تماس با ما

خرید لوسترهای کریستال برای اتاق خواب

خرید لوستر کریستال برای اتاق خواب

در دنیای امروز طراحی دکوراسیون داخلی، وسایل روشنایی و همینطور لوسترها، نقش مهمی را در افزایش زیبایی یک فضا ایفا می‌کنند. یکی از انواع لوسترهایی که محبوبیت زیادی در بین افراد مختلف به دست آورده است، لوستر کریستالی است. این نوع لوستر دارای سبک‌های مختلفی است و نه تنها اتاق را روشن می‌کند، بلکه می‌تواند تجمل و ظرافت را هم به اتاق اضافه کند. اگر شما عزیزان هم قصد خرید یک لوستر کریستالی جذاب و مناسب را برای اتاق خواب خود دارید، در ادامه مطلب همراه ما باشید.

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

 09127333333

شاید نیاز داشته باشید :خرید لوستر کلاسیک برای اتاق خواب

نکات مهم خرید لوستر کریستالی برای اتاق خواب

زمانی که شما تصمیم می‌گیرید یک لوستر کریستالی برای اتاق خواب خود خریداری کنید، باید یک سری نکات را مدنظر داشته باشید تا مطمئن شوید که انتخابتان درست است. یکی از نکات مهمی که باید در نظر داشته باشید، این است که اندازه اتاق و نسبت‌های لوستر را بررسی کنید. یک لوستر کریستالی خیلی کوچک‌، ممکن است در فضای داخلی دکوراسیون شما گم شود و این در حالی است که یک لوستر بزرگ هم، ممکن است فضا را تحت شعاع قرار دهد. قبل از خرید لوستر کریستالی، ارتفاع سقف اتاق خواب خود را هم در نظر بگیرید. برای سقف‌هایی که ارتفاع بلندتری دارند و تناسب آن‌ها باید حفظ شود، بهتر است لوستری را انتخاب کنید که زنجیر یا میله بلندتری داشته باشد.

در مقابل اگر ارتفاع سقف اتاق خواب شما کوتاه است، پیشنهاد می‌کنیم که از لوسترهای سقفی کریستالی استفاده کنید. نکته قابل توجهی که در این زمینه وجود دارد، ‌این است که شما باید به میزان نور مورد نیاز اتاق خواب خود هم توجه داشته باشید. برخی از لوسترها نور زیادی را در فضا پخش می‌کنند و برخی دیگر از لوسترها هم، درخشش ملایم‌تر و محیطی را به اتاق می‌بخشند. توجه داشته باشید که لوسترهای کریستالی برای این ‌که بتوانند درخشش خود را حفظ کنند، نیاز به تمیز کردن دوره‌ای دارند. لوسترها ممکن است بعد از مدتی خراب شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند و شما باید در نظر داشته باشید که آیا مایل هستید زمانی را برای تعمیر و نگهداری این لوستر صرف کنید یا هزینه‌های کم تعمیر را ترجیح می‌دهید؟ یکی از توصیه‌هایی که به شما عزیزان داریم، این است که نصب حرفه‌ای را برای لوستر انجام دهید تا لوستر بتواند ایمنی خوبی هم داشته باشد. همینطور هنگام بودجه‌ بندی برای خرید لوستر، هزینه‌های نصب را هم در نظر داشته باشید. در نهایت یکی از توصیه‌هایی که به شما عزیزان داریم، این است که لوستر مورد نظر خود را حتماً از یک برند معتبر خریداری کنید تا کیفیت کالای انتخابی شما تضمین شود.

 

شاید نیاز داشته باشید :خرید لوستر اویز برای اتاق خواب

قیمت لوسترهای کریستالی

همانطور که می‌دانید، لوسترهای موجود در بازار دارای قیمت‌های متفاوتی هستند و هر کدام از آن‌ها، با توجه به ویژگی‌ها و شرایطی که دارند، قیمت گذاری می‌شوند. به عنوان مثال اگر بخواهیم قیمت لوسترهای کلیسایی را مورد بررسی قرار دهیم، باید بگوییم که لوسترهای کریستالی همانطور که از نام آن‌ها مشخص است، از کریستال ساخته شده‌اند. بنابراین جنس کریستال‌های به کار رفته در این لوسترها، می‌تواند تاثیر مستقیمی روی تعیین قیمت آن‌ها داشته باشد.  لوسترهای کریستالی در طراحی‌های متفاوتی موجود هستند و همین طرح‌های ایجاد شده روی این لوسترها هم، می‌توانند قیمت این کالا را تحت تاثیر قرار دهند. برند تولید کننده هم، یکی دیگر از فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت لوسترهای کریستالی است‌.

تولید کنندگانی که در زمینه ساخت لوسترهای کریستالی و همینطور سایر لوسترها فعالیت دارند، این کالاها را در ابعاد مختلفی تولید می‌کنند و به بازار عرضه می‌نمایند. بنابراین ابعاد لوسترهای کریستالی هم، می‌تواند نقش مهمی در تعیین قیمت آن‌ها داشته باشد. به طور معمول می‌توان گفت، هر چقدر ابعاد لوستر بیشتر باشد، به همان نسبت قیمت آن هم بالاتر خواهد رفت.

 

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

 09127333333

شاید نیاز داشته باشید :خرید لوستر مدرن برای اتاق خواب

سخن پایانی

ما در این محتوا عنوان کردیم که مشتریان عزیزی که قصد خرید لوستر کریستالی برای اتاق خواب خود را دارند، باید فاکتورهای مختلفی را هنگام خرید این کالا در نظر داشته باشند. نوردهی اتاق خواب اهمیت زیادی دارد و بنابراین شما باید لوستری را انتخاب کنید که نوردهی خوبی داشته باشد. هر چقدر کریستال‌های به کار رفته در لوستر بیشتر باشند و همینطور جنس آن‌ها مرغوب‌تر باشد، می‌تواند قیمت نهایی این کالا را افزایش دهد. اگر قصد خرید لوستر کریستالی را دارید، ما سایت پارس نوران شرق را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

website_PNS_icon

فروشگاه