تماس با ما

خرید لوستر مدرن برای اشپزخانه

خرید لوستر مدرن آشپزخانه

یکی از لوسترهای شیک و به روزی که دارای مدل‌های بسیار زیبایی است، لوستر مدرن می‌باشد. لوسترهای مدرن در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند و افرادی که به سبک‌های شیک و ساده علاقمند هستند، می‌توانند این لوستر را برای خانه خود خریداری کنند. مسلماً آشپزخانه هم، یکی از قسمت‌های مهم خانه به شما می‌رود که نورپردازی در این محیط، اهمیت زیادی دارد. بنابراین اگر شما عزیزان می‌خواهید به خرید لوستر مدرن برای آشپزخانه بپردازید، باید نکاتی را مد نظر داشته باشید که در ادامه مطلب به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

شاید نیاز داشته باشید :خرید لوستر های اویز برای اشپزخانه

نکات مهم هنگام خرید لوستر مدرن آشپزخانه

هنگامی که به مرکز خرید مورد نظرتان برای خرید لوستر مدرن مراجعه می‌کنید، باید توجه داشته باشید که این مرکز معتبر باشد. لوستری که برای آشپزخانه خود مد نظر دارید، باید متناسب با فضای آشپزخانه باشد. به عنوان مثال بسیاری از آشپزخانه‌ها به شکل مستطیل هستند و به این ترتیب میز ناهارخوری آشپزخانه هم، متناسب با همان فضا انتخاب می‌شود. لوسترهایی که شکل آن‌ها هندسی مستطیل است، می‌توانند هماهنگی خوبی با این نوع آشپزخانه‌ها داشته باشند. در مقابل آشپزخانه‌هایی که میز ناهارخوری آن‌ها گرد است، بهتر است لوسترهایی را انتخاب کنند که شکل گردی دارند. در واقع لوسترهای تک شعله یا سه شعله گرد، بهترین انتخاب برای این گونه آشپزخانه‌ها هستند.

سبک آشپزخانه هم، یکی از فاکتورهای مهمی است که شما عزیزان هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید و قبل از خرید لوستر، باید سبک کلی آشپزخانه خود را در نظر بگیرید. برای این که بتوانید سبک آشپزخانه خود را به خوبی بشناسید، می‌توانید به مدل کابینت‌ها توجه کنید. اگر کابینت‌ها با طرح‌ها و رنگ‌های ساده و روشن بودند، می‌توانید تشخیص دهید که سبک آشپزخانه شما مدرن است. بنابراین می‌توانید با توجه به همین سبک، یک لوستر مدرن مناسب تهیه کنید. لازم به ذکر است که جنس میز آشپزخانه هم، باید مد نظر قرار بگیرد و اگر میز آشپزخانه شما جنس چوبی دارد، می‌توانید یک لوستر چوبی مناسب را برای این مکان انتخاب کنید.

توجه داشتن به ارتفاع سقف آشپزخانه هم، دارای اهمیت است و ارتفاع آشپزخانه، باید با ارتفاع لوستر هماهنگ باشد. اگر آشپزخانه شما دارای سقف بلندی است، می‌توانید از لوستر آویز استفاده کنید. به طور کلی به ترکیب رنگ‌های وسایل داخل آشپزخانه هم توجه داشته باشید و لوستری را انتخاب کنید که از لحاظ ترکیب رنگ هم، با آشپزخانه شما تطابق داشته باشد. یکی از نکات مهم دیگری که در این قسمت باید اضافه کنیم، این است که اگر طراحی آشپزخانه شما به سبک مدرن است و دارای ترکیبی از چند متریال مختلف است، بهتر است که به سراغ لوسترهای ساده و مدرن بروید که این گونه لوسترها هم در سال‌های اخیر رشد خیلی خوبی داشته‌اند.

 

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

قیمت لوستر مدرن

عوامل زیادی می‌توانند در قیمت لوستر مدرن تاثیرگذار باشند که این عوامل شامل متریال، برند و طرح لوستر هستند. به طور کلی باید بگوییم، لوسترهایی که دارای جزئیات بیشتری هستند و کار بیشتری روی آن‌ها انجام شده است، دارای قیمت بالاتری‌اند. جنس بدنه می‌تواند به عنوان یکی از فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت لوسترهای مدرن شناخته شود. لوسترهای مدرن دارای جنس‌های مختلفی مانند آلومینیوم، برنز، چوب و غیره هستند که قیمت این متریال‌ها هم با یکدیگر متفاوت است. بنابراین لوسترهای مدرن با هر جنسی که ساخته شده باشند، نسبت به سایر لوسترهای مدرن دارای قیمت متفاوتی هستند. جنس کریستال لوستر هم، جزء عوامل تاثیرگذار بر قیمت این کالا است و باید گفت، کیفیت کریستال‌هایی که در تولید لوستر به کار رفته‌اند، می‌توانند نقش مستقیمی در تعیین قیمت این کالا داشته باشند. هر چقدر که کریستال‌ها مرغوب‌تر و ظریف‌تر باشند، قیمت لوستر مدرن هم، بیشتر می‌شود.

در نهایت باید فاکتوری به نام ابعاد لوستر را هم اضافه کنیم و در این باره می‌توانیم بگوییم که لوسترهای مدرن در ابعاد و اندازه‌های گوناگونی ساخته می‌شوند و انتخاب ابعاد لوستر هم، به فضای خانه شما بستگی دارد. با توجه به این که لوسترهای بزرگ‌تر متریال بیشتری دارند، قطعاً دارای قیمت بالاتری هم هستند.

 

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

کلام آخر

در این محتوا توضیح دادیم که لوسترهای مدرن یکی از شیک‌ترین لوسترها برای آشپزخانه به حساب می‌آیند و شما با توجه به سبک و ابعاد آشپزخانه خود، می‌توانید یک لوستر مدرن مناسب را انتخاب کنید. توجه داشتن به کیفیت لوستر دارای اهمیت است و توصیه می‌کنیم که حتماً به کیفیت لوستر انتخابی خود توجه داشته باشید. سایت پارس نوران شرق هم، یکی از سایت‌های عرضه کننده لوستر است که می‌تواند خدمات مختلفی را به شما عزیزان ارائه دهد.

website_PNS_icon

فروشگاه