تماس با ما

خرید لوسترهای کریستال برای اشپزخانه

خرید لوسترهای کریستال برای آشپزخانه

لوسترهای کریستالی از جمله لوسترهایی هستند که می‌توانند فضای مورد نظر را به زیبایی هرچه بیشتر نزدیک کنند و همینطور با شکست نور، نوعی نورپردازی زیبا ایجاد نمایند. به آویزها و لوسترهایی که دارای قطعه‌های کوچک و بزرگ شیشه و کریستال هستند، لوستر کریستالی گفته می‌شود. این نوع لوسترها از لحاظ ارتفاع، سایز، رنگ و مدل و همینطور قیمت، دارای تنوع هستند. کریستال‌هایی که در تولید لوستر به کار می‌روند، با توجه به کیفیت، جنس و برند، درخشندگی و نوردهی متفاوتی دارند. این لوسترها را از لحاظ رنگ کریستال می‌توان به کریستال‌های طلایی، زرد و سفید تقسیم بندی کرد. اگر می‌خواهید با این لوسترها بیشتر آشنا شوید، تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

شاید نیاز داشته باشید:خرید لوستر های اویز برای اشپزخانه

انواع لوسترهای کریستالی

لوسترهای کریستالی دارای انواع سقفی و آویز هستند که در ادامه در مورد هر کدام از آن‌ها، توضیحاتی را ارائه خواهیم داد:

لوسترهای کریستالی سقفی

یکی از انواع لوسترهای کریستالی، لوسترهای سقفی هستند که این نوع از لوسترها از لحاظ طرح، قیمت و همینطورسایز، تنوع زیادی دارند و برای محیط‌های مختلفی مانند آشپزخانه، اتاق پذیرایی و اتاق خواب مناسب هستند.

لوستر آویز کریستالی

لوسرهای آویز کریستالی هم، برای فضاهایی مناسب هستند که سقف بلندی دارند و برای خرید لوستر دارای محدودیت نیستند. این نوع لوسترها به خاطر شاخه‌های کریستالی بلندی که دارند، دارای ظاهری بسیار زیبا و خاص هستند و می‌توانند فضا را مجلل کنند. این دسته از لوسترها نه تنها برای خانه، بلکه می‌توانند برای مراکز تجاری و تالارها هم مورد استفاده قرار بگیرند.

شاید نیاز داشته باشید:خرید لوستر کلاسیک برای اشپزخانه

نکات خرید لوسترهای کریستالی

یکی از موضوعات مهمی که در مورد لوسترهای کریستالی وجود دارد، خرید این نوع لوسترها است. این نوع لوسترها یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین انواع لوستر هستند و انعکاس نور در آن‌ها، زیبایی و نورپردازی لوستر را چند برابر می‌کند. در واقع باید گفت که لوسترهای کریستالی جزء پرفروش‌ترین وسایل برای نورپردازی به حساب می‌آیند. یکی از ویژگی‌های مثبتی که این لوسترها دارند، این است که می‌توانند با دکوراسیون‌های مختلف از جمله کلاسیک و مدرن هماهنگ شوند. اگر شما هم مانند بسیاری دیگر از افراد قصد خرید لوستر کریستالی برای آشپزخانه خود را دارید، باید به چند نکته مهم برای خرید این لوسترها دقت کنید. این نکات شامل:

به رنگ کریستال‌های لوستر توجه کنید، زیرا این مورد در سبک دکوراسیون شما نقش مهمی دارد. به طور معمول در لوسترهای کریستالی کلاسیک، کریستال‌ها به رنگ شامپاینی، طلایی، نقره‌ای و برنزی هستند.

توجه به شکل و طراحی لوستر هم لازم است و لوسترهای کریستالی که در سبک کلاسیک تولید می‌شوند، معمولاً به صورت لوسترهای شاخه‌ای هستند که از شاخه‌های آن‌ها تعدادی کریستال آویزان است. کریستال این نوع لوسترها، در اشکال منحنی و گرد موجود هستند.

یکی از نکات دیگری که هنگام خرید لوسترهای کریستالی باید مورد توجه مشتریان عزیز قرار بگیرد، توجه به جنس بدنه لوستر است. جنس بدنه لوسترهای کریستالی، از فلزاتی مانند برنج، آلومینیوم، برنز و آهن تولید می‌شود و همینطور بدنه لوستر هم باید به اندازه کافی محکم باشد تا بتواند به خوبی وزن کریستال‌ها را تحمل کند.

توجه داشتن به ابعاد لوستر هم، یکی دیگر از فاکتورهایی است که هنگام خرید باید مد نظر قرار داده شود و باید گفت که ابعاد لوستر کریستالی، باید با فضای مورد نظر از همه لحاظ متناسب باشند. بنابراین شما عزیزان باید ابعاد آشپزخانه خود را به خوبی بدانید.

قیمت لوسترهای کریستالی

یکی از عواملی که مشتریان هنگام خرید انواع مختلفی از کالاها همچون لوسترهای کریستالی به آن توجه می‌کنند، قیمت این لوسترها است. لوسترهای کریستالی از کریستال‌های متعددی تشکیل شده‌اند که جنس کریستال‌ها در لوسترهای مختلف هم، می‌توانند با یکدیگر متفاوت باشند. بنابراین جنس کریستال یکی از فاکتورهایی است که می‌تواند روی قیمت این دسته از کالاها تاثیر بگذارد. سبک و مدلی که برای طراحی لوسترهای کریستالی به کار می‌روند هم، می‌تواند در تعیین قیمت این کالا نقش مهمی داشته باشد. قیمت لوسترهای کریستالی کلاسیک با لوسترهای کریستالی مدرن، متفاوت است. در نهایت می‌توانیم به آبکاری بدنه لوستر اشاره کنیم که هر چقدر آبکاری بدنه لوستر بهتر باشد، به همان نسبت قیمت آن هم بالاتر می‌رود.

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

سخن پایانی

لوسترهای کریستالی یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین انواع لوسترها در دکوراسیون داخلی به حساب می‌آیند. فاکتورهای زیادی در تعیین قیمت این لوسترها موثر هستند و هر چقدر که لوستر ساده‌تر باشد، قیمت آن هم کاهش پیدا می‌کند. برند پارس نوران شرق هم، در زمینه تولید انواع لوسترها همچون لوسترهای کریستالی فعالیت دارد و خدمات خود را به مشتریان عرضه می‌کند.

 

website_PNS_icon

فروشگاه