تماس با ما

خریدلوستر های کریستال برای پذیرایی

خرید لوسترهای کریستال برای پذیرایی

همانطور که می‌دانید، یکی از وسایل نورپردازی برای منزل، لوستر است و باید گفت که لوسترها علاوه بر نورپردازی داخل فضا، می‌توانند محیط را لوکس‌تر و زیباتر کنند. یکی از انواع لوسترهای زیبایی که در بازارهای خرید و فروش به مشتریان عرضه می‌شود، لوستر کریستالی است. لوسترهای کریستالی می‌توانند برای مکان‌های مختلفی از جمله پذیرایی مورد استفاده قرار بگیرند و نور مناسبی را در فضا پخش کنند. اگر می‌خواهید اطلاعاتی را در مورد راهنمای خرید این لوسترها و همینطور عواملی که بر قیمت آن‌ها تاثیر می‌گذارند به دست آورید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

شاید نیاز داشته باشید:خرید لوستر کلاسیک برای پذیرایی

نکات خرید لوسترهای کریستال برای پذیرایی

برای خرید لوسترهای کریستال، باید به مراکز فروش معتبر مراجعه کنید و هنگام خرید یک سری نکات را در نظر داشته باشید. مسلماً هر فردی بودجه‌ای را برای خرید این کالا کنار می‌گذارد و با توجه به آن خرید خود را انجام می‌دهد. بنابراین در نظر گرفتن بودجه برای خرید لوسترهای کریستال، یکی از نکات مهمی است که قبل از خرید باید به آن توجه کرد. در نظر گرفتن فاصله سقف نسبت به زمین هم، یکی دیگر از نکات مهم به حساب می‌آید که باید هنگام خرید لوستر رعایت شود. برخی از لوسترها دارای شاخه‌های بلند و برخی دیگر شاخه‌های کوچکی دارند. شما باید به تعداد شاخه‌های لوستر نسبت به کوچک بودن یا بزرگ بودن اتاق دقت کنید. مثلاً اگر اتاق مورد نظرتان کوچک باشد و تعداد شاخه‌های لوستر زیاد باشند، همینطور با پایین بودن متراژ اتاق، باعث می‌شود که نور بیش از حد در اتاق پخش شود. پخش شدن نور زیاد از حد داخل اتاق هم، باعث اذیت شدن چشم‌ها می‌شود و برعکس.

یکی از قسمت‌هایی که در لوستر‌ها وجود دارند‌، سرپیچ‌ها هستند. یکی از نکاتی که شاید کمتر کسی به آن توجه کند، جنس سرپیچ‌ها است. در این باره باید بگوییم که سرپیچ‌ها دارای جنس‌های سرامیکی و پلاستیکی هستند. اگر قصد دارید که از لامپ‌های کم مصرف یا لامپ‌های ال ای دی روی لوستر خود استفاده کنید، فرقی نمی‌کند که نوع پلاستیکی سرپیچ روی محصول استفاده شده باشد یا نوع سرامیکی آن‌ها؛ اما اگر لامپ‌های پرمصرف را برای نصب لوستر خود انتخاب کرده‌اید، سرپیچ‌ها باید از نوع سرامیکی باشند. علت این مورد این است که لامپ‌های پرمصرف حرارت زیادی را تولید می‌کنند و این حرارت باعث می‌شود که برخی قسمت‌های سرپیچ‌ها ذوب شوند و در نهایت خطر به وجود بیاید.

شما هنگام خرید لوستر کریستال، باید به وزن آن هم توجه داشته باشید، زیرا این فاکتور هم یکی از مهم‌ترین نکاتی است که هنگام خرید باید در نظر گرفته شود. وزن لوستر کریستال را باید از این جهت بررسی کنید که آیا سقف یا قلاب منزلتان توانایی نگهداری وزن لوستر را دارد یا نه. اگر زنجیر سقف تحمل وزن لوستر را نداشت، به مشکل برخواهید خورد و ممکن است نیاز به تعویض زنجیر و یا جوشکاری پیدا کنید.

 

قیمت لوسترهای کریستال

قیمت لوسترهای کریستال هم مانند بسیاری از کالاهای دیگر، با توجه به یک سری عوامل و فاکتورها تعیین می‌شود. مسلماً کیفیت می‌تواند یکی از عواملی باشد که روی قیمت این دسته از کالاها تاثیر می‌گذارد. هر چقدر که کیفیت لوستر بیشتر باشد، به همان نسبت قیمت آن هم افزایش پیدا خواهد کرد. در حال حاضر لوسترهای کریستالی دارای مدل‌های زیادی هستند و سبک به کار رفته برای آن‌ها، مدرن و کلاسیک است. این که لوستر کریستالی دارای چه سبکی است، روی قیمت آن تاثیر می‌گذارد و به طور کلی باید گفت که قیمت لوسترهای کریستالی مدرن نسبت به لوسترهای کریستالی کلاسیک، پایین‌تر است.

فلزات مختلفی برای تولید بدنه لوسترهای کریستالی مورد استفاده قرار می‌گیرند که شامل آلومینیوم، برنز و آهن هستند. مسلماً جنس بدنه لوستر می‌تواند در کیفیت و همینطور قیمت آن تاثیرگذار باشد. مثلاً لوسترهای کریستالی که بدنه برنزی دارند، در مقایسه با لوسترهایی که بدنه آلومینیومی و آهنی دارند، دارای قیمت بالاتری هستند.

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

خلاصه مطلب

در این مقاله اطلاعاتی را در مورد خرید لوسترهای کریستال برای پذیرایی ارائه دادیم تا شما بتوانید با استفاده از راهنمای خرید این کالا، خرید مطمئنی داشته باشید. همینطور اشاره کردیم که یکی از فاکتورهای مهم برای خرید لوسترهای کریستال یا هر کالای دیگری، قیمت آن‌ها است.  قیمت هم تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند کیفیت، جنس بدنه، مدل لوستر و غیره قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که برندی به نام پارس نوران شرق هم، انواع مختلفی از لوسترها را تولید می‌کند که شما می‌توانید از مشاوران این سایت، مشاوره بگیرید

website_PNS_icon

فروشگاه