تماس با ما

خرید لوستر مورانو برای پذیرایی

خرید لوستر مورانو برای پذیرایی

آیا با لوستر مورانو آشنا هستید و تا به حال اسم آن را شنیده‌اید؟ مورانو یکی از انواع لوستر است که از شیشه‌های دست‌ساز ساخته شده است که این شیشه‌ها دارای شکل‌ها و طرح‌های مختلف هستند. لوسترهای مورانو به دلیل محل ساخت آن‌ها شناخته شده هستند. اگر به سبک لوسترهای مورانو علاقه دارید و می‌خواهید برای پذیرایی منزل خود از این نوع لوسترها استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم به اطلاعاتی که در اختیارتان می‌گذاریم، توجه کنید.

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

شاید نیاز داشته باشید :خرید لوستر کلاسیک برای پذیرایی

چه نکاتی برای خرید لوستر مورانو اهمیت دارند؟

در قسمت بالا توضیح دادیم که شما می‌توانید از لوسترهای مورانو برای پذیرایی منزل خود استفاده کنید و باید بدانید که توجه داشتن به یکسری نکات، می‌تواند خرید مطمئن‌تری را برای شما رقم بزند. یکی از نکات قابل توجه در خرید لوستر مورانو برای پذیرایی، این است که شما به اندازه و ارتفاع آپارتمان خود توجه داشته باشید. قبل از این که نتیجه گیری کنید، باید اندازه و ارتفاع آپارتمان خود را به خوبی اندازه‌گیری نمایید تا با استفاده از اطلاعات به دست آمده، بتوانید یک لوستر مناسب انتخاب کنید. نکته بعدی این است که سبک دکوراسیون پذیرایی را در نظر داشته باشید و لوستر مورانو را به شکلی انتخاب کنید که با آن سبک همخوانی داشته باشد. اگر دکوراسیون مورد نظرتان سبک کلاسیک و لوکسی دارد، انتخاب کردن لوستر مورانو گزینه مناسبی است‌‌.

توجه داشتن به متریال هم، یکی دیگر از نکات مهمی است که در انتخاب لوستر مورانو برای پذیرایی اهمیت دارد. شما باید مشخص کنید که یک لوستر شیشه‌ای می‌خواهید یا یک لوستری که از چوب یا فلز ساخته شده است؟ یکی از ویژگی‌های مهمی که لوسترها دارند، نورپردازی است و بنابراین توجه داشتن به این نکته هم، اهمیت زیادی دارد. هنگام خرید مورانو، باید دقت کنید که به چه میزان نورپردازی در محل مورد نظرتان نیاز دارید؟ آیا لوستر مورد نظرتان می‌تواند نورپردازی دلخواه شما را در محیط ایجاد کند؟ گذشته از تمام این حرف‌ها، در نظر گرفتن بودجه هم مهم است و شما باید مقدار بودجه خود را برای خرید لوستر مشخص کنید، زیرا لوسترها دارای رنج‌های قیمت متفاوتی هستند. توصیه می‌کنیم که هنگام خرید لوستر مورانو، سایر وسایل موجود در پذیرایی را هم در نظر بگیرید و حتماً به تطابق آن‌ها با لوستر توجه داشته باشید.

 

قیمت لوستر مورانو

هر کدام از تولید کنندگان لوستر، با توجه به یک سری معیارها، قیمت کالای خود را تعیین می‌کنند. ما اشاره کردیم که لوستر مورانو یکی از لوسترهای زیبایی است که شما می‌توانید برای دیزاین پذیرایی منزل خود، از آن‌ها استفاده کنید. قیمت لوسترها می‌تواند با توجه به اندازه آن‌ها متغیر باشد.  به طور معمول لوسترهایی که بزرگتر هستند و ابعاد بیشتری هم دارند، دارای قیمت‌های بالاتری هستند، زیرا برای نصب و ساخت آن‌ها زحمت بیشتری کشیده می‌شود و همینطور مواد بیشتری هم به کار می‌رود. لوسترهای بزرگ به علت نیاز به ساختار قوی و همینطور جزئیات بیشتر، دارای قیمت‌های بالاتری هستند. جنس لوستر هم فاکتور تاثیرگذار دیگری از که با توجه به آن، می‌توان قیمت لوستر را تعیین کرد. لوسترها می‌توانند از جنس‌های مختلفی تشکیل شوند، مانند چوب، شیشه، کریستال، فلز و غیره که هر کدام از این جنس‌ها، دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های مخصوص به خود هستند.

به طور کلی باید گفت، لوسترهایی که از جنس‌های گران‌تری ساخته شده‌اند، مانند شیشه و کریستال، با قیمت بیشتری به بازار عرضه می‌شوند و علت این افزایش قیمت، این است که این گونه جنس‌ها دارای مواد با کیفیت‌تر و با جزئیات بالاتری هستند. در مقابل لوسترهایی که از جنس‌های معمولی تر و ارزان‌تری ساخته شده‌اند، ممکن است دارای قیمت کمتری باشند. یکی از فاکتورهای جالبی که می‌تواند قیمت لوسترها را تحت تاثیر قرار دهد، نوع نصب لوسترها است. چندین نوع نصب برای انواع مختلفی از لوسترها وجود دارد که شامل نصب دیواری، نصب آویزی و نصب سقفی هستند. هر کدام از این انواع نصب‌ها، قیمت‌های متفاوتی با یکدیگر دارند.

 

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

سخن پایانی

پذیرایی یکی از قسمت‌های مهم و در معرض دید در هر خانه‌ای محسوب می‌شود که دکوراسیون این قسمت دارای اهمیت زیادی است. علاوه بر این که شما می‌توانید پذیرایی خانه خود را با استفاده از مبلمان و میزها دیزاین کنید، اضافه کردن یک لوستر زیبا و باشکوه هم، می‌تواند بر جلوه بیشتر پذیرایی شما بیفزاید. در این محتوا لوستری به نام مورانو را معرفی کردیم و توضیح دادیم که این لوستر هم مانند سایر لوسترها، نیازمند دقت در خرید است و همینطور فاکتورهای مختلفی هم وجود دارند که می‌توانند قیمت آن را تحت تاثیر قرار دهند. مجموعه پارس نوران شرق، ارائه دهنده انواع لوستر است که شما می‌توانید از سایت این مجموعه دیدن کنید.

website_PNS_icon

فروشگاه