تماس با ما

خرید لوستر فانتزی اشپزخانه

خرید لوستر فانتزی آشپزخانه

لوسترهای فانتزی یکی از محبوب ترین لوسترها در میان افراد است و همچنین مورد توجه خاص پسندان لوسترهای فانتزی با طراحی های مدرن طراحی شده اند لوسترهای فانتزی در عین سادگی، زیبایی خاص خود را دارند در لوسترهای فانتزی از شلوغی و کریستال های پر استفاده نشده بلکه از اشکال هندسی یا منحنی هایی به صورت منظم یا نامنظم استفاده شده و تفاوت زیادی با سایر سبک های کلاسیک دارند و این ویژگی این نوع لوستر را از سایر لوستر ها متمایز کرده است پارس نوران شرق دارای خاص ترین لوستر ها است.

لوسترهای فانتزی انواع مختلفی دارند که به صورت خطی، منحنی شکل،عروسکی و….هستند.لوسترهای فانتزی کاربرد های زیادی در محیط های مختلف دارد.به دلیل سادگی وزیبایی  و تنوع در طراحی رنگ بندی مناسب تمامی فضاها می‌توانند باشند و با بیشتر طراحی های داخلی منازل اتاق خواب،آشپزخانه ،پذیرایی و همچینین فضاهای دیگری همچون رستوران ها کافی شاپ ها و..مناسب هستند.

 

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

شاید نیاز داشته باشید:خرید لوستر LEDبرای اشپزخانه

نکاتی برای انتخاب لوستر فانتزی آشپزخانه

در انتخاب لوستر مناسب برای اشپزخانه شما باید به چند نکته توجه داشته باشید.

ابتدا باید سبک و نوع دکوراسیون آشپزخانه خود را بشناسید و مطابق با آن لوستری مناسب انتخاب کنید بهتر است به نوع و طرح کابینت ها توجه داشته باشید اگر کابینت ها ساده و با رنگ های روشن بودند و بدون طراحی بهتر است از لوسترهایی با سبک های مدرن و فانتزی استفاده شود که متناسب با دکوراسیون آشپزخانه شما است.

توجه به ارتفاع سقف آشپزخانه هرچه سقف اشپزخانه ارتفاع کمتری داشته باشد باید از لوسترهایی که ارتفاع کمتری دارند استفاده کرد مثل لوسترهای فانتزی بدون اویز که کوچک با ابعاد و ارتفاع کم تری هستند.

توجه به جنس،رنگ و متریالی که در وسایل آشپزخانه استفاده شده است برای مثال اگر کابینت ها میز ناهار خوری یا اکسسوری هایی که در آشپزخانه استفاده شدند جنس چوبی دارند باید لوستر مطابق آنها استفاده کرد که از جنس چوب باشد یا اگر وسایل آشپزخانه رنگ هایی تیره و سرد دارند از لوستر های فانتزی که رنگ های روشنی ندارند و متناسب با رنگ وسایل به کار رفته در آشپزخانه است استفاده شود پارس نوران شرق دارای تنوع در طراحی رنگ بندی در لوسترها است.

توجه به فضای داخلی آشپزخانه که مربعی یا مستطیلی یا ..هستند.که میز ناهارخوری متناسب با فرم و شکل آشپزخانه است برای میزهای ناهارخوری مستطیل لوستر های هندسی مستطیل شکل انتخابی درست است و یا برای میز های گرد می‌توان از لوستر هایی با طراحی های دایره ای استفاده کرد.

توجه به روشنایی در آشپزخانه روشنایی بخش مهمی در هر آشپزخانه ای است اگر روشنایی در آشپزخانه کم است از لوسترهایی باید استفاده کرد که نور را به صورت مستقیم پخش نکنند زیرا این لوسترها استاندارد نیستند علاوه بر اینکه باعث می‌شوند روشنایی زیادی در آشپزخانه نباشد پرتو نور مستقیم آنها باعث اذیت شدن چشم می‌شود و همچنین لوسترهایی با لامپ های بیشتر انتخاب کنید روشنایی بیشتری به آشپرخانه می‌دهد اما اگر لوستری برا تزئین میخواهید لوستر هایی با لامپ های کمتر انتخاب مناسب تری است.

توجه به گارانتی در انتخاب لوستر به گارانتی آن محصول توجه داشته باشید که در صورت بروز مشکل میتوان با داشتن گارانتی آن مشکل را حل کرد.

درخرید لوستر باید به نگهداری و تمیز کردن و نصب آن نیز توجه داشته باشید لوسترهایی با شکل های عجیب غریب نظافت و تمیز کردن آنها کاری دشوار است زیرا لوستر در مرکز آشپزخانه قرار دارد و هرگونه گرد و غباری می‌تواند در خود جمع کند و باید به جنس سقف و ضخامت و مقاومت آن هم توجه داشت لوسترهایی با طراحی های سنگین و کار شده نیازمند سقفی محکم هستند اگر سقف آشپزخانه مقاومت زیادی ندارد بهتر است از لوسترهای فانتزی که ظریف تر هستند استفاده کنید.

شاید نیاز داشته باشید:خرید لوستر مدرن اشپزخانه

قیمت خرید لوستر فانتزی اشپزخانه

در خرید لوستر آشپزخانه قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد که متناسب با بودجه و همچنین کیفت و متریال خوب و قیمتی مناسب لوستری را خریداری میکنید لوسترها براساس طراحی ،کیفیت،جنس،رنگ و ابعاد قیمت های متفاوتی دارند پارس نوران شرق عرضه کننده بهترین لوسترها با کیفیت و متریال عالی هستند که متناسب با جنس طراحی رنگ با قیمتی مناسب به شما عرضه خواهند کرد.

و در آخر شما با در نظر گرفتن تمامی این نکات میتوانید لوستری متناسب با سلیقه و دکوراسیون آشپزخانه خود خریداری کنید و از داشتن آن در داخل آشپزخانه خود لذت ببرید.

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

 

 

website_PNS_icon

فروشگاه