تماس با ما

خرید لوستر های خطی برای اشپزخانه

خرید لوسترهای خطی برای آشپزخانه

لوستر خطی چیست؟ لوستر خطی به آن دسته از لوسترهای لاینر گفته می‌شود که به عنوان نمونه مدرن و متفاوت از لوسترها شناخته می‌شوند. اکثر لوسترهای موجود در بازار، به شکل شعاعی و دایره‌ای هستند، ولی لوسرهای خطی مستطیل شکل یا کشیده‌اند. آشپزخانه یکی از قسمت‌های مهم در هر خانه‌ای به حساب می‌آید و شما می‌توانید یک لوستر خطی زیبا و مناسب برای این مکان خریداری کنید. اگر می‌خواهید با راهنمای خرید لوسترهای خطی و همینطور عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن‌ها آشنا شوید، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

 

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

انواع مختلف لوسترهای خطی

لوسترهای خطی هم مانند بسیاری دیگر از لوسترها، انواع مختلفی دارند که ما در ادامه چند نمونه از آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم:

  • لوستر خطی فلزی

لوسترهای خطی فلزی، یکی از انواع لوسترهای خطی به حساب می‌آیند که اغلب شبیه باکس‌هایی هستند صفحه‌ای در قسمت زیری آن‌ها می‌تواند باز و بسته شود. لوسترهای فلزی دارای رنگ‌های مختلفی هستند و برای فضاهایی که احتیاج به نور کمتری دارند، مناسب هستند. لازم به ذکر است که ارزان‌ترین سبک لوستر هم، همین لوسترها هستند.

  • لوستر خطی کریستالی

لوسترهای خطی کریستالی، دارای مجموعه‌ای از کریستال‌هایی هستند که در اطراف لامپ قرار گرفته‌اند و به صورت مستطیلی و کشیده‌اند. این لوسترها برای فضاهایی مناسب هستند که به نور بیشتری احتیاج دارند. همینطور باید گفت که لوسترهای خطی کریستالی، نسبت به سایر مدل‌های لوسترهای خطی، دارای قیمت بالاتری هستند.

  • لوستر خطی آباژوری

لوسترهای خطی مانند کلاهک‌های آباژور، کنار یکدیگر قرار دارند و داخل آن‌ها لامپ قرار می‌گیرد. این لوسترها یکی از ارزان‌ترین مدل‌های لوسترهای خطی به حساب می‌آیند.

 

شاید نیاز داشته باشید :خرید لوستر های LED برای اشپزخانه

نکات مهم هنگام خرید لوسترهای خطی برای آشپزخانه

شما عزیزان برای این که بتوانید بهترین لوستر خطی را برای آشپزخانه خود خریداری کنید، باید یک سری نکات مهم را در نظر داشته باشید. اول این که فضای مورد نظر خود را بررسی کنید و مشاهده کنید که آشپزخانه شما چه سبکی دارد و با توجه به سبک و مدل آشپزخانه، یکی از انواع لوسترهای خطی را خریداری نمایید. نکته مهم دیگری که در این زمینه باید آن را رعایت کنید، این است که اندازه لوستر را متناسب با اندازه فضای آشپزخانه خود در نظر بگیرید. لوستری را انتخاب کنید که گارانتی داشته باشد و هنگام خرید حتماً از فروشنده در مورد گارانتی لوستر خود سوال کنید. پیشنهاد می‌کنیم که به سایت پارس نوران شرق مراجعه کنید و اطلاعات لازم را در مورد قیمت‌ها و گارانتی این گونه لوسترها به دست آورید.

برخی از فروشنده‌ها ممکن است به شما اجازه دهند که لوستر یا وسیله مورد نظرتان را در خانه امتحان کنید و اگر مشکلی در آن وسیله مشاهده کردید، آن را به فروشنده بازگردانید. مدت زمان گارانتی را هم بررسی کنید. اطلاعات لازم در مورد تعمیرات لوستر را هم به دست آورید و برای این که بتوانید ایده‌های بیشتری را در مورد انواع لوستر دریافت نمایید، می‌توانید به صورت آنلاین تحقیقات لازم را انجام دهید. به عنوان مثال مدل لوستر، سبک لوستر، تطابق با فضای مورد نظرتان، اندازه لوستر و غیره.

قیمت خرید لوسترهای خطی

زمانی که شما عزیزان برای خرید محصول مورد نظر خود به بازارهای فروش مراجعه می‌کنید، می‌توانید شاهد قیمت‌های متفاوتی باشید. لوسترهای خطی هم مانند سایر محصولات موجود در بازار، با توجه به فاکتورهایی دارای قیمت‌های مختلفی هستند. در قسمت‌های بالاتر اشاره کردیم که لوسترهای خطی دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام از انواع این لوسترها، قیمت مخصوص به خود را دارند. به عنوان مثال لوسترهایی که در آن‌ها کریستال بهتری به کار رفته باشد، معمولا دارای قیمت بیشتری هستند. از طرفی دیگر سبک طراحی لوستر هم، می‌تواند روی قیمت این کالا تاثیرگذار باشد. هنگام خرید لوستر، باید به برند تولید کننده آن هم توجه داشته باشید، زیرا برند تولید کننده هم در تعیین قیمت لوستر تاثیر می‌گذارد و هر برندی قیمت مشخصی را روی کالاهای خود می‌گذارد.

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

سخن پایانی

لوسترهای خطی یک نمونه زیبا از لوسترهای موجود در بازار هستند که برای قسمت‌های مختلفی از خانه همچون آشپزخانه، مناسب‌اند. ما در این محتوا توصیه‌های لازم را در مورد خرید این لوسترها در اختیار شما عزیزان قرار دادیم و همینطور عنوان کردیم که فاکتورهای مختلفی می‌توانند روی قیمت لوسترهای خطی و سایر لوسترها تاثیر بگذارند. این در حالی است که قیمت این گونه کالاها تنها با استفاده از یک فاکتور تعیین نمی‌شود. هر کدام از برندها با توجه به فاکتورهایی که مد نظر دارند، کالاهای خود را قیمت گذاری می‌کنند.

website_PNS_icon

فروشگاه