند است و ارتفاع کافی دارد، لوسترهایی را انتخاب کنید که آویز بلند دارند. این گونه لوسترها می‌توانند اتاق خواب شما را زیباتر کنند.

 

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

شاید نیاز داشته باشید :جدید ترین لوستر های مدرن 2024

قیمت لوستر مدرن

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که قیمت لوستر مدرن تحت تاثیر چه فاکتورهایی است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم، اولین عاملی که می‌تواند قیمت لوستر مدرن را تحت تاثیر قرار دهد، طراحی و سبک لوستر است. لوسترهای مدرن طراحی‌های مختلفی دارند که از ساده تا پیچیده است و با استفاده از انواع متریال‌ها تولید می‌شوند. طراحی‌های منحصر به فرد و اختیاری، به طور معمول قیمت بالاتری دارند. دومین عامل مهمی که می‌تواند روی قیمت لوسترهای مدرن تاثیر بگذارد، کیفیت مواد ساخت لوستر است. اگر در ساخت لوستر از مواد با کیفیت مانند فلزات گران قیمت، شیشه مرکب، کریستال و چوب استفاده شود، لوستر گران‌تر خواهد بود. تعداد و نوع لامپ‌های به کار رفته در لوستر هم، می‌توانند روی قیمت این کالا تاثیرگذار باشند. لامپ به کار رفته در برخی از لوسترها، دارای عمر طولانی و کارایی بالا است که این مورد هم، می‌تواند باعث تغییراتی در قیمت لوستر مدرن شود. این یک امر مسلم است که محصولات معروف و معتبر، دارای قیمت بالاتری هستند و اگر شما لوستر مورد نظرتان را از یک برند معروف خریداری کنید، باید هزینه بالاتری را بابت آن بپردازید.

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

 

جمع‌ بندی

لوسرهای مدرن یکی از محبوب‌ترین و زیباترین بوسترهای موجود در بازار هستند و طرفداران زیادی هم دارند تولید کنندگان زیادی اقدام به تولید لوستر می‌کنند و یکی از برندهایی که انواع مختلفی از لوسترها را به مشتریان ارائه می‌دهد برند پارس نوران شرم است اگر تمایل دارید برای اتاق خواب خود یک لوستر مدرن مناسب خریداری کنید پیشنهاد می‌کنیم که به این سایت مراجعه کنید و از مدل‌های مختلف لوسترهای مدرن دیدن کنید.

website_PNS_icon

فروشگاه