تماس با ما

خرید چراغ آویز، تحولی در دکوراسیون

تردید نداشته باشید که خرید چراغ آویز و اضافه کردن آن به بخشی از دکوراسیون شما می‌تواند معجزه کند. ما همیشه پتانسیل بالای این نوع نورپردازی‌های ساده را دست کم گرفته‌ایم اما منابع روشنایی مانند چراغ‌های آویز می‌توانند مکملی عالی برای دکوراسیون باشند. با خرید چراغ آویز یکی از ساده‌ترین منابع روشنایی را بدست می‌آورید که در عین سادگی چهره فضای شما به زیبایی و بدون زحمت متحول خواهد شد.

بسیاری از ما تصور می‌کنیم که اگر فضایی نیاز به روشنایی داشته باشد تنها انتخاب مناسب، انتخاب از میان یکی از مدل‌های لوستر سقفی است حتی اگر نصب و استفاده از آنها پر دردسر باشد. در حالی که لوسترهای سقفی تنها گزینه‌های انتخابی ما نیستند و دنیای روشنایی پر از سبک‌های جذاب و منحصر به فرد است. مانند چراغ‌های آویز که شاید همیشه نادیده گرفته می‌شوند با وجود آنکه به سختی می‌توان در سبک‌های چراغ آویز مدلی را یافت که پیچیدگی لوسترهای سقفی را داشته باشد اما این چراغ‌ها نیز به اندازه لوستر سقفی جذاب و کاربردی هستند.
برای خرید چراغ آویز گزینه‌ها و سبک‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارند که می‌توانید به تناسب دکوراسیون و عناصری که در آن به کار برده شده، یک مدل و سبک مناسب را انتخاب کنید.

چراغ آویز چیست؟

چراغ آویز سنتی در واقع همان یک لامپی‌ست که با حبابی محصور و توسط زنجیر یا سیمی از سقف آویزان شده است. این چراغ‌ها در هر فضایی که استفاده شوند می‌توانند نوری متمرکز ایجاد کنند. هر سبک قدیمی با گذشت زمان تغییر کرده و شکلی امروزی به خود گرفته است. چراغ‌های آویز نیز از این قاعده مستثنی نبودند و تغییر و تحول بسیاری در سبک و ظاهر آنها اتفاق افتاده است. در گذشته از این چراغ‌ها با هدف افزایش نور کلی محیط استفاده میشد اما حالا چراغ آویز ضمن آنکه در نورپردازی محیط نقش بسزایی دارد، یکی ارکان‌های مهم زیبایی شناختی در دکوراسیون محسوب می‌شود.

چگونه با خرید چراغ آویز آن را به درستی در فضا به کار ببریم؟

چراغ آویز کاربردهای بسیاری می‌تواند داشته باشد به شرط آنکه هدف از نصب آن را بدانید. آیا آن را به عنوان تنها منبع روشنایی استفاده می‌کنید یا به عنوان نور ثانویه؟! اگر یک روشنایی کلی می‌خواهید می‌توانید در قسمت‌های مختلفی اعم از: راهرو، اتاق خواب، لابی، اتاق نشیمن، اتاق یا میز غذاخوری و حتی در فضاهای بیرونی از آن بهره ببرید. چراغ آویز می‌تواند منبع روشنایی کاملا مناسب و خوبی برای این فضاها باشد. به علاوه این چراغ‌ها گزینه‌های بسیار خوبی برای نورهای ثانویه یا مکمل نیز بشمار می‌روند. به همین خاطر است که شکل و سبک‌های شگفت انگیزی از آنها طراحی و تولید شده است.
زمانی از چراغ آویز با هدف روشنایی ثانویه استفاده می‌شود که شما از سبک نورهای لایه‌ای در فضایتان استفاده کرده باشید. یا زمانی که می‌خواهید برای روشنایی نقطه‌ای از این لامپ‌ها بهره ببرید. سبک‌های تماشایی و جذابی از چراغ آویز برای روشنایی میز یا گوشه‌ای تاریک از فضا وجود دارند که به شکل تاثیرگذاری دکوراسیونتان را جذاب و امروزی خواهند کرد.

نور چراغ آویز به کمک شید یا حبابی که اطراف آن وجود دارد، کاملا هدایت شده است. اگر چه این چراغ‌ها به خودی خود می‌توانند جزئی برجسته و مهم در دکوراسیون شما به حساب آیند در عین حال قادرند هر شیء یا چیزی که در زیر آنها قرار می‌گیرد را به زیبایی روشن و برجسته کنند.

به کار بردن این چراغ‌ها در دکوراسیون موجب می‌شود تا شما صاحب یک نقطه کانونی برجسته و منحصر به فرد شوید. این نقطه کانونی می‌توانند به محض ورود در محل، توجه‌ها را به خود معطوف کند بنابراین اگر مبل، مجسمه خاص یا شیء زیبا در گوشه‌ای از فضایتان وجود دارد که می‌خواهید توجه بیشتری بر روی آن شود با نور متمرکز چراغ آویز آن نقطه از فضا را برجسته‌تر کرده و به زیبایی روشن نمایید.

با خرید چراغ آویز عملکرد و استفاده از نقاط دنج را بیشتر کنید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های چراغ آویز، افزایش عملکرد و کارایی فضای شماست. این چراغ‌ها نقش مفیدی در فضاهای مختلف دارند و از آنها بیشتر برای تامین روشنایی در آشپزخانه و یا در مجاورت فضای غذا خوری استفاده می‌شود تا روشنایی کاملی به این فضاها ارائه دهد. علاوه بر فضاهای نام برده می‌توان از این چراغ‌ها برای تکمیل قسمت نشیمن، اتاق نشیمن، اتاق خواب و اتاق مطالعه استفاده کرد. به واقع که این نورپردازی بی‌عیب و نقص کار خود را به زیبایی در فضاهای گوناگون انجام می‌دهد. تصور کنید وقتی بخشی از خانه کاملا روشن است، نه تنها آن قسمت کاربردی‌تر خواهد شد بلکه گرمای ویژه‌ای به کل دکوراسیون تزریق می‌شود و فضای بسیار جذابی ایجاد می‌کند که هر کسی را وسوسه می‌کند زمان بیشتری را در آن فضای خاص سپری کند. هیچ چیز جذاب‌تر از این نیست که مکان جذابی در خانه داشته باشید که هر زمان به محیط امنی نیاز داشتید به آنجا بروید. مطالعه کنید، به موسیقی مورد علاقه‌تان گوش کنید یا حتی به سرگرمی مورد علاقه‌تان مشغول شوید.

مزایای چراغ آویز | 4 مزیت مهم این چراغ‌ها

خرید چراغ آویز می‌تواند مزایای بسیاری برای شما به ارمغان داشته باشد و موجب یک دگرگونی اساسی در دکوراسیونتان شود. در واقع این چراغ‌های ساده مزایای بسیاری دارند که وقتی به یک تغییر در نورپردازی فکر می‌کنید می‌توانند در صف اول انتخابتان قرار گیرند. در ادامه دلایل یا مزایای خرید چراغ آویز نسبت به دیگر منابع روشنایی آورده شده است. سازگاری استثنایی: نصب آسان و بی‌دردسر این چراغ‌ها سبب شده تا اگر از فضای قرارگیری آنها راضی نیستید به راحتی این منابع روشنایی را جا به جا کنید. کار با چراغ‌های آویز به قدری آسان است که برای نصب آنها نیاز به کمک پیدا نخواهید کرد.

منبع روشنایی همه کاره: با خرید چراغ آویز بدون هیچ زحمتی می‌توانید دکوراسیونتان را کامل کنید و جذابیت بی‌نظیری به گوشه گوشه خانه رویایی‌تان ببخشید. فرقی نمی‌کند سبک دکوراسیون شما چه باشد، مدرن، روستایی، معاصر، مینیمالیستی، کلاسیک یا سنتی، چراغ آویز می‌تواند به قدری ظریف باشد که با دیگر اجزای دکوراسیون ترکیب شود و یا می‌تواند به قدری بزرگ و برجسته باشد که به عنوان نقطه کانونی محیط استفاده شود. صرفه جویی در فضا: چراغ‌های آویز در اندازه‌های مختلفی طراحی و ساخته شده‌اند. احتمالا بزرگترین مزیت این چراغ‌ها این باشد که مجبور نیستید فضای زیادی را به نصب آنها اختصاص دهید. در مقایسه با دیگر مدل‌های لوستر، این چراغ‌ها فضای کمی را اشغال می‌کنند حتی با خرید چراغ آویز بزرگ، فضایتان به هم ریخته و نامتعادل به نظر نمی‌رسد.
ایجاد فضای گرم و دنج: پیشتر هم اشاره کردیم که چراغ آویز در عین حال که می‌تواند ارآمد باشد، از نظر زیبایی شناختی نیز منحصر به فرد است. نورپردازی چراغ آویز در همان حباب محصور هم فضای گرم و دنج برایتان فراهم خواهد کرد. بدون شک شیفته طراحی و نور خاص آن خواهید شد. اکنون که می‌دانیم چراغ آویز می‌تواند فضای شما را به زیبایی متحول کند، پیشنهاد می‌کنیم کلکسیون زیبا و خاص چراغ آویز برند پارس نوران شرق را نیز مشاهده کنید. ما مجموعه‌ای از بهترین چراغ‌های آویز مدرن، کلاسیک، فلزی و شیشه‌ای را به نمایش گذاشته‌ایم تا خانه شما را به یک خانه رویایی مبدل کنیم.

چراغ آویز چیست؟

چراغ آویز در واقع یک یا چند لامپ است که توسط شِید یا حبابی محصور شده است. این چراغ به کمک زنجیر یا سیم و غیره از سقف آویزان شده است. چراغ آویزهای امروزی مجموعه‌ای از سبک‌های مختلف را تشکیل می‌دهند.

چراغ آویز چه مزایایی دارد؟

این چراغ‌ها مزایای بسیاری دارند که شامل: سازگاری با فضاهای مختلف، نصب آسان، ایجاد فضایی گرم و دنج و صرفه‌جویی در فضا می‌شوند. مزایای این چراغ‌ها سبب شده تا بتوان در مکان‌های مختلفی از آنها بهره برد.

website_PNS_icon

فروشگاه