تماس با ما

خرید لوسترهای خطی برای پذیرایی

خرید لوستر های خطی برای پذیرایی

لوستر خطی چیست؟ لوسترهای خطی به انواعی از لوسترها گفته می‌شود که منابع نور آن‌ها در یک خط مستقیم چیده شده‌اند. لازم به ذکر است که لوسترهای خطی یکی از جذاب‌ترین و مدرن‌ترین لوسترهایی هستند که شما می‌توانید برای پذیرایی خانه خود از آن‌ها استفاده کنید‌. این لوسترها دارای سبک‌ها و اشکال مختلفی هستند و اگر شما قصد خرید یک لوستر خطی زیبا برای پذیرایی خانه خود را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

شاید نیاز داشته باشید: خرید لوستر مدرن برای پذیرایی

نکات خرید لوستر خطی برای پذیرایی

همانطور که می‌دانید، پذیرایی هر خانه‌ای قسمتی است که مهمان‌ها در آن جا می‌نشینند و بنابراین دکوراسیون این قسمت از خانه، اهمیت زیادی دارد. مسلماً انتخاب یک لوستر زیبا برای پذیرایی، می‌تواند جلوه زیبایی به این قسمت از خانه ببخشد. خرید یک لوستر پذیرایی خطی، می‌تواند انتخاب هیجان انگیزی باشد و برای این که بتوانید یک خرید آسان و بهینه را تجربه کنید. پیشنهاد می‌کنیم که به چند نکته هنگام خرید لوستر خطی توجه داشته باشید. این نکات عبارتند از:

  • ارتفاع و اندازه مناسب

یکی از نکاتی که هنگام خرید لوستر خطی برای پذیرایی باید آن را مد نظر قرار دهید، در نظر گرفتن ارتفاع و ابعاد فضای پذیرایی است. لوستر مورد نظر شما نباید نسبت به ابعاد اتاق کوچک یا بزرگ باشد.

  • نورپردازی مناسب

نورپردازی مناسب در فضای پذیرایی هم، اهمیت زیادی دارد و بنابراین هنگام خرید باید توجه داشته باشید که لوستر انتخابی نورپردازی کافی را داشته باشد. لوستر مورد نظرتان بهتر است که قابلیت تنظیم نور را به خوبی داشته باشد. لوسترهایی که دارای چراغ‌های ال ای دی هستند، انتخاب مناسبی برای پذیرایی می‌باشند.

  • جنس و مواد ساخت

اغلب لوسترهای مدرن از موادی همچون شیشه، چوب، کریستال، فلز یا مواد شفاف دیگر تولید می‌شود و شما باید مطمئن شوید که جنس لوستر مورد نظرتان، با سبک دکوراسیون داخلی خانه هماهنگی داشته باشد.

  • رنگ

شاید برخی از مشتریان به فاکتور رنگ لوستر توجه نداشته باشند، ولی باید بدانید که هنگام خرید لوستر پذیرایی، باید به رنگ لوستر هم توجه کنید. شایان ذکر است که رنگ لوستر باید با رنگ مبلمان و همینطور دیوارهای اتاق هماهنگ باشد. البته شما می‌توانید رنگ لوستر خود را به گونه‌ای انتخاب کنید که با سایر عوامل دکوراسیون داخلی در تضاد زیبایی قرار داشته باشد. برای این که بتوانید یک لوستر مناسب برای پذیرایی خانه خود انتخاب کنید، می‌توانید انواع لوسترهای خطی را در سایتی به نام پارس نوران شرق مشاهده کنید و سپس سفارش خود را ثبت نمایید.

 

شاید نیاز داشته باشید:خرید لوستر فانتزی پذیرایی

قیمت لوسترهای خطی

مشتریانی که برای خرید لوستر به مراکز فروش مختلفی مراجعه می‌کنند، یکی از فاکتورهایی که مورد توجه آن‌ها قرار می‌گیرد، قیمت لوستر است. مسلماً لوسترهای خطی هم مانند سایر لوسترها، در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند که هر کدام از این مدل‌ها، ممکن است قیمت متفاوتی داشته باشند. اگر بخواهیم فاکتورهای تاثیرگذار و قیمت این لوسترها را مورد بررسی قرار دهیم، باید بگوییم که برند تولید کننده این لوسترها  یکی از فاکتورهایی است که می‌تواند قیمت آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهد.  مسلماً اگر شما به سراغ برندهای خیلی مشهور بروید، باید این احتمال را بدهید که ممکن است قیمت لوستر انتخابی شما بالاتر از برندهای باشد که مشهور نیستند. فاکتور مهم دیگر مربوط به کیفیت لوستر است و به طور کلی هر کالایی که کیفیت بالاتری داشته باشد، می‌تواند گران‌تر هم باشد.

با توجه به اینکه لوسترهای خطی دارای مدل‌های مختلفی هستند باید گفت معمولاً مدل‌هایی که طراحی‌های پیچیده‌تری دارند و روی آنها کار بیشتری انجام شده است دارای قیمت بالاتری هستند. اندازه لوستر را هم، می‌توان به عنوان یک عامل تاثیرگذار دیگر در قیمت این کالا دانست. معمولا لوسترهایی با اندازه بزرگ‌تر، دارای قیمت بالاتری نسبت به لوسترهایی با اندازه کوچک‌تر هستند.

 

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

شاید نیاز داشته باشید:خرید لوستر های کریستال برای پذیرایی

جمع‌بندی

اگر بخواهیم مطالبی را که در این محتوا ارائه کردیم به صورت خلاصه توضیح دهیم، باید بگوییم که لوسترهای خطی یکی از لوسترهای زیبایی هستند که می‌توان از آن‌ها برای پذیرایی خانه استفاده کرد.  هنگام خرید لوسترهای خطی، باید فاکتورهای مختلفی مانند رنگ، جنس و مواد ساخت، نورپردازی و غیره مورد توجه خریداران قرار بگیرند. از طرفی دیگر قیمت لوسترهای خطی هم، با توجه به عوامل مختلفی مانند برند تولید کننده، اندازه لوستر، طراحی لوستر و غیره مشخص می‌شود. بنابراین اگر قصد دارید یک خرید با کیفیت و مطمئن داشته باشید، تمامی این موارد را مد نظر قرار دهید.

website_PNS_icon

فروشگاه