تماس با ما

خرید لوستر های ایتالیایی برای اشپزخانه

خرید لوسترهای ایتالیایی برای آشپزخانه

در دکوراسیون داخلی، یکی از لوکس‌ترین و گران‌ترین سبک‌ها، قطعاً سبک ایتالیایی خواهد بود. طراحی در سبک ایتالیایی دارای ظرافت و دشواری زیادی است و شما با به کارگیری یک لوستر زیبا و با کیفیت، می‌توانید این زیبایی را تا حد زیادی در فضا ایجاد کنید. از نشانه‌هایی که سبک دکوراسیون ایتالیایی دارد، این است که عناصر مدرن و معاصر با یکدیگر ترکیب شده‌اند. لوسترهای ایتالیایی هم مانند سایر لوسترها، سبک خاص خود را دارند و دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه مطلب نکاتی را در مورد خرید و قیمت آن‌ها ارائه خواهیم کرد.

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

شاید نیاز داشته باشید:خرید لوستر های مورانو برای اشپزخانه

نکات مهم برای خرید لوستر ایتالیایی آشپزخانه

همانطور که می‌دانید، یکی از قسمت‌های مهمی که در هر خانه‌ای وجود دارد، آشپزخانه است و لازم به ذکر است که ساخت دکوراسیونی زیبا برای آشپزخانه هم، دارای اهمیت زیادی است. در قسمت بالا اشاره کردیم که یکی از لوکس‌ترین و گران‌ترین سبک‌ها در دکوراسیون خانه، سبک ایتالیایی است. مسلماً افرادی که برای خانه خود سبک ایتالیایی را انتخاب می‌کنند، وسایل خانه آن‌ها هم باید با توجه به همین سبک انتخاب شود. لوستر یکی از وسایل لوکسی است که در دکوراسیون ایتالیایی جای دارد. بنابراین برای خرید یک لوستر ایتالیایی شیک، باید یک سری نکات را مدنظر قرار دهید.

انتخاب لوستر ممکن است در نگاه اول کار راحتی به نظر بیاید، اما با توجه به تنوع زیادی که لوسترها دارند، انتخاب یک لوستر مناسب برای دکوراسیون آشپزخانه یا هر مکان دیگری، کار حساسی است و نیاز دارد که شما دقت ویژه‌ای را به خرج دهید. برای این که بتوانید یک لوستر مناسب از لحاظ میزان روشنایی، زیبایی، مدل، سایز و جنس بدنه را انتخاب کنید، لازم است که انواع مختلفی از لوسترهای ایتالیایی را مشاهده کنید و سپس با توجه به نیاز خود و فضایی که مد نظر دارید، بهترین گزینه را برگزینید. نکته‌ای که هنگام خرید لوستر ایتالیایی باید به آن توجه نشان دهید، این است که فضای مورد نظر شما چه میزان نوری نیاز دارد. اگر آشپزخانه شما پنجره دارد و نور طبیعی و کافی در آشپزخانه می‌تابد، لازم نیست لوستری را انتخاب کنید که چراغ‌ها و لامپ‌های زیادی دارد.

حتماً قبل از خرید لوستر ایتالیایی، به رنگ آن و جنس بدنه لوستر توجه داشته باشید، زیرا این دو مورد باید مکمل بقیه اجزای دکوراسیون باشند. به طور کلی باید گفت که شما می‌بایست رنگ‌های موجود در دکوراسیون آشپزخانه خود را مدنظر قرار دهید و لوستر مورد نظرتان را با توجه به سبک دکوراسیونی که دارید، انتخاب کنید و از کیفیت جنس بدنه آن هم مطمئن شوید.

 

شاید نیاز داشته باشید:خرید لوستر کلاسیک اشپزخانه

قیمت لوستر ایتالیایی

قیمت لوستر ایتالیایی هم مانند سایر لوسترهای موجود در بازار، تحت تاثیر فاکتورهای گوناگونی است. آیا ارتباطی بین نرخ لوستر و ارتفاع آن وجود دارد؟ برای این که بتوانید ارتباط بین لوستر و نرخ آن را در نظر بگیرید، باید بدانید که ممکن است دو نوع لوستر با جنس و مدل برند مشابه وجود داشته باشند و تفاوت آن‌ها در ارتفاعشان باشد؛ در این شرایط قیمت لوستری که ارتفاع بلندتری دارد، نسبت به لوستری که ارتفاع آن را کوتاه‌تر است، بیشتر خواهد بود. دلیل این افزایش قیمت این است که لوستری که ارتفاع بلندی دارد، از متریال‌های مختلفی برای بدنه، حباب‌ها و کریستال‌های آن استفاده شده است که این متریال‌ها هم نسبت به لوستر با ارتفاع کمتر، بیشتر هستند.

مدل‌هایی که برای لوستر طراحی می‌شوند، از گذشته تا به امروز تغییرات زیادی کرده‌اند و امروزه تنوع بسیاری از مدل‌های لوستر را می‌توان در بازارها مشاهده کرد. لازم به ذکر است که مدل و سبک لوستر هم، جزء فاکتورهای تاثیرگذار روی قیمت این کالا است. لوسترهای ایتالیایی هم مستثنی از این قاعده نیستند و با سبک‌های مختلف طراحی می‌شوند. بنابراین هر کدام از مدل‌های این لوستر هم، قیمت‌های متفاوتی دارند.

 

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

کلام آخر

یکی از سبک‌های زیبایی که می‌تواند برای لوستر طراحی شود، سبک ایتالیایی است. لوسترهای ایتالیایی همانطور که از نام آن‌ها مشخص است، برای خانه‌هایی مناسب هستند که دکوراسیون آن‌ها ایتالیایی است. در این محتوا اشاره کردیم که چه نکاتی برای خرید لوستری‌های ایتالیایی که مناسب آشپزخانه هستند، باید مورد توجه مشتریان عزیز قرار بگیرند. سایت پارس نوران شرق، برند تولید کننده در زمینه انواع مختلفی از لوسترها است و می‌تواند مشاوره‌های لازم را به شما عزیزان در زمینه خرید لوستر بدهد. همینطور در این سایت، مدل‌های مختلف لوسترها برای شما قابل مشاهده هستند و می‌توانید از بین آن‌ها، لوستر مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

 

website_PNS_icon

فروشگاه