تماس با ما

خرید لوسترهای آویز برای اتاق کودک

خرید لوسترهای آویز برای اتاق کودک

یکی از انواع لوسترهایی که در بازارهای فروش به مشتریان عرضه می‌شوند، لوسترهای آویز هستند که این لوسترها برای مکان‌های مختلفی همچون اتاق کودک مناسب هستند. هنگام خرید لوستر آویز برای اتاق کودک، باید نکاتی را به خاطر بسپارید و اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید. ممکن است تصور کنید که خرید لوستر کودک و توجه کردن به نکات خرید این کالا، اهمیت زیادی ندارد، ولی باید بگوییم که این تصور کاملاً اشتباه است و خرید لوستر برای اتاق کودک هم، باید با دقت بالایی انجام شود. اگر می‌خواهید با راهنمای خرید لوسترهای آویز برای اتاق کودک آشنا شوید، این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

 

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

شاید نیاز داشته باشید :خرید لوستر های خطی برای اتاق کودک

راهنمای خرید لوستر آویز برای اتاق کودک

مسلماً مشتریانی که قصد خرید لوستر آویز برای اتاق کودک خود را دارند، باید به چند نکته توجه داشته باشد تا خرید رضایت بخشی را تجربه کنند. از جمله نکاتی که باید هنگام خرید به آن دقت کنید، این است که ابعاد لوستر را در نظر بگیرید. به عبارتی دیگر باید ابعاد لوستر را متناسب با متراژ اتاق انتخاب کنید. اگر متراژ اتاق فرزند شما بزرگ است، بهتر است لوستر بزرگ‌تری را خریداری کنید و اگر متراژ اتاق کوچک است، یک لوستر کوچک‌تر را انتخاب نمایید. معمولا لوسترهایی که برای اتاق کودکان تولید می‌شوند، وزن زیادی ندارند و به صورت تک آویز و یا نهایتاً ۳ تا ۴ شعله هستند. رنگ بدنه هم، از جمله مسائل دیگری است که هنگام خرید لوستر آویز باید به آن توجه شود. معمولا فرزندان به رنگ‌های شاد علاقه دارند و این گونه رنگ‌ها، می‌توانند در روحیه آن‌ها تاثیر مثبتی بگذارند.

با توجه به مطالبی که در روانشناسی وجود دارد، مشخص شده است ‌‌که رنگ‌های تیره در طولانی مدت می‌توانند بر روحیه کودکان تاثیر منفی بگذارند. معمولاً بهترین جنس‌هایی که می‌توان برای لوستر اتاق کودک استفاده کرد، جنس پلاستیکی، پارچه‌ای و فلزی است. لوسترهای چوبی در صورت داشتن طرح و رنگ‌های کودکانه هم‌، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اتاق کودک هستند. توجه داشته باشید لوستری که انتخاب می‌کنید، دارای قابلیت تنظیم نور باشد تا بتواند در شرایط مختلف‌، کم نور یا پرنور شود. مسلماً کیفیت در خرید یک کالا یا محصول‌، حرف اول را می‌زند، بنابراین شما باید به کیفیت لوستر مورد نظر هم توجه داشته باشید.

اگر قصد خرید لوستر آویز برای اتاق کودک خود را دارید، می‌توانید به سایت پارس نوران شرق مراجعه کنید و مدل‌های مختلف لوستر کودکانه را در این سایت مشاهده نمایید. همینطور شما این امکان را دارید که قبل از خرید، مشاوره‌های لازم را در این زمینه دریافت کنید.

 

 

قیمت لوسترهای آویز

هنگامی که مشتریان برای خرید هر نوع محصولی به مراکز فروش مراجعه می‌کنند، قیمت محصول جزء فاکتورهای مهمی است که مد نظر آن‌ها قرار می‌گیرد. اگر شما هم جزء‌آن دسته از افرادی هستید که قیمت کالای مورد نظرتان برایتان اهمیت زیادی دارد، باید بدانید که فاکتورهای مختلفی می‌توانند قیمت کالا را تحت تاثیر قرار دهند و شما هنگام خرید، باید آن‌ها را بدانید تا بتوانید با توجه به بودجه خود، خرید کنید. به عنوان مثال لوسترهای آویز با توجه به شرایطی، دارای قیمت‌های متفاوتی هستند و در بسیاری از این لوسترها، از کریستال‌هایی استفاده می‌شود که باعث جلوه زیاد آن‌ها می‌شوند. جنس کریستال‌های به کار رفته در تولید لوستر، می‌توانند بر قیمت این کالا تاثیرگذار باشند.

یکی دیگر از عواملی که می‌تواند نرخ لوستر را تعیین کند، ارتفاع لوستر است. معمولا لوسترهایی که شرایط یکسانی دارند، ولی ارتفاع آن‌ها با یکدیگر متفاوت است، دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. لوسترهایی که ارتفاع آن‌ها بلندتر است، گران‌تر هستند. علت این که لوسترهای با ارتفاع بلند دارای قیمت بالاتری هستند، این است که برای بدنه کریستال و حباب‌های آن‌ها، از متریال‌های بیشتری استفاده می‌شود. گاهی اوقات تولید کنندگان لوستر برای این که بتوانند ظاهر لوستر را زیباتر کنند، به تعداد شاخه‌های آن می‌افزایند که این مورد هم، می‌تواند در ارزش نهایی لوستر تاثیرگذار باشد. لازم به ذکر است، این مورد که شما چه برندی را برای خرید خود در نظر دارید هم، می‌تواند قیمت لوستر را تحت تاثیر قرار دهد.

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

سخن پایانی

لوسترهای آویز در انواع مختلفی تولید می‌شوند و طرح‌های زیبا و شیکی دارند. اتاق کودک از جمله مکان‌هایی است که والدین عزیز هنگام انتخاب لوستر، باید به آن دقت زیادی نشان دهند. هماهنگی بین سبک لوستر و همینطور سبک اتاق کودک، دارای اهمیت است و همینطور شما عزیزان باید لوستری را انتخاب کنید که با روحیه فرزندتان متناسب باشد. معمولا کودکان طرح‌های فانتزی و کارتونی را دوست دارند و توصیه می‌کنیم که در صورت تمایل فرزندتان، از این گونه طرح‌ها برای لوستر آن‌ها انتخاب کنید.

 

website_PNS_icon

فروشگاه