تماس با ما

جدیدترین لوسترهای فانتزی2024

جدیدترین لوسترهای فانتزی ۲۰۲۴

یکی از وسایل تزیینی است که می‌تواند ظاهر خانه را شیک‌تر و زیباتر کند، لوستر است و یکی از انواع لوستر، لوستر فانتزی است. لوسترهای فانتزی همانطور که از نام آن‌ها مشخص است، به نوعی از لوسترها گفته می‌شود که طراحی آن‌ها با استفاده از اشکال هندسی خلاقانه و کاملا متفاوت انجام می‌شود. لوسترهای فانتزی شاخه‌های پر از کریستال یا سبک‌های کلاسیک ندارند و بیشتر طراحانی که لوستر فانتزی را طراحی می‌کنند، ایده‌های خلاقانه‌ای را برای ساخت لوستر مد نظر قرار می‌دهند. این لوسترها دارای مدل‌های مختلفی هستند که مشتریان عزیز با توجه به سلیقه خود، می‌توانند یک لوستر مناسب خریداری کنند.

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

شاید نیاز داشته باشید :خرید لوستر فانتزی پذیرایی

نکات مهم هنگام خرید لوستر فانتزی

لوستر ها یکی از دوست داشتنی ترین نوع نورپردازی‌ها هستند و علاوه بر این که طرح‌های زیبایی دارند، می‌توانند عملکرد خیلی خوبی هم داشته باشند و زیبایی را به فضای خانه ببخشند. این گونه وسایل می‌توانند در قسمت‌های مختلف خانه مانند هال، پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و غیره نصب شوند. یکی از نکات مهمی که در این قسمت وجود دارد، این است که مشتریان عزیزی که قصد خرید لوستر فانتزی را دارند، قبل از خرید باید یک سری نکات را مد نظر داشته باشند تا هنگام خرید لوستر، بتوانند از آن‌ها استفاده کنند. این نکات عبارتند از:

  • در نظر گرفتن فضا

یکی از نکات مهمی که هنگام خرید لوستر فانتزی باید مد نظر مشتریان قرار بگیرد، در نظر گرفتن فضای مورد نظر است. لوستری که می‌خواهید انتخاب کنید، باید با توجه به نوع فضایی باشد که لوستر قرار است در آن جا نصب شود. اگر قصد دارید لوستر را در اتاق خواب یا اتاق غذاخوری یا اتاق نشیمن نصب کنید، باید اندازه فضای مورد نظر را در نظر داشته باشید. به عنوان مثال یک لوستر بزرگ‌تر برای یک اتاق بزرگ گزینه مناسبی است، زیرا اگر در اتاق بزرگ یک لوستر کوچک قرار دهید، در یک فضای بزرگ خیلی کوچک به نظر می‌رسد. توصیه می‌کنیم که اگر به نور کمتری نیاز دارید، به جای لوستر از چراغ‌های آویز استفاده نمایید.

  • شناخت طراحی داخلی خانه

از جمله نکات مهم دیگری که برای خرید لوستر فانتزی باید در نظر گرفته شود، شناخت طراحی داخلی خانه است. قبل از خرید لوستر باید درباره نوع طراحی داخلی خانه خود تصمیم بگیرید. همانطور که می‌دانید، هر خانه‌ای سبک خاص خود را دارد‌. برخی از خانه‌ها مدرن هستند و برخی‌ها معاصر، سنتی، التقاطی و غیره. لوسترهای موجود در بازار هم، با توجه به فضای خانه‌های مختلف طراحی شده‌اند. بنابراین هنگام خرید، لوستری را انتخاب کنید که طراحی مناسبی برای خانه داشته باشد.

  • در نظر گرفتن مواد لوستر

لوسترها از مواد مختلفی تشکیل شده‌اند که برخی از این مواد شامل فلز، کریستال، مهره و موارد دیگر هستند. شما باید مراقب باشید که مصالح داخلی خانه شما با لوستر مطابقت داشته باشد. اجازه دهید که لوستر با کاغذ دیواری، پنجره‌ها، مبلمان و سایر وسایل به خوبی ترکیب شود. همچنین با تمام وسایل روشنایی خود هم، انسجام ایجاد کنید.

  • در نظر گرفتن نگهداری لوستر

لوسترها به عنوان آهنربای گرد و غبار شناخته می‌شوند و گرد و غبار به راحتی می‌تواند روی آن‌ها جمع شود. مخصوصاً اگر لوسترها دارای طرح‌های پیچیده‌ای باشند، احتمال جمع شدن گرد و غبار روی آن‌ها بیشتر است. شما عزیزان باید بدانید که هر چقدر لوستر مورد نظرتان طراحی ساده‌تری داشته باشد، تمیز کردن آن هم راحت‌تر است. اگر می‌خواهید لوستری را انتخاب کنید که نگهداری آسانی داشته باشد، توصیه می‌کنیم که لوستری با طرح ساده خریداری کنید. شما عزیزان می‌توانید به سایت پارس نوران شرق مراجعه کنید و لوسترهای متنوع این سایت را مشاهده نمایید.

 

قیمت لوسترهای فانتزی

قیمت لوسترهای فانتزی با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود که یکی از این عوامل، جنس کریستال‌های به کار رفته در لوستر است. مسلماً هر چقدر که مقدار کریستال‌ها در لوستر بیشتر باشد و همینطور جنس بهتری هم داشته باشند، قیمت این محصول هم افزایش خواهد یافت. سبک و مدل لوستر هم، می‌تواند در تعیین قیمت آن اثرگذار باشد و برخی از سبک‌ها و مدل‌ها نسبت به سایر سبک‌ها، قیمت بالاتری دارند. لوسترهایی که ارتفاع بلندی دارند، شاخه‌های بیشتری برای آن‌ها طراحی می‌شود که همین مورد هم، می‌تواند قیمت لوستر را افزایش دهد.

 

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

سخن پایانی

همانطور که در این محتوا اشاره کردیم، لوسترهای فانتزی دارای مدل‌های متنوعی هستند و مشتریان با توجه به سلیقه خود، می‌توانند بهترین لوستر را انتخاب کنند. اگر می‌خواهید انتخاب خوبی برای خرید لوستر فانتزی داشته باشید، باید به نکته‌هایی که عنوان کردیم، توجه نشان دهید.

website_PNS_icon

فروشگاه