تماس با ما

لوستر دیواری کریستالی چیست

این لوسترها ازکریستالهایی با شکلهای مختلف ساخته میشوند این لوسترها بسیار پرطرفدارمیباشند و در میان افراد کلاسیک پسند محبوبیت زیادی دارند.لوسترهای دیواری کریستالی به دلیل وجود کریستالها بازتاب نور عالی دارند.

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

به چه دلیل باید لوستر دیواری کریستالی را خریداری کنیم؟

این لوسترها علاوه بر ظاهر خیرهکنندهای که دارند بسیار پرکاربرد میباشند و از این لوسترها میتوان در بخشهای مختلفی از جمله راهرو،پذیرایی،اتاقخواب،تراس وبالکن،در ورودی و حیاط استفاده کرد همچنین این لوسترهای دیواری کریستالی نسبت به سایر مدلهای برنزی و فلزی قیمت پایین تری دارند. همانطور که گفته شد لوسترهای دیواری را میتوان در بخشهای زیادی استفاده کرداین لوسترها به عنوان نورهای کمکی میتوان مورد استفاده قرار داد در فضاهای بزرگی که لوسترهای سقفی نور مورد نیاز را نمی توانند تامین کنند لوسترهای دیواری بسیار پیشنهاد میشود همچنین از این لوسترها میتوان در بالا و کنار تابلوهای ارزشمند خود استفاده کنید تا نوری متمرکز را به اثر هنری شما بدهد و ان را به زیبایی به نمایش بگذارد.

 کار برد لوسترهای دیواری کریستالی

این لوسترها به دلیل ساختاری که دارند مناسب فضاهای زیادی میباشند از جمله گوشههای داخلی پذیرایی اتاقخواب و بخشهای دیگر و انهارا باید با فاصله یک ونیم متری از زمین نصب کرد همچنین میتوان از این لوسترهای دیواری به تعدادبیشتری در بخشهای مختلف استفاده کرد اما باید با فاصله ۲۵الی ۳۰سانتیمتر ازیک دیگر نصب کرد همچنین از این لوسترهای دیواری میتوان به عنوان چراغخواب در اتاق استفاده کرد و نور ملایمی به فضا اتاق انتقال دهد.

 در مرحله اول خرید خرید لوستر دیواری کریستالی به چه چیزی باید توجه کرد؟

شما در مرحله اول باید سبک فضای داخلی که میخواهید لوستردیواری در انجا استفاده کنید توجه داشته باشید لوسترهای کریستالی در دو مدل کلاسیک و مدرن هستند که هرکدام ازانها متناسب با فضایی ساخته شدهاند اگر فضایی که در ان لوستردیواری کریستالی را مدنظر گرفتهاید فضایی کلاسیک و سنتی دارد بهتر است لوستردیواری کریستالی انتخاب کنید که ترکیب فلز و کریستال باشد و حالت شاخهایداشته باشد.و برای فضاهای مدرن هم لوسترهای دیواری کریستالی که اویزهای کریستال دارد وبه صورت فانتزی ساخته شدهاند پیشنهاد میشود. شما باید از لوسترهای دیواری کریستال به عنوان نورهای کمکی استفاده کنید این دیوارکوب هارا شما میتوانید در کنار لوستر اصلی داشته باشید و در بخشهای مختلف فضا به دیوار نصب کنید تا با کمک این لوسترها نور مورد نیاز برای فضافراهم شود.

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

چه چیزی بر قیمت لوستر‌های دیواری کریستالی تاثیر گذار است؟

قیمت لوسترهای دیواری کریستال هم مانند بسیاری از کالاهای دیگر، با توجه به یکسری عوامل و فاکتورها تعیین میشود. مسلماً کیفیت میتواند یکی از عواملی باشدکه روی قیمت این دسته از کالاها تاثیر میگذارد. هر چقدر که کیفیت لوستر بیشترباشد،به همان نسبت قیمت آن هم افزایش پیدا خواهد کرد. در حال حاضر لوسترهای کریستالی دارای مدلهای زیادی هستند و سبک به کار رفته برای آنها، مدرن وکلاسیک است. این که لوستر کریستالی دارای چه سبکی است، روی قیمت آن تاثیرمیگذارد و به طور کلی باید گفت که قیمت لوسترهای دیواری کریستالی مدرن نسبت به لوسترهای دیواری  کریستالی کلاسیک، پایینتر است.فلزات مختلفی برای تولید بدنه لوسترهای دیواری کریستالی مورد استفاده قرارمیگیرند که شامل آلومینیوم، برنز و آهن هستند.مسلماً جنس بدنه لوستر میتواند درکیفیت و همینطور قیمت آن تاثیرگذار باشد. مثلاً لوسترهای دیواری کریستالی که بدنه برنزی دارند،در مقایسه با لوسترهایی که بدنه آلومینیومی و آهنی دارند،دارای قیمت بالاتری هستند.

در اخر شما هنگام خرید لوستر اگر به نکات گفته شده در بالا توجه فرمایید میتوانیدلوستر مناسب را انتخاب کنید لوسترهای دیواری تنوع بالایی دارند که انتخاب هریک از انها کاری دشوار خواهد بود اما اگر شما اطلاعات کافی در زمینه لوسترهای دیواری داشته باشید میتوانید به راحتی خرید کنید همچنین شما برای کسب این اطلاعات میتوانید با مشاورین تماس حاصل فرمایید و اطلاعات مورد نیاز خود رادریافت کنید. پارس نوران شرق یکی از مطرحترین برند تولید لوستر میباشد که لوسترهای زیادی در انواع طرحها و سبکها با کیفیت بالا به شما عرضه خواهند کرد.  شما میتوانید با مراجعه به سایت پارس نورانشرق از محصولات انها دیدن فرمایید واطلاعات مورد نیاز از لوستر مدنظر خود را در سایت مشاهده کنید.