تماس با ما

جدیدترین لوستر های کلاسیک2024

جدیدترین لوسترهای کلاسیک ۲۰۲۴

در مورد لوسترهای کلاسیک باید بگوییم که این گونه از لوسترها از شیشه‌های کریستالی بزرگ و کوچک تشکیل شده‌اند که ویژگی منحصر به فرد انهاست. لوسترهای کلاسیک نور لامپ را از بین شیشه‌هایی که کریستالی هستند، عبور می‌دهند و باعث روشنایی محیط می‌شوند. تابش نور لامپ‌های لوسترهای کلاسیک به کریستال‌ها، باعث شکستگی مسیر نور و همینطور روشنایی فضا به شکل ملایم و یکدست می‌شود. جدیدترین لوسترهای کلاسیک ۲۰۲۴ هم، وارد بازار می‌شوند و شما می‌توانید بهترین لوستر را برای خانه یا محل کار خود انتخاب کنید.

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

 09127333333

شاید نیاز داشته باشید :خرید لوستر کلاسیک برای پذیرایی

نکات مهم هنگام خرید لوسترهای کلاسیک

لوسترهای کلاسیک در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود که یکی از انواع این لوسترها، لوسترهای کریستالی کلاسیک هستند. بنابراین اگر شما قصد داشته باشید لوسترهای کریستالی کلاسیک را خریداری کنید، باید به چند نکته هنگام خرید توجه داشته باشید. از جمله نکات مهمی که هنگام خرید لوسترهای کلاسیک باید به آن توجه داشته باشید، دقت به رنگ کریستال است. رنگ کریستال‌های لوستر کلاسیک، در سبک دکوراسیون شما نقش مهمی دارند و معمولاً در این گونه لوسترها، کریستال‌ها به رنگ نقره‌ای، طلایی، شامپاینی و برنزی هستند. توجه داشتن به شکل و طراحی لوستر هم، دارای اهمیت است و مسلماً اگر سبک خانه شما کلاسیک است، می‌توانید یک یا چند لوستر کلاسیک زیبا برای قسمت‌های مختلف آن خریداری کنید. توجه داشتن به شکل ظاهری لوستر کلاسیک هم، دارای اهمیت است و به عبارتی شما باید مدل کریستال‌ها، رنگ لوستر و همینطور اندازه کریستال‌ها را مورد توجه قرار دهید. هنگام خرید سعی کنید ظاهر لوستر را با توجه به ظاهر سایر اجزای دکوراسیون منزل خود انتخاب نمایید.

توجه داشتن به جنس بدنه لوسترهای کلاسیک هم، اهمیت زیادی دارد و باید گفت جنس بدنه این گونه لوسترها، از فلزاتی همچون آهن، آلومینیوم، برنز و برنج تولید می‌شود. بدنه لوستر باید به قدر کافی محکم باشد تا بتواند وزن کریستال‌های موجود در خود را تحمل کند. شما عزیزان باید ابعاد لوستر مورد نظر خود را هم بررسی کنید و ابعادی که لوستر مورد نظرتان دارد، باید با اندازه فضایی که مد نظر دارید، متناسب باشد. برای این که بتوانید قبل از خرید مدل‌های مختلف لوسترهای کلاسیک را مشاهده کنید، می‌توانید به سایت پارس نوران شرق مراجعه نمایید و انواع این لوسترها را رویت کنید و همینطور از قیمت آن‌ها هم آگاه شوید.

شاید نیاز داشته باشید :خرید لوستر کلاسیک برای اشپزخانه

قیمت جدیدترین لوسترهای کلاسیک ۲۰۲۴

شما عزیزان برای این که بتوانید از قیمت لوسترهای کلاسیک ۲۰۲۴ آگاه شوید، باید بدانید که چه نوع فاکتورهایی می‌توانند قیمت لوستر را تعیین کنند و یا به عبارت دیگر آن را تحت تاثیر قرار دهند. آیا جنس کریستال‌های موجود در لوستر می‌تواند نرخ آن را تعیین کند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بله در بسیاری از لوسترهای کلاسیک کریستالی، از کریستال‌های آویز استفاده می‌شود که این کریستال‌ها جلوه زیادی به لوستر می‌بخشند و همینطور در نورپردازی هم موثر هستند. بنابراین جنس کریستال‌هایی که در تولید لوستر کلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرند، با قیمت آن ارتباط مستقیم دارند. هر چقدر مقدار کریستال به کار رفته در این لوسترها بیشتر باشد و کریستال‌ها جنس بهتری داشته باشند، شاهد افزایش قیمت لوستر خواهیم بود.

یکی دیگر از سوال‌هایی که در این قسمت مطرح می‌شود، این است که آیا ارتفاع لوستر می‌تواند با نرخ آن ارتباط داشته باشد؟ برای این که بتوانیم این موضوع را با مثال توضیح دهیم، باید بگوییم که در زمینه ارتباط لوستر با نرخ آن، شرایطی را مدنظر داشته باشید که دو عدد لوستر از لحاظ برند، جنس و مدل با یکدیگر مشابه هستند و تفاوت آن‌ها در ارتفاعشان است. در چنین شرایطی، لوستری که ارتفاع بلندتری دارد، گران‌تر خواهد بود و دلیل اصلی این افزایش قیمت هم، استفاده بیشتر از متریال‌های مختلف برای کریستال، بدنه و حباب‌های لوستر است. گاهی اوقات برای حفظ زیبایی ظاهری و افزایش کارایی لوستر، به شاخه‌های آن هم افزوده می‌شود که این مورد هم، در ارزش نهایی لوستر موثر خواهد بود.

 

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

 09127333333

شاید نیاز داشته باشید :خرید لوستر کلاسیک برای اتاق کودک

سخن پایانی

همانطور که اشاره کردیم، لوستر یکی از وسایل کاربردی و تزیینی برای هر خانه‌ای به حساب می‌آید که یکی از انواع آن، لوستر کلاسیک است. جدیدترین لوسترهای کلاسیک ۲۰۲۴ با طراحی‌های منحصر به فرد وارد بازار می‌شوند و شما مشتریان عزیز می‌توانید با توجه به سلیقه‌ای که دارید و همینطور سبک دکوراسیون مورد نظرتان، یک لوستر کلاسیک زیبا خریداری کنید. هنگام خرید حتماً به نکاتی که ذکر کردیم، توجه داشته باشید تا از خرید خود پشیمان نشوید.

website_PNS_icon

فروشگاه