تماس با ما

لوستر سقفی برای پذیرایی

اگر به دنبال لوستری برای پذیرایی خود هستید لوستر سقفی را به شما پیشنهاد میکنیم شما میتوانید از سایر لوستر‌ها برای پذیرایی خود استفاده کنید اما لوستر‌های سقفی به دلیل ویژگی‌هایی که دارند انتخابی عالی هستند. این لوسترها هم مانند سایر لوسترها، دارای تنوع زیادی هستند و می‌توان برای دکوراسیون‌های مختلف از آن‌ها استفاده کرد. اگر نگران انتخاب یک لوستر مناسب برای پذیرایی خود هستید، ما به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید یک لوستر سقفی مناسب انتخاب کنید.


جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

نکات خرید لوستر سقفی برای پذیرایی

قطعا یک خرید خوب نیازمند دقت به برخی نکات است که ما در این قسمت چندین نکته مهم در رابطه با خرید لوستر را به شما خواهیم گفت

درخریدلوستربه نکته‌ای که بایدتوجه داشت ابعادلوستر وفضای مدنظرشما می باشددرهنگام خریدلوسترسقفی به بزرگی یاکوچیکی توجه فرمایید زیرا اگرفضایی کوچیک داشته باشیدو لوسترسقفی بزرگ و با ابعاد زیاد برای پذیرایی خود انتخاب کنیدتناسب و هماهنگی میان اجزای پذیرایی بهم خواهدخورد و یک ناهماهنگی به وجود می‌‌اید. درفضاهایی که ابعادبزرگی دارند،دست شما باز است ومی‌توانید از لوسترهای بزرگ‌ترهم استفاده کنید  هرچه سقف شما بلندتر باشد،به یک لوسترسقفی بزرگ‌تر نیازخواهید داشت. همچنین اگر لوستری کوچک انتخاب کنیدلوستربه چشم نخواهد امد وعلاوه بر ان شما مجبورخواهیدبود تا ازلامپ‌های بیشتری برای روشن کردن فضای پذیرایی استفاده کنید.

قطعاشمابرای تکمیل کردندکوراسیون پذیرایی خود لوستر خریداری خواهید کرد  پس باید به نوع چیدمان وسبک پذیرایی خود توجه داشته باشید لوستر‌های سقفی در انواع مختلفی وجوددارندکه هریک مناسب فضا وچیدمانی هستند لوستر‌های سقفی کوچیک اغلب روشنایی کمتری دارند و درساختان‌ها از چوب و فلزبه کاربرده‌ شده ومناسب خانه‌های مدرن وچیدمان مدرن هستند لوستر‌های بزرگ سقفی که اغلب ازکریستال و برنز هستندبه دلیل بزرگی و تجملاتی بودن مناسب فضا‌های سنتی ومجلل هستند و سبکی کلاسیک دارند و این لوستر‌های سقفی کلاسیک نسبت به مدل‌های مدرن روشنایی بیشتری دارند.

یکی دیگر ازنکات خریدلوستر توجه به برند و همچنین داشتن گاراتنی ضمانت است گاهی اوقات ممکن است برخی از وسایل خانه خراب یا به مشکل بخورند در اینجا داشتن گاراتنی میتواند به شما کمک کندتا وسیله خراب شده‌ را تعمیر و یا تعویض کنید پس حتمادر هنگام خریدلوستر به این نکته توجه داشته‌باشید که ازچه تاریخی تاچه تاریخی گارانتی دارد. اگر به سایت پارس نوران شرق مراجعه کنید،می‌توانیداطلاعات لازم را درمورد لوسترها به دست آورید.

 

قیمت لوستر

اگر تصمیم گرفته‌اید که یک لوستر سقفی مناسب برای پذیرایی خود خریداری کنید، باید به قیمت این کالا هم توجه داشته باشید. قطعا اگر شما قبل از خرید فاکتورهای تاثیر گذار بر قیمت آن را در نظر بگیرید، می‌توانید آگاهی بیشتری هنگام خرید داشته باشید و در نهایت متناسب با بودجه خود خرید کنید. یکی از نکاتی که در این مورد وجود دارد، این است که اندازه لوستر می‌تواند روی قیمت آن تاثیرگذار باشد. به عنوان مثال لوسترهایی که اندازه بزرگ‌تری دارند، گران‌تر هستند و لوسترهایی که اندازه کوچک‌تری دارند، ارزان‌تر هستند.همچنین طرح و مدل ان‌ها بر قیمت تاثیر گذارند با توجه به این که لوسترها سبک‌های مختلفی در طراحی خود دارند، می‌توان گفت که سبک لوستر هم، می‌تواند تغییراتی در قیمت این کالا ایجاد کند. مسلماً برخی از سبک‌ها نسبت به سایر سبک‌ها، دارای قیمت بالاتری هستند. بنابراین شما عزیزان با در نظر گرفتن این فاکتورها، می‌توانید تشخیص دهید که چه نوع لوستری گران‌تر و چه نوع لوستری ارزان‌تر است.

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

کلام اخر

لوستر‌ها مهم‌ترین بخش یک دکوراسیون داخلی میباشند که علاوه بر اینکه روشنایی را به فضا خواهند داد باعث هرچه زیباتر شدن پذیرایی شما میشود.در هنگام خرید لوستر نکاتی که در بالا گفته شده‌است بسیار حاعز اهمیت میباشد زیرا شما با توجه به نکات گفته شده میتوانید لوستری باب سلیقه خود انتخاب کنید پذیرایی بخش اصلی خانه میباشد پس دکوراسیون و وسایل ان نقش پررنگی در هرچه زیباتر شدن فضا دارند مخصوصا لوستر که در بخش اصلی پذیرایی قرار خواهد گرفت و زیبایی ،جنس،طرح و کیفیت ان به چشم خواهد امد پس در هنگام خرید لوستر شکیبا باشید و با حوصله صبر و داشتن اطلاعات خرید کنید تا از داشتن لوستر باب سلیقه خود لذت ببرید.