تماس با ما

خرید لوستر با قیمت مناسب

خرید لوستر با قیمت مناسب

همانطور که می‌دانید، نورپردازی می‌تواند تاثیر مثبتی در روحیه افراد داشته باشد و لوسترها از جمله وسایلی هستند که می‌توانند نورپردازی خیلی خوبی را در فضا ایجاد کنند. با توجه به این که شما چه نوع لوستری را انتخاب می‌کنید، باید بگوییم که یک لوستر می‌تواند ظرافت، چشمگیری، لوکس بودن، یکپارچه سازی با بقیه وسایل و همینطور راحتی را به هر قسمت از خانه اضافه کند. ما در این مقاله قصد داریم چند نمونه از لوسترها را به شما عزیزان معرفی کنیم و شما را در مسیر یافتن یک لوستر مناسب برای فضای مورد نظرتان یاری دهیم. بنابراین خواهشمندیم که با ما همراه باشید.

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

انواع لوستر

لوسرها دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه چند نمونه از آنها را به شما معرفی می‌کنیم:

  • لوستر سنتی

یکی از انواع لوسترهایی که در بازارهای فروش موجود هستند، لوسترهای سنتی‌اند و باید بگوییم که این نوع لوسترها دارای ظاهر متداولی هستند و همینطور بدون در نظر گرفتن ابعاد و طرح، می‌توان در محیط‌های مختلف از آن‌ها استفاده کرد. این نمونه از لوسترها سرپیچ‌های متداول هم دارند و بسیاری از آن‌ها هم دارای تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای همچون ال ای دی هستند.

  • لوستر طبقه‌ای

لوسترهای طبقه‌ای را هم می‌توان جزء انواع لوستر به حساب آورد و باید گفت که این لوسترها برخلاف لوسترهای صنعتی، دارای چراغ‌هایی هستند که در چند سطح قرار دارند. ابتدایی‌ترین نوع لوسترهای طبقه‌ای، دارای دو سطح هستند، اما هیچ محدودیتی برای تعداد شاخه‌ها در آن‌ها وجود ندارد. تا وقتی که ارتفاع فضای مورد نظر به اندازه کافی بلند باشد، شما می‌توانید از انواع مختلف لوسترهای طبقه‌ای استفاده کنید. لوسترهای طبقه‌ای قابلیت این را دارند که در هر سبکی عرضه شوند و به طور کلی می‌توانند به اتاق تجمل و ظرافت ببخشند.

  • لوستر کریستالی

لوستر کریستالی هم، همان سبک لوستری است که می‌توان با شنیدن کلمه لوستر، فوراً آن را به یاد آورد. به طور کلی باید گفت که لوسترهای کریستالی از جمله لوسترهایی هستند که می‌توان طبقات یا چراغ‌های آن‌ها را توسط کریستال‌های سنگی یا شیشه‌ای احاطه کرد یا این که چراغ‌ها به آن متصل هستند. کریستال‌های این گونه لوسترها، زرق و برق خاصی به وسایل روشنایی می‌بخشند و باید گفت که هدف اصلی استفاده از آن‌ها در تولید لوستر، ایجاد انعکاس‌های رنگین کمانی زیبا و همینطور شکستن نور ساطع شده است.

شاید نیاز داشته باشید :جدیدی ترین لوستر های یونیک 2024

نکات خرید لوستر با قیمت مناسب

اگر شما هم مانند بسیاری از افراد قصد دارید که لوستر مورد نظر خود را با قیمت مناسبی خریداری کنید، باید به چند نکته توجه داشته باشید. اول این که مقدار بودجه خود را که برای خرید لوستر کنار گذاشته‌اید، در نظر بگیرید و با توجه که به بودجه‌ای که در اختیار دارید، می‌توانید به سایت‌های مختلفی که در زمینه فروش لوستر فعالیت می‌کنند، سر بزنید؛ مانند سایت پارس نوران شرق. در این سایت می‌توانید انواع مختلفی از لوسترها را مشاهده کنید و از قیمت آن‌ها آگاه شوید و سپس با توجه به بودجه خود، یک لوستر با قیمت مناسب خریداری کنید. از جمله نکات دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، این است که حتماً به تطابق بین لوستر و فضای مورد نظرتان توجه کنید. وجود هماهنگی بین لوستر و فضای مورد نظر، یک نکته مثبت در زمینه خرید این محصول است. در نهایت می‌توان به برند تولید کننده لوستر هم اشاره کرد که توصیه می‌کنیم سعی کنید لوستر مورد نظر خود را از یک برند خیلی خوب خریداری کنید.

 

قیمت لوستر

در مورد قیمت لوسترهایی که در بازار موجود هستند، باید گفت که لوسترها دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام از انواع این کالا، قیمت مخصوص به خود را دارند. اما این قیمت این کالا با توجه به چه عواملی تعیین می‌شود؟ یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت لوستر، برند تولید کننده آن است. هر برندی با توجه به شرایط خاصی که دارد، قیمت مشخصی را روی لوستر می‌گذارد. لوسترها دارای جنس‌های مختلفی هستند، مانند چوب، فلز و غیره که هر کدام از آن‌ها هم، قیمت متفاوتی دارند. از جمله فاکتورهای تاثیرگذار دیگری که می‌توان برای قیمت لوستر نام برد، ارتفاع لوستر است و معمولاً هر چقدر ارتفاع لوستر بیشتر باشد، قیمت آن هم بالاتر است.

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

کلام آخر

هر دکوراسیونی سبک خاص خود را دارد و یکی از وسایلی که می‌تواند دکوراسیون را تکمیل‌تر و زیباتر کند، لوستر است. هر کدام از لوسترها مدل مخصوص به خود را دارند، مانند لوسترهای کریستالی، لوسترهای سنتی، لوسترهای طبقه‌ای و غیره. شما عزیزان با توجه به سبک فضای مورد نظر خود، باید یک لوستر با کیفیت انتخاب کنید و همینطور اگر قصد خرید لوستر با قیمت مناسب را دارید، می‌توانید انواع مختلف لوستر را مشاهده کنید و با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید، یک لوستر شیک و مناسب خریداری کنید.

 

website_PNS_icon

فروشگاه