تماس با ما

خرید لوستر های اویز برای پذیرایی

خرید لوسترهای آویز برای پذیرایی

آیا تا به حال برای خانه یا محل کار خود لوستر انتخاب کرده‌اید؟ با انواع لوسترهای موجود در بازار آشنا هستید؟ در مورد خرید لوستر باید گفت که لوسترها انواع متعددی دارند که یکی از لوسترهای زیبایی که شما می‌توانید برای پذیرایی منزل خود آن را خریداری کنید، لوستر آویز است. لوسترهای آویز هم مانند بسیاری دیگر از لوسترها، با استفاده از طرح‌های مختلفی تولید شده‌اند و همینطور رنگ‌های مختلفی هم دارند. شما عزیزان با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیونی که دارید، می‌توانید یک لوستر آویز زیبا خریداری کنید.

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

شاید نیاز داشته باشید :خرید لوستر های خطی برای پذیرایی

راهنمای انتخاب لوستر آویز برای پذیرایی

در این بخش قصد داریم شما را با راهنمای انتخاب لوستر آویز برای پذیرایی آشنا کنیم. در مورد خرید لوستر آویز باید بگوییم که شما فقط نباید خرید لوستر را مد نظر قرار دهید و قبل از خرید، باید فضای مورد نظرتان را که قرار است لوستر در آن جا نصب شود، بررسی کنید. به عنوان مثال اگر می‌خواهید برای پذیرایی منزل خود لوستر آویز خریداری کنید، باید تمامی جوانب از جمله وسایل، رنگ، دکور و غیره را در نظر بگیرید. هدف خود را از خرید لوستر مشخص کنید و در ابتدا باید این سوال را از خود بپرسید که آیا برای زیبایی و جلوه بیشتر به محیط قصد خرید لوستر را دارید یا برای تامین نور محیط. زمانی که هدف خود را از خرید لوستر مشخص کردید، می‌توانید به دنبال لوستر مورد نظر خود بگردید.

مسلماً یکی از موارد مهمی که هنگام خرید لوستر آویز یا هر نوع لوستر دیگری مورد توجه شما قرار می‌گیرد، قیمت آن لوستر است. بنابراین اگر بودجه مشخص را برای خرید لوستر در نظر گرفته‌اید، به سمت لوسترهایی بروید که با بودجه شما هماهنگی داشته باشند و به این شکل می‌توانید از سردرگمی رها شوید. نکته مهم دیگری که در راهنمای انتخاب لوستر وجود دارد، تناسب لوستر با سبک و استایل فضا است. هنگام خرید باید به این نکته توجه داشته باشید که قرار است برای چه محلی از این لوستر استفاده کنید و سبک دکور آن محل چگونه است. به عنوان مثال اگر سبک پذیرایی منزل شما و یا به طور کلی سبک منزلتان کلاسیک است باید به دنبال لوستری باشید که همین سبک را داشته باشد. اگر تمایل دارید انواع مختلفی از لوسترهای آویز را مشاهده کنید و با مدل‌های این لوسترها آشنا شوید ما سایت پارس نوران شرق را به شما معرفی می‌کنیم.

قیمت لوسترهای آویز

قیمت لوسترهای آویز با توجه به فاکتورهای مختلفی مانند کیفیت، جنس، محل نصب، اندازه، برند و غیره تعیین می‌شود. قیمت لوسترها با توجه به طراحی که دارند، می‌تواند متفاوت باشد و باید بگوییم که لوسترها در انواع سبک‌ها و طرح‌ها در بازار موجود هستند. سبک لوسترها از ساده و کلاسیک تا مدرن و هنری است. لازم به ذکر است که میزان دقت و جزئیاتی که در طراحی لوستر به کار برده شده است هم، می‌تواند تاثیر مهمی روی قیمت این کالا داشته باشد. مسلماً لوسترهایی که طراحی‌های خاص و منحصر به فردی دارند، از قیمت بالاتری برخوردار هستند. همینطور باید بگوییم که برندهای معروف و مشهور هم، ممکن است قیمت بالاتری نسبت به سایر برندها برای کالاهای خود تعیین کنند.

یکی از لوسترهای موجود در بازار، لوستر کلاسیک است که قیمت این لوستر با توجه به عوامل مختلفی مانند اندازه، طراحی، جنس و برند تعیین می‌شود. همینطور باید گفت که محل فروش هم، می‌تواند تاثیراتی در قیمت این کالا داشته باشد. لوسترهای کلاسیک معمولاً دارای جنس فلزی هستند و طرح‌ها و جزئیات آن‌ها هم دقیق است. به همین خاطر باید گفت که قیمت لوسترهای کلاسیک معمولاً به دلیل استفاده از طراحی دقیق و مواد با کیفیت، در رنج قیمت بالاتری قرار می‌گیرد. یکی دیگر از لوسترهایی که در بازار موجود است، لوستر مدرن است که قیمت این لوسترها هم، به عواملی مانند طراحی، جنس و غیره بستگی دارد. لوستر مدرن معمولاً از موادی مانند پلاستیک، فلز، شیشه و غیره ساخته می‌شود و طرح و شکل آن ساده‌تر است. بنابراین نتیجه می‌گیریم که رنج قیمت لوسترهای مدرن، در حد متوسط است.

 

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

سخن پایانی

لوسترهای آویز یکی از انواع لوسترهای زیبایی هستند که در قسمت‌های مختلف خانه می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. همانطور که اشاره کردیم، شما عزیزان برای انتخاب لوسترهای آویز، باید سبک دکوراسیون فضای مورد نظر خود را بررسی کنید و با توجه به آن یک لوستر آویز مناسب خریداری کنید. از طرفی دیگر اشاره کردیم که طراحی، سبک، جنس و غیره، روی قیمت لوسترها تاثیرگذار هستند.

 

website_PNS_icon

فروشگاه