تماس با ما

خرید لوسترهای کریستال برای اتاق کودک

خرید لوستر کریستال اتاق کودک

خرید لوستر برای اتاق کودک، می‌تواند باعث تکمیل شدن دکوراسیون آن اتاق شود. اگر شما بتوانید به شکل صحیحی نور اتاق کودک خود را تامین کنید‌ می‌توانید احساس آرامش و راحتی را در کودک خود به وجود آورید. از طرفی دیگر انتخاب یک لوستر مناسب با نوردهی خیلی خوب، می‌تواند یک خواب راحت را برای کودک رقم بزند. حتی زمانی که کودکان می‌خواهند در اتاق خود بازی کنند، باید در آن فضا نورپردازی مناسبی وجود داشته باشد تا آن‌ها بتوانند در یک محیط سالم بازی کنند.  ما در این محتوا قصد داریم در مورد خرید لوسترهای کریستال برای اتاق کودک مطالبی را ارائه دهیم.

 

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

 09127333333

شاید نیاز داشته باشید :خرید لوستر های اویز اتاق کودک

نکات خرید لوسترهای کریستال برای اتاق کودک

بسیاری از مردم زمانی که می‌خواهند برای اتاق کودک خود یک لوستر مناسب خریداری کنند، در تعجب هستند که آیا انتخاب لوستر اتاق کودک متفاوت از انتخاب لوستر برای اتاق بزرگسال است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله، لوستر اتاق کودکان باید متفاوت از لوستر اتاق بزرگسالان باشد. نور اتاق خواب کودکان علاوه بر ظاهر، از لحاظ نوردهی هم با لامپ‌های معمولی تفاوت دارد. هنگامی که شما به مراکز فروش برای خرید لوستر کریستال مراجعه می‌کنید، باید به شکل ظاهری لوستر توجه داشته باشید. ظاهر لوستر باید به شکلی باشد که زمانی که آن را روشن می‌کنید، سایه‌های ترسناک را به وجود نیاورد و به خوبی تاریکی فضا را از بین ببرد. همچنین باعث نشود که نور زیادی در اتاق پخش شود، زیرا نور زیاد هم می‌تواند باعث آزار چشم کودکان شود.

رنگ لوستر هم فاکتور دیگری است که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید و توصیه می‌کنیم که حق انتخاب رنگ لوستر را به فرزند خود بدهید. مسلماً نوع رنگ می‌تواند بر احساسات کودکان تاثیر بگذارد و برای آن‌ها جذاب باشد. در انتخاب رنگ لوستر هم دقت کنید‌ زیرا برخی از رنگ‌ها فضای اتاق را بزرگ‌تر یا کوچک‌تر نشان می‌دهند. از جمله ویژگی‌های دیگری که لوستر اتاق کودک باید داشته باشد، وجود اسباب بازی یا عروسک در لوستر است. طراحان لوستر لوسترهای زیادی را برای اتاق کودک با تصویر عروسک مورد علاقه کودکان تولید می‌کنند. یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که ممکن است وجود عروسک روی لوستر ایده جذابی به نظر برسد، اما توصیه می‌کنیم که این کار را نکنید، زیرا کودک شما می‌تواند بر اثر کنجکاوی کارهای خطرناکی انجام دهد و بخواهد اسباب بازی‌های لوستر را لمس کند.

قبل از خرید لوستر کریستال برای اتاق کودک خود، حتماً به فضای اتاق کودک توجه داشته باشید و لوستری را خریداری کنید که متناسب با فضای اتاق باشد. معمولا اتاق‌هایی که فضای کوچکی دارند، بهتر است در آن‌ها از لوسترهایی با لامپ سقفی سربالا، چسبیده به سقف یا با لایه محافظتی از لامپ استفاده شود، زیرا این لوسترها می‌توانند نور را به شکل غیر مستقیم پخش کنند.

 

شاید نیاز داشته باشید :خرید لوستر های ایتالیایی برای اتاق کودک

قیمت لوسترهای کریستال

یکی از موضوعات مهمی که در مورد لوسترهای کریستال وجود دارد، قیمت این لوسترها است. شما عزیزان باید بدانید که فاکتورهای مختلفی می‌توانند قیمت این لوسترها را تحت تاثیر قرار دهند که در ادامه به آن‌‌ها نها اشاره خواهیم کرد. به عنوان مثال برند تولید کننده لوستر، یکی از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار در قیمت این کالا است و معمولاً هر چقدر برند معروف‌تر باشد، محصولات آن دارای قیمت بالاتری هستند. لوسترهای کریستالی همانطور که از نام آن‌ها مشخص است، از کریستال‌هایی تولید شده‌اند که به لوستر متصل هستند. هر چقدر جنس و کیفیت کریستال‌های لوستر بهتر باشد، به همان نسبت قیمت لوستر هم بالا خواهد رفت.

فاکتور دیگری که می‌تواند روی قیمت نهایی لوستر تاثیر بگذارد، ارتفاع لوستر است. مسلماً لوسترها در ارتفاعات مختلفی در بازار موجود هستند و لوسترهایی که ارتفاع آن‌ها بیشتر است، دارای قیمت بالاتری هستند.

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

 09127333333

شاید نیاز داشته باشید :خرید لوستر مدرن برای اتاق کودک

سخن پایانی

اگر شما هم به دنبال خرید یک لوستر کریستالی زیبا و مناسب برای اتاق کودک خود هستید، نگران نباشید. شما عزیزان با رعایت نکاتی که در این محتوا ارائه دادیم، می‌توانید بهترین خرید را داشته باشید و فضای اتاق کودک خود را زیباتر کنید. در بازارهای فروش تنوع بسیار زیادی از لوسترها موجود هستند که هر شخصی با توجه به فضای مورد نظر خود و همینطور سلیقه‌ای که دارد، می‌تواند یک لوستر مناسب خریداری کند. در این بین ما سایت پارس نوران شرق را به شما معرفی می‌کنیم و باید بگوییم که این سایت در زمینه فروش انواع مختلفی از لوسترها فعالیت دارد.

 

website_PNS_icon

فروشگاه