تماس با ما

خریدلوستر های سقفی برای اشپزخانه

خرید لوسترهای سقفی برای آشپزخانه

یکی از انواع لوسترهایی که در بازارهای فروش موجود است. لوستر سقفی است که این نوع لوستر می‌تواند بهترین انتخاب برای خانه‌هایی باشد که فضای بزرگی دارند. لازم به ذکر است که این گونه لوسترها بیشتر برای خانه‌های مناسب است که سقف آن‌ها کوتاه است و امکان استفاده از آویز و لوسترهای معمولی در آن جا وجود ندارد. لوسترهای سقفی از لحاظ ارتفاع نسبت به سایر مدل‌های لوستر، کوتاه‌تر هستند و به طور کلی استفاده از آن‌ها برای محیطی مانند آشپزخانه هم، می‌تواند به زیبایی هرچه بیشتر این مکان بیفزاید.

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

شاید نیاز داشته باشید:خرید لوستر کلاسیک برای اشپزخانه

نکات مهم هنگام خرید لوستر سقفی

همانطور که اشاره کردیم، لوسترهای سقفی یکی از لوسترهای زیبایی هستند که می‌توانند برای مکان‌هایی همچون آشپزخانه مورد استفاده قرار بگیرند. مشتریانی که به مراکز خرید لوستر مراجعه می‌کنند، باید هنگام خرید به چند نکته مهم توجه داشته باشند تا بتوانند بهترین انتخاب را بکنند. یکی از نکات مهمی که هنگام خرید لوستر سقفی برای آشپزخانه باید مورد توجه خریداران قرار بگیرد‌، هدف است. حالا منظور از هدف چیست؟ منظور از هدف این است که شما در ابتدا باید مشخص کنید که چه مقدار نور برای فضای مورد نظرتان نیاز دارید. نیاز به نور هم با توجه به اتاقی که از لوستر خود استفاده می‌کنید، می‌تواند متفاوت باشد. مثلاً برای مکانی مانند آشپزخانه، نور بیشتری نسبت به برخی از قسمت‌های خانه لازم است.

یکی از نکاتی که توجه به آن لازم است، ابعاد فضای مورد نظر و ابعاد لوستر است. هنگام خرید باید لوستری را انتخاب کنید که اندازه آن با توجه به اندازه مکان مورد نظرتان باشد. بنابراین اگر می‌خواهید برای آشپزخانه خود لوستر خریداری کنید، حتماً اندازه آشپزخانه را در نظر داشته باشید. مورد مهم بعدی ارتفاع است که باید ببینید ارتفاع آشپزخانه و لوستر با توجه به موقعیت مکانی مورد نظر، چقدر باید باشد. سلیقه‌ها در انتخاب محصولات مختلف همچون لوستر متفاوت است و شما باید مشخص کنید که چه نوع سبکی را می‌پسندید. لازم به ذکر است که وزن لوستر هم دارای اهمیت است و شما باید هنگام خرید به این نکته هم توجه کنید. به سراسر آشپزخانه خود نگاه کنید و رنگ‌ وسایل داخل آشپزخانه را در نظر بگیرید و توجه کنید که چه نوع رنگ‌هایی با وسایل آشپزخانه شما تطابق دارند.

به یاد داشته باشید که آشپزخانه جزء مکان‌هایی است که باید نور زیادی داشته باشد و برای نورپردازی این مکان، باید از یک منبع نور مناسب استفاده کنید. همانطور که می‌دانید، برای این که بتوانید وعده‌های غذایی مختلفی را در آشپزخانه تهیه کنید، آشپزخانه باید از لحاظ ظاهری خوب باشد و همینطور وعده‌های غذایی را باید در زیر نور زیاد درست کنید. یکی از نکات قابل توجه این است که هنگامی که روی پیشخوان آشپزخانه مشغول به کار هستید، معمولاً لوستر پشت سر شما قرار می‌گیرد و سایه‌ای را هم در مقابلتان ایجاد می‌کند. برای این که بتوانید از تیز بودن سایه جلوگیری کنید، می‌توانید به جای استفاده از لوسترهایی که یک لامپ در مرکز خود دارند، لوستری را انتخاب کنید که دارای لامپ‌های متعددی است.

 

عوامل موثر بر قیمت لوسترهای سقفی

لوسترهای سقفی موجود در بازار هم، مانند بسیاری از کالاهای دیگر، دارای قیمت‌های متفاوتی هستند که قیمت این دسته از کالاها با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود. لوسترهای سقفی دارای سبک‌های کلاسیک و مدرن هستند و شما عزیزان با توجه به سبک خانه خود، می‌توانید یک لوستر مناسب انتخاب کنید. یکی از موضوعاتی که در مورد قیمت لوسترهای سقفی وجود دارد، این است که لوسترهای سقفی مدرن در مقایسه با لوسترهای سقفی کلاسیک، قیمت پایین‌تری دارند و علت این کاهش قیمت هم، به این خاطر است که لوسترهای مدرن طراحی ساده‌تری نسبت به لوسترهای کلاسیک دارند. از طرفی دیگر باید گفت که لوسترهای سقفی با طرح‌ها و متریال‌های گوناگونی تولید می‌شوند و لوسترهایی که کریستالی مدرن هستند، نسبت به سایر لوسترها قیمت بیشتری دارند. در نهایت باید اضافه کنیم که ابعاد و اندازه لوستر، ارتفاع لوستر، سبک لوستر و غیره هم، در تعیین قیمت این کالا نقش دارند. برند پارس نوران شرق هم، انواع مختلفی از لوسترها را تولید می‌کند که شما می‌توانید از کارهای این برند که  داخل سایت است، دیدن کنید و از قیمت‌ها هم با خبر شوید.

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

جمع بندی

یکی از انتخاب‌هایی که شما می‌توانید برای زیباتر کردن آشپزخانه خود داشته باشید، خرید لوستر سقفی است. لوسترهای سقفی در سبک‌های مختلفی طراحی می‌شوند و همینطور دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. شما عزیزان هنگام خرید لوستر سقفی، فضای مورد نظر خود را از جوانب مختلف مورد بررسی قرار دهید و سپس لوستری را متناسب با آن فضا خریداری کنید.

 

website_PNS_icon

فروشگاه