تماس با ما

لوستر سقفی اتاق خواب

استفاده از لوستر در تمام دکوراسیونها، نقش مهمی در جلوه بیشتر آنها دارد واتاق خواب از جمله قسمتهای خانه به حساب میآید که نورپردازی آن دارای اهمیت زیادی است. شما با خرید لوستر برای اتاق خواب، میتوانید نورپردازی مناسبی را دراین فضا ایجاد کنید و همینطور آرامش لازم را هم برای اتاق خواب خود فراهم کنید. یکی از لوسترهایی که میتوانید برای اتاق خواب خود انتخاب کنید، لوستر سقفی است این مدل از لوستربه دلیل چسبیده بودن به سقف مناسب اتاق خواب وفضاهایی با ارتفاع کم میباشند همچنین این نوع از لوسترها تنوع زیادی در طرح مدل و سایز دارند و شما در انتخاب هریک از مدلها با دستی باز تصمیم خواهیدگرف.

 


جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

 باید به چه مواردی هنگام خرید لوسترهای سقفی توجه داشت

هنگام خرید لوستر سقفی برای اتاق خواب، باید به موارد زیادی توجه کنید که این موارد شامل سبک لوستر، جنس لوستر، متراژ اتاق خواب، رنگ لوستر و غیره هستند.

دکوراسیون اتاق خواب شما یکی از مهمترین نکات است که متناسب با ان لوستری مناسب را انتخاب کنید لوسترهای سقفی در سبک و مدلهای زیادی هستند از جمله سبک کلاسیک مانند کریستالی برنزی وسبک مدرن مانند ال ای دی و نوعی کریستالی که به صورت اشکال هندسی میباشند.

همانطور لوسترها از طرحهای مختلفی ساخته شدهاند جنس و متریال مختلفی همدارند

جنس لوسترها از شیشه،فلز،برنز و هستند که هریک از انها باتوجه به جنسی که دارند در برابر اب و هوا ضربه مقاوم هستند. لوسترهای سقفی کریستالی، برای اتاق خوابهایی مناسب هستند که سبک کلاسیک دارند و اگر اتاق خواب شما سبک مدرنی دارد، بهتر است از لوسرهای مدرن و فانتزی برای آن استفاده کنید. از جمله مناسبترین لوسترها برای اتاق خوابهایی که نور کافی ندارند، لوسترهایی هستند که حباب شفاف دارند یا بدون حباب هستند. . اتاق خوابهایی که سقف آنها دارای گچبری یا تزیینات دیگر است، بهتر است که لوسترهای ساده داشته باشند. همینطورباید گفت که مناسبترین نورپردازی برای اتاق خواب، یک نورپردازی یکنواخت و ملایم است. برای خرید لوستر سقفی که مناسب اتاق خواب باشد، هماهنگ بودن رنگ لوستراتاق خواب با سایر وسایل موجود در اتاق و همینطور رنگ دیوار، موجب زیبایی بیشتردکوراسیون اتاق خواب میشود. لوسترهایی که طرحهای سادهای دارند و کمرنگهستند، برای اتاق خوابهایی با رنگ سرد و تیره انتخاب مناسبیاند. اگر قصد خریدلوستر سقفی برای اتاق خواب خود را دارید، میتوانید به سایت پارس نوران شرقمراجعه کنید و مدلهای مختلف این نوع لوستر را مشاهده کنید.

قیمت لوسترهای سقفی

هر شخصی زمانی که برای خرید لوستر به مراکز فروش مراجعه میکند، در نظر داردکه با توجه به بودجه خود، خرید لوستر را انجام دهد. لازم به ذکر است که برخی ازافراد هم، جنبه مالی این خرید را در نظر نمیگیرند و برای آنها فرقی نمیکند که لوستر مورد نظرشان چه قیمتی داشته باشد. بنابراین اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که قیمت لوستر برای شما دارای اهمیت است و قصد خرید یک لوستر با قیمت مناسب را دارید، حتماً با فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت لوسترهای سقفی آشنا شوید.

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333