تماس با ما

خریدلوستر مدرن برای پذیرایی

خرید لوستر مدرن برای پذیرایی

یکی از انواع لوسترها، لوستر مدرن است که این نوع لوستر نوعی چراغ آویز محسوب می‌شود که ممکن است به شکل ایستاده یا به شکل سقفی روی دیوار قرار بگیرد یا از آن آویزان شود. معمولاً از لوسترهای مدرن در فضای ناهارخور یا پذیرایی استفاده می‌شود و این نوع لوستر دارای چلچراغ‌های متعدد و لامپ‌های ریزی است. جنس لوسترهای مدرن معمولاً کروم، فلز یا نیکل است. لازم به ذکر است که لوسترهای مدرن دارای طرفداران زیادی هستند و انواع مختلفی هم دارند.

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

شاید نیاز داشته باشید:جدیدترین لوستر های شیک 2024

انواع لوستر مدرن

همانطور که اشاره کردیم، لوسترهای مدرن دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند. انواع لوستر مدرن عبارتند از:

  • اسپوتنیک

یکی از انواع لوسترهای مدرن لوستر اسپوتنیک است که این نوع چلچراغ دارای طرح‌های شیک و خطی است ظاهر لوسترهای مدرن اسپوتنیک ساده است ولی در عین سادگی کاملاً زیبا به نظر می‌آید و استفاده از آن‌ها می‌تواند جلوه بی‌نظیری به فضای خانه ببخشد از این لوستر می‌توانید در ورودی منزل اتاق نشیمن و ناهارخوری استفاده کنید.

  • ال ای دی

لوسترهای ال ای دی هم، یکی دیگر از انواع لوسترهای مدرن به حساب می‌آیند که یک لامپ ال ای دی هم دارند. از این نوع لوسترها می‌توان برای اتاق‌های نشیمن که دارای ابعاد بزرگی هستند، استفاده کرد. دلیل استفاده از این نوع لوستر در اتاق‌های نشیمن بزرگ، به این خاطر است که میزان نوردهی این لوسترها بالاست. شما می‌توانید لوسترهای ال ای دی را در طرح‌ها و شکل‌های متنوع در بازارهای فروش مشاهده کنید.

  • اس ام دی

اگر بخواهیم یک نوع دیگر از لوسترهای مدرن را به شما معرفی کنیم، می‌توانیم به لوستر اس ام دی اشاره کنیم. این نوع  لوسترها در شکل هندسی مربعی یا دایره‌ای طراحی می‌شوند و دارای سبک مینیمالیستی مدرن و ساده گرایانه هستند. همین موضوع باعث شده است که زیبایی این لوسترها دوچندان شود. این نوع لوسترها اگر خاموش هم باشند، توجه همه را به خود جلب می‌کنند.

نکات خرید لوستر مدرن

اگر قصد دارید یکی از انواع لوسترهای مدرن را خریداری کنید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً از یک فروشگاه معتبر خرید خود را انجام دهید تا بتوانید جنسی با کیفیت تهیه نمایید. البته لازم است که هنگام خرید باید به چند نکته مهم هم توجه داشته باشید. همینطور نورپردازی استاندارد لوستر هم، دارای اهمیت زیادی است. قبل از این که بخواهید لوستر مدرن پذیرایی را خریداری کنید، به دکوراسیون و سبک خانه خود هم دقت کنید تا بتوانید یک لوستر مناسب را خریداری کنید. برای فضاهایی که بزرگ هستند، از لوسترهای کوچک استفاده نکنید، زیرا نور کافی ندارند و از طرفی دیگر با فضا هم دارای همخوانی و تطابق نیستند. برند پارس نوران شرق، تولید کننده انواع مختلفی از لوسترها است که شما می‌توانید به سایت این برند مراجعه کنید و مشاوره‌های لازم را در زمینه خرید لوستر مدرن دریافت نمایید.

قیمت لوستر مدرن برای پذیرایی

هنگامی که تولید کنندگان می‌خواهند روی لوسترهای خود قیمت گذاری کنند، عوامل مختلفی را مورد بررسی قرار می‌دهند. مسلماً فاکتورهای مختلفی می‌توانند قیمت لوستر مدرن را تحت تاثیر قرار دهند. مواد ساخت لوستر، یکی از عواملی هستند که می‌توانند در تغییر قیمت لوستر مدرن تاثیرگذار باشند. این که چه نوع موادی در ساخت لوستر استفاده می‌شود، دارای اهمیت است. مسلماً لوسترهایی که دارای مواد با کیفیت‌تری هستند، قیمت بالاتری هم دارند. اندازه و ابعاد لوستر هم می‌تواند روی قیمت آن تاثیر بگذارد و معمولاً لوسترهایی که تعداد شاخه‌های بیشتری دارند و بزرگ‌تر هستند، قیمت بالاتری هم دارند. برند و کیفیت را هم، می‌توان جزء عوامل مهم و تاثیرگذار روی قیمت این کالا دانست. لوسترهایی که توسط برندهای معروف تولید می‌شوند و دارای کیفیت بالایی هستند، معمولاً قیمت بیشتری دارند.

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

سخن پایانی

لوستر یکی از کالاهایی است که می‌تواند زیبایی بیشتری را به خانه ببخشد و یکی از انواع لوستر، در سبک مدرن طراحی می‌شود. سبک مدرن یک سبک امروزی است و افراد زیادی طرفدار این نوع سبک هستند و ترجیح می‌دهند برای قسمت‌های مختلف خانه خود، از این نوع لوستر استفاده کنند. همانطور که گفتیم، برند پارس نوران شرق، در زمینه تولید انواع لوستر فعالیت می‌کند که می‌تواند انواع مختلفی از لوسترها را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. توصیه می‌کنیم که حتماً به نکات خرید لوستر مدرن که در قسمت‌های بالاتر عنوان کردیم، توجه داشته باشید تا بتوانید یک لوستر زیبا و در عین حال با کیفیت خریداری کنید

website_PNS_icon

فروشگاه