تماس با ما

خرید لوستر های سقفی برای پذیرایی

خرید لوسترهای سقفی برای پذیرایی

اگر به دنبال یک لوستر مناسب برای پذیرایی خود هستید، ما لوستر سقفی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید از سایر لوسترها هم، برای پذیرایی خود استفاده کنید و لوسترهای سقفی هم، یکی از انواع لوسترها به حساب می‌آیند که این لوسترها هم مانند سایر لوسترها، دارای تنوع زیادی هستند و می‌توان برای دکوراسیون‌های مختلف از آن‌ها استفاده کرد. اگر نگران انتخاب یک لوستر مناسب برای پذیرایی خود هستید، ما به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید یک لوستر سقفی مناسب انتخاب کنید.

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

 

 شاید نیاز داشته باشید:جدید ترین لوستر های مدرن 2024

نکات خرید لوسترهای سقفی برای پذیرایی

مسلماً یک خرید مناسب، نیازمند دقت است که ما در این قسمت، قصد داریم چند نکته مهم را برای خرید لوسترهای سقفی ارائه دهیم. این نکات عبارتند از:

از جمله نکات مهمی که شما هنگام خرید لوسترهای سقفی برای پذیرایی باید به آن دقت کنید، توجه داشتن به ابعاد لوستر سقفی است. هنگام خرید لوستر سقفی، ابعاد و اندازه یا همان بزرگی و کوچکی لوستر، به صورت کامل به فضای مورد نظر بستگی دارد. در فضاهایی که ابعاد بزرگی دارند، دست شما باز است و می‌توانید از لوسترهای بزرگ‌تر هم استفاده کنید. در مقابل برای فضاهای کوچک، انتخاب لوسترهای سقفی مینیمال و ساده بهتر است، زیرا اگر نور و روشنایی در این فضاها زیاد باشد، شما مجبور می‌شوید که برخی از لامپ‌ها را خاموش کنید. به طور کلی باید بگوییم که هرچه سقف شما بلندتر باشد، به یک لوستر سقفی بزرگ‌تر نیاز خواهید داشت.

مسلما شما لوستر را برای تکمیل کردن یک فضا می‌خواهید و بنابراین توجه داشتن به سبک دکوراسیون فضای مورد نظر، دارای اهمیت است. لوسترهای سقفی کوچک که اغلب روشنایی کمتری دارند و در ترکیب آن‌ها چوب یا فلز به کار برده شده است، برای خانه‌های مدرن مناسب هستند. در مقابل لوسترهای بزرگ و پرنور، بیشتر برای خانه‌های سنتی مناسب‌اند. فراموش نکنید که هماهنگی بین آباژورها و لوستر هم، می‌تواند در زیبایی فضا خیلی تاثیر داشته باشد.

یکی دیگر از موارد مهم در خرید لوستر، توجه داشتن به گارانتی آن است. به هر حال هر کدام از وسایل خانه ممکن است بعد از مدتی خراب شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند که لوستر هم مستثنی از این قاعده نیست. بنابراین حتماً به گارانتی لوستر توجه داشته باشید که تا چه تاریخی است، تا هنگام خراب شدن، بتوانید به راحتی آن را تعمیر کنید. اگر به سایت پارس نوران شرق مراجعه کنید، می‌توانید اطلاعات لازم را در مورد لوسترها به دست آورید.

 

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

 شاید نیاز داشته باشید:خرید لوستر های خطی برای پذیرایی

قیمت لوسترهای سقفی

اگر تصمیم گرفته‌اید که یک لوستر سقفی مناسب برای پذیرایی منزل خود خریداری کنید، باید به قیمت این کالا هم توجه داشته باشید. مسلماً اگر شما قبل از خرید فاکتورهای تاثیر گذار بر قیمت آن را در نظر بگیرید، می‌توانید آگاهی بیشتری هنگام خرید داشته باشید و در نهایت متناسب با بودجه خود خرید کنید. یکی از نکاتی که در این مورد وجود دارد، این است که اندازه لوستر می‌تواند روی قیمت آن تاثیرگذار باشد. به عنوان مثال لوسترهایی که اندازه بزرگ‌تری دارند، گران‌تر هستند و لوسترهایی که اندازه کوچک‌تری دارند، ارزان‌تر هستند. همانطور که می‌دانید، لوسترها از مواد مختلفی تشکیل شده‌اند که این مواد هم، به خودی خود قادر هستند که روی قیمت لوستر تاثیر بگذارند. برندی که شما لوستر را از آن خریداری می‌کنید هم، یک عامل تاثیرگذار روی قیمت این کالا به حساب می‌آید.

با توجه به این که لوسترها سبک‌های مختلفی در طراحی خود دارند، می‌توان گفت که سبک لوستر هم، می‌تواند تغییراتی در قیمت این کالا ایجاد کند. مسلماً برخی از سبک‌ها نسبت به سایر سبک‌ها، دارای قیمت بالاتری هستند. بنابراین شما عزیزان با در نظر گرفتن این فاکتورها، می‌توانید تشخیص دهید که چه نوع لوستری گران‌تر و چه نوع لوستری ارزان‌تر است.

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

سخن پایانی

انتخاب کردن یک لوستر سقفی مناسب برای پذیرایی، کار سختی نیست و شما عزیزان با توجه به نکاتی که در این محتوا ارائه دادیم، می‌توانید بهترین لوستر را انتخاب کنید. قبل از خرید لوستر، حتماً سبک دکوراسیون خود را در نظر بگیرید و با توجه به همان سبک، لوستر را خریداری کنید تا هماهنگی بین اجزای مختلف دکوراسیون پیدا باشد. مسلماً زیبایی دکوراسیون دارای اهمیت زیادی است و انتخاب یک لوستر سقفی مناسب و زیبا برای پذیرایی، می‌تواند جلوه بی‌نظیری به این قسمت از خانه بدهد. مشاورانی که در سایت پارس نوران شرق فعالیت می‌کنند، می‌توانند مشاوره‌های لازم را در زمینه خرید لوستر و انتخاب یک لوستر مناسب، به شما عزیزان ارائه دهند.

website_PNS_icon

فروشگاه