تماس با ما

خرید لوستر های اویز برای اشپزخانه

خرید لوسترهای آویز برای آشپزخانه

انتخاب یک لوستر استاندارد و مناسب برای مکانی مانند آشپزخانه، علاوه بر ایجاد یک نورپردازی مناسب، می‌تواند ظاهر جذابی هم به آشپزخانه بدهد. از جمله لوسترهایی که بسیاری از افراد برای آشپزخانه خود مورد استفاده قرار می‌دهند، لوستر آویز است که این لوستر ویژگی‌های خاص خود را دارد. ما در این مطلب قصد داریم در مورد راهنمای خرید لوستر آویز برای آشپزخانه صحبت کنیم و نکات مهم در خرید این لوستر را برای شما عزیزان عنوان نماییم.

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

شاید نیاز داشته باشید :خرید لوستر های مورانو برای اشپزخانه

نکات خرید لوسترهای آویز برای آشپزخانه

هنگامی که شما عزیزان اقدام به خرید لوستر آویز برای آشپزخانه خود می‌کنید، باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید تا بتوانید یک لوستر متناسب برای آشپزخانه خود انتخاب نمایید. این نکات عبارتند از:

  • توجه به جنس میز آشپزخانه

یکی از فاکتورهای مهمی که هنگام خرید لوستر برای آشپزخانه باید به آن توجه داشته باشید، دقت به جنس میز آشپزخانه است. اگر جنس میز آشپزخانه شما چوبی است، لوسترهای چوبی آویز بهترین گزینه برای آشپزخانه هستند. لوستر شاخه‌ای چوبی یا لوسترهای آویز تک شعله و یا چند شعله، می‌توانند جزء بهترین لوسترها برای آشپزخانه به حساب بیایند.

  • دقت به سبک آشپزخانه

قبل از خرید لوستر، باید به سبک کلی آشپزخانه خود توجه داشته باشید و آن را در نظر بگیرید. آشپزخانه‌ها با سبک‌های مختلفی همچون مدرن و کلاسیک طراحی می‌شوند و شما برای هر کدام از آن‌ها، باید یک لوستر مناسب و مخصوص خریداری کنید. برای این که بتوانید سبک آشپزخانه خود را شناسایی کنید، توصیه می‌کنیم که به اطراف آشپزخانه نگاه کنید. به عنوان مثال اگر مدل کابینت‌ها بدون طرح و با رنگ‌های ساده و روشن بودند، سبک آشپزخانه شما مدرن است. بنابراین می‌توانید یک لوستر مدرن زیبا برای آشپزخانه خود خریداری کنید.

  • دقت به ارتفاع سقف آشپزخانه

یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید لوستر آویز برای آشپزخانه باید مورد توجه مشتریان قرار بگیرد، توجه داشتن به ارتفاع سقف آشپزخانه است. ارتفاع لوستر و ارتفاع سقف آشپزخانه، باید با یکدیگر تناسب داشته باشند. توصیه می‌کنیم برای آشپزخانه‌هایی که سقف بلندی دارند، از لوسترهای آویز استفاده نمایید.

 

شاید نیاز داشته باشید :خرید لوستر مدرن برای اشپزخانه

قیمت لوسترهای آویز

یکی از فاکتورهای مهمی که هنگام خرید مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرد، قیمت کالای مورد نظر است. از آن جا که لوسترها دارای انواع مختلفی هستند و در سبک‌های مختلفی تولید می‌شوند، قیمت‌های متفاوتی هم برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.  به عنوان مثال ممکن است لوسترهای سقفی با لوسترهای آویز تفاوت قیمت داشته باشند، اما چه فاکتورهایی این قیمت‌ها را تعیین می‌کنند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که سبک لوستر یکی از فاکتورهایی است که می‌تواند قیمت این کالا را تحت تاثیر قرار دهد و به نحوی روی این فاکتور تاثیر بگذارد. همینطور برندی که اقدام به تولید لوستر مورد نظر شما کرده است، قیمت متفاوتی با سایر برندها برای کالای خود دارد.

شیوه نصب را هم، می‌توان به عنوان یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت لوسترها دانست و در این باره باید بگوییم، برخی از لوسترها برای این که نصب شوند، نیاز به اتصالات زیادی دارند و همین عامل می‌تواند قیمت آن‌ها را افزایش دهد. آیا ارتفاع لوستر می‌تواند تاثیری در قیمت این کالا بگذارد؟ بله ارتفاع هم از جمله عواملی است که می‌تواند به خودی خود روی قیمت لوستر تاثیر بگذارد. معمولا هر چقدر لوستر ارتفاع بیشتری داشته باشد، به همان نسبت قیمت آن هم بالاتر می‌رود. ابعاد لوستر هم هر چقدر زیادتر باشند، می‌توانند باعث افزایش قیمت این کالا شوند. اگر شما عزیزان قصد دارید از قیمت‌های لوستر آویز یا هر لوستر دیگری آگاه شوید، ما سایت پارس نوران شرق را به شما پیشنهاد می‌کنیم تا به این سایت مراجعه کنید و بتوانید اطلاعات لازم را در مورد لوسترها و قیمت آن‌ها به دست آورید.

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

سخن پایانی

مطالبی که ما در این محتوا عنوان کردیم، در مورد خرید لوسترهای آویز برای آشپزخانه بود و بیاان کردیم که شما عزیزان با توجه به سبک آشپزخانه خود و همینطور فاکتورهای دیگری، می‌توانید یک لوستر آویز مناسب برای آشپزخانه خود خریداری کنید. لوسترهای آویز علاوه بر داشتن ظاهر زیبا، می‌توانند نورپردازی خوبی را هم در محیط ایجاد کنند و حتماً باید به این نکته توجه کنید که لوستر متناسب با اندازه آشپزخانه باشد. در نهایت باید بگوییم توجه به رنگ کابینت‌ها هم، یکی از مواردی است که هنگام خرید لوستر آشپزخانه باید به آن توجه داشته باشید که با هم تناسب داشته باشند.

website_PNS_icon

فروشگاه