تماس با ما

خرید لوستر فانتزی اتاق خواب

 خریدلوستر فانتزی اتاق خواب

لوسترهای فانتزی یکی از جذاب ترین دربین لوستر ها است بخاطر سادگی و تنوع در طرح رنگ بسیار مورد استقبال اکثر  افراد قرار گرفته است در طراحی لوسترهای فانتزی از ایده ها و طراحی های مدرن نو استفاده شده در لوسترهای فانتزی  استفاده از کریستال های پر و خیلی شلوغ اجتناب شده بلکه بیشتر به سمت سادگی و مدرن بودن پیش رفته است.

لوستر های فانتزی از اشکال هندسی تشکیل شده اند که امروز به خاطر مورد توجه قرار گرفتن سبک های مدرن لوستر های فانتزی در عین سادگی زیبایی بسیار مورد قبول افراد هستند در ساخت لوسترهای فانتزی به دلیل زیاد بودن ایده ها دست طراحان در طراحی این لوستر های زیبا بازبوده است.

لوسترهای فانتزی اکثرا مورد توجه افراد جوان و خاص پسند قرار گرفته است. زیرا به خاطر زیبایی که دارند می‌توان از آنها در محیط های زیادی از جمله اتاق خواب ها استفاده کرد.

انتخاب لوستر فانتزی برای اتاق خواب یک انتخاب درست برای زیبا تر شدن اتاق است. زیرا به دلیل سادگی و مدرن بودن جلوه ای زیبا به اتاق خواب میدهد.لوستر های فانتزی پارس نوران شرق انتخابی عالی برای اتاق خواب های شماست.

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

شاید نیاز داشته باشید:خرید لوستر های خطی برای اتاق خواب

نکاتی برای انتخاب لوستر فانتزی اتاق خواب

برای انتخاب لوستر مناسب ابتدا باید به نوع دکوراسیون اتاق توجه داشت. رنگ اتاق،فضای اتاق ،نوع چیدمان وسایل و همچنین روشنایی اتاق و همچنین به رده سنی افراد و علایق آنها به رنگ یا طرح مورد نظر در انتخاب لوستر باید توجه کرد.

بهتر است برای اتاق هایی با رنگ روشن که دارای وسایلی مطابق با رنگ اتاق خواب است. از لوستر های فانتزی با رنگ های روشن دلنشین استفاده کرد که باعث می‌شود هم فضای اتاق بزرگ تر به نظر آید و همچنین هارمونی خاص و شیک به اتاق شما دهد.

هرچه فضای اتاق خواب بزرگ تر باشد می‌توان از لوسترهایی با ابعاد بزرگ تر و شاخه های بیشتر استفاده کرده  زیرا به دلیل باز بودن فضا محدودیت در انتخاب لوستر با ابعاد بزرگتر نخواهید داشت.

اگر فضای اتاق خواب روشنایی کمی داشت می‌توان از لوستر های فانتزی استفاده کرد که حباب کمتری داشته باشند یا دارای حباب های شفاف باشند و نوربیشتری به اتاق بدهند تا به روشنایی اتاق خواب شما نیز کمک کند.با توجه به فضای داخلی اتاق می‌توان از لوستر های دیواری استفاده کرد تا فضای کم تری بگیرند . اگر سقف اتاق تزئیناتی دارد از لوسترهای ساده تر استفاده کنید که سقف اتاق خواب را شلوغ نکند و لوستر شما به زیبایی به چشم آید همچنین بهتراست که لوستر در مرکز اتاق خواب قرار گیرد لوستر هایی که نور را به سمت بالا هدایت می‌کنند انتخابی درست برای اتاق خواب های شماست زیرا باعث می‌شود روشنایی در اتاق شما تا حد امکان بیشتر شود و فضا نیز بزرگ تر دیده شود.

در خرید لوسترفانتزی به نکته ای که باید توجه داشت کیفت عالی لوستر و متریال به کار رفته در ان است. همچنین مرغوب بودن نوع فلز ، کیفیت کریستال های به کار رفته در لوستر ،لامپ ها همچنین مقاوم بودن بدنه لوستر در برابر گرما و سرما در خرید لوستر با توجه فضای داخلی خونه و دکوراسیون ان باید توجه کرد چون هر سبکی از لوستر نیازمند دکوراسیونی مرتبط با خود است.همچینین پیشنهاد می‌شود از برندی لوستر خریداری کنید که علاوه بر مطرح بودن برند دارای کیفیت بالا و همچنین دارای تنوع در طرح رنگ ابعاد لوسترها باشد که برند مطرح پارس نوران شرق پیشنهادی عالی است.

در خرید لوستر های فانتزی برا اتاق خواب شما با دنیایی از طرح رنگ روبه رو خواهید شد که می‌توانید به راحتی و درست لوستر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

شاید نیاز داشته باشید:خرید لوستر اویز برای اتاق خواب

قیمت لوستر های فانتزی اتاق خواب

قیمت لوستر ها با توجه به طرح رنگ ابعاد و همچنین برند کاملا با یکدیگر متفاوت است . با توجه به نیاز و همچنین بودجه می‌توان لوستری مناسب برای اتاق خواب انتخاب کرد.

لوستر های فانتزی بر اساس طراحی که طراحان لوستر های فانتزی در  آنها انجام داده اند قیمت متفاوتی نیز دارند علاو بر اینکه لوستر های فانتزی به سادگی مدرن بودن معروف هستند اما در عین سادگی زیبایی طراحی های ظریف زیبایی در آنها انجام شده است که آنها را از سایر لوستر ها متمایز کرده است.هر لوستری با توجه به کیفیت و متریالی که در آن ها استفاده شده قیمتی متفاوت خواهد داشت.

website_PNS_icon

فروشگاه