تماس با ما

لوستر سقفی اتاق کودک

لوسترها منبع روشنایی یک دکوراسیون داخلمیباشند همچنین تکمیل کننده چیدمان اتاق کودک شما است. این مدل لوسترهای سقفی برای روشنایی عمومی یک اتاق یا قسمت خاصی از اون به شکل مستقیم روی سقف یا داخل سقف نصب میشود. لوسترهای سقفی در میان افراد زیادی محبوب هستند. این لوسترها از نظر طراحی، شکل، استایل و همچنیننوع لامپ آن ها، انواع مختلفی دارند و به همین دلیل انتخاب نادرست آن می تواند به طور کلی طراحی فضای اتاق کودک شما بهم بزند.اتاق کودک بخشمهم خانه به حساب خواهد امد. مکانی که فرزند شما در انجا احساس ارامش داشته باشد پس چیدمان و سبک اتاق کودک بسیار مهم است.


جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

چه مواردی در هنگام خرید لوستر سقفی به شما کمک خواهد کرد؟

هنگام خرید لوستر سقفی برای اتاق کودک باید به موارد زیادی توجه کنید که این موارد از جمله سبک لوستر، جنس لوستر، متراژ اتاق کودک رنگ لوستر و غیره هستند. اگر اتاق کودک شما کوچک است، بهتر است برای آن یک لوستر ساده انتخاب کنید که چراغ و شاخه زیادی هم نداشته باشد. اگر سقف اتاق کودک شما ارتفاع کافی دارد و بلند است، لوسترهای آویز بلند برای اتاق خوابتان مناسب هستند و موجب زیباترشدن ظاهر اتاق خواب میشوند. بنابراین در مرحله اول حتماً سبک اتاق کودک خود رابررسی کنید و با توجه به همان سبک، لوستر مورد نظرتان را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که لوستر باید با سایر وسایلی که در اتاق کودک وجود دارند هم، هماهنگی داشته باشد.

لوسترهای سقفی کریستالی، برای اتاق کودکی مناسب هستند که سبک کلاسیک دارند و اگر اتاق کودک شما سبک مدرنی دارد، بهتر است از لوسترهاب سقفی مدرن و فانتزی برای آن استفاده کنید. از جمله مناسبترین لوسترها برای اتاق کودک  که نورکافی ندارد لوسترهای سقفی هستند که حباب شفاف دارند یا بدون حباب هستند. یکی از پیشنهاداتی که دراین زمینه داریم، این است که به رنگ وسایل موجود در اتاق کودک خود دقت کنید وسعی کنید رنگ لوستر دلخواهتان را با توجه به رنگ سایر وسایل موجود در اتاق کودک انتخاب کنید. اتاق کودک شما اگر که سقف آنها دارای گچبری یا تزیینات دیگراست، بهتر است که لوسترهای ساده داشته باشند.مناسبترین نورپردازی برای اتاق کودک یک نورپردازی یکنواخت و ملایم است.

یکی دیگر از نکات مهم هنگام خرید لوستر سقفی توجه  به گارانتی آن است. ممکناست وسایل خانه  بعد از مدتی خراب شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند که لوسترهم یکی از این موارد میباشد. پس حتماً به گارانتی لوستر توجه داشته باشید که تاچه تاریخی است، تا در زمان خرابی بتوانید به راحتی آن را تعمیر کنید.

 


چگونگی نصب لوستر سقفی

هنگام نصب لوستر سقفی شما باید چند نکته را مدنظر داشته باشید ابتدا شما باید محل نصب لوستر را انتخاب کنید و همچنین مقاومت سقف را برسی کنیداگر سقفخانه شما ساده باشد، محدودیتی برای وزن لوستر وجود ندارد و به راحتی می توانید انواع لوستر سنگین را نصب کنید. در صورتی که سقف شما یونولیتی یا کاذب است، نصب لوسترهای سنگین به این آسانی نیست. برا نصب لوستر شما باید ابزار مناسب را داشته باشید همچنین شما به در نظر گرفتن محل نصب لوستر میتوانید دکوراسیون منزل خود را کامل کنید برای مثال شما میتوانید لوستر‌های سقفی را بالای میزناهر‌خوری نصب کنید نکته دیگر شما باید ارتفاع سقف را مدنظر داشته باشید تا متناسب با ان ارتفاع لوستر سقفی شما نیز تعیین شود

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

نتیجه‌گیری

ما در این محتوا مطالبی را در مورد خرید لوسترهای سقفی برای اتاق کودک دراختیار شما عزیزان قرار دادیم و عنوان کردیم که برای خرید این گونه لوسترها، بایدچه مواردی را مد نظر داشته باشید. مسلماً فاکتورهایی مانند اندازه لوستر،کیفیت لوستر، برند تولید کننده لوستر و همینطور ابعاد لوستر،میتوانند در تعیین قیمت این کالا نقش مهمی داشته باشند. همینطور باید اضافه کنیم که شما هنگام خرید لوستر،باید به این فاکتورها هم توجه داشته باشید تا بتوانید یک خرید خیلی خوب را تجربه کنید و از آن رضایت داشته باشید. در نهایت لوستری را انتخاب کنید که مناسب فضای اتاق کودکتان باشد.