تماس با ما

جدیدترین لوستر های شیک 2024

جدیدترین لوسترهای شیک ۲۰۲۴

یکی از محصولاتی که روز به روز بر تنوع و زیبایی آن افزوده می‌شود، لوستر است. تولید کنندگانی که در زمینه تولید لوستر فعالیت می‌کنند، سعی دارند که هر روزه مدل‌های جدیدتر و زیباتری از لوسترها را به بازار وارد کنند. در سال ۲۰۲۴ هم، لوسترهای زیادی وارد بازار می‌شوند و شما مشتریان عزیز با توجه به سبک دکوراسیون خود و سلیقه‌ای که دارید، می‌توانید بهترین لوستر را برای خانه خود خریداری کنید. در ادامه مطلب ما چند نمونه از جدیدترین لوسترهای شیک ۲۰۲۴ را به شما معرفی می‌کنیم.

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

شاید نیاز داشته باشید :خرید لوستر در لاله زار

چند نمونه از لوسترهای شیک ۲۰۲۴

یک نمونه از لوسترهای شیکی که جزء لوسترهای جدید ۲۰۲۴ به حساب می‌آیند، لوسترهای برنزی هستند که این لوسترها با توجه به طراحی بی‌نظیری که دارند، طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. لوسترهای برنزی جدید، دارای سبک‌های کلاسیک و مدرن هستند و انتخاب مدل مورد نظرتان، بستگی به سبک دکوراسیون محل مورد نظرتان دارد. لوسترهای پذیرایی برنزی به خاطر داشتن جلوه و زیبایی بیشتر و همینطور نوع آلیاژی که دارند، دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر لوسترها هستند. یک نمونه دیگر از لوسترهای جدید ۲۰۲۴ لوسترهای کریستالی‌اند که این لوسترها جزء شیک‌ترین و زیباترین لوسترها برای فضاهای کلاسیک و لوکس به حساب می‌آیند. لوسترهایی کریستالی  جدید، به رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و آنتیک هستند. کریستال‌های موجود در این لوسترها هم، دارای رنگ‌های دودی، شامپاینی، سفید و غیره‌اند.

یکی دیگر از نمونه لوسترهای جدید و شیک ۲۰۲۴ لوسترهای آویز مدرن هستند که این لوسترها دارای متریال‌هایی مانند انواع فلزات، کریستال و شیشه‌اند. از این لوسترها می‌توانید در پذیرایی خانه خود استفاده کنید و لازم به ذکر است که لوسترهای آویز مدرن به خاطر طرح‌های خاص و منحصر به فردی که دارند، محبوبیت قابل توجهی در بین افراد مختلف پیدا کرده‌اند.

راهنمای خرید لوسترهای شیک ۲۰۲۴

زمانی که شما اقدام به خرید لوستر می‌کنید، اول باید مشخص کنید که لوستر را برای چه مکانی می‌خواهید و همینطور چه میزان بودجه‌ای را برای خرید لوستر کنار گذاشته‌اید. به عنوان مثال اگر قصد دارید برای سالن پذیرایی خانه خود یک لوستر شیک از مدل‌های ۲۰۲۴ خریداری کنید، باید توجه داشته باشید که مدل چیدمان و متراژ فضای مورد نظرتان چگونه است. لوستری که برای پذیرایی استفاده می‌شود، علاوه بر داشتن ظاهر زیبا، باید دارای شاخه‌های بیشتری هم باشد تا نور بیشتری بتواند در محیط پخش شود. نکته قابل توجه این است که لوستر باید با متراژ اتاق تناسب داشته باشد. اگر مکان مورد نظرتان بزرگ است، محدودیتی در تعداد لامپ‌ها و شاخه‌های لوستر وجود ندارد. اگر بخواهیم این موضوع را به صورت کلی مورد بررسی قرار دهیم، باید بگوییم که شما هنگام خرید لوستر، باید به جنس و رنگ آن و همینطور سبک و دکوراسیون اتاق توجه داشته باشید.

یکی دیگر از نکاتی که باید به آن دقت داشته باشید، هماهنگی لوستر با سایر وسایل آن مکان است. از طرفی دیگر کیفیت آلیاژ لوستر، ارتفاع لوستر و همینطور تعداد شاخه‌ها و لامپ‌های آن هم، باید مورد توجه قرار بگیرند.

 

قیمت جدیدترین لوسترهای شیک ۲۰۲۴

این یک امر مسلم است که قیمت لوسترهای موجود در بازار، در سال‌های مختلف، فقط با توجه به یک فاکتونمی‌شود. در واقع باید بگوییم که چند فاکتور دست به دست هم می‌دهند تا قیمت لوستر تعیین شود. اول از همه این که شما چه نوع لوستری را انتخاب می‌کنید، می‌تواند روی قیمت آن اثر بگذارد. از طرفی دیگر این که شما لوستر را از چه مکانی خریداری می‌کنید هم، ممکن است قیمت این کالا را تحت تاثیر قرار دهد. شاید جالب باشد، اما میزان روشنایی لوستر هم، می‌تواند تاثیراتی روی قیمت این کالا بگذارد. لوسترهایی که قابلیت تغییر رنگ و همینطور تنظیم شدت نور را دارند، نسبت به سایر لوسترها دارای قیمت بالاتری هستند. همینطور باید اضافه کنیم که جنس پوشش و پایه لوستر هم، ممکن است روی قیمت این کالا اثرگذار باشد.

 

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

جمع‌ بندی

آیا تا به حال اقدام به خرید لوستر برای قسمت‌های مختلف خانه یا محل کار خود کرده‌اید؟ ما در این محتوا اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دادیم تا بتوانید با آگاهی بیشتری به خرید لوستر بپردازید و همینطور بدانید که چه فاکتورهایی می‌توانند قیمت این کالا را تحت تاثیر قرار دهند. یکی از پیشنهاداتی که در این زمینه به شما عزیزان داریم، این است که به سایت پارس نوران شرق مراجعه کنید و انواع مختلفی از لوسترها را در این سایت مشاهده نمایید. همینطور مشاوران سایت می‌توانند به صورت تلفنی و آنلاین، مشاوره‌های لازم را در مورد خرید لوستر مورد نظرتان ارائه دهند.

website_PNS_icon

فروشگاه