تماس با ما

لوستر دیواری چوبی

در این دوران افراد به سبک دکوراسیون منازل خود اهمیت زیادی میدهند. یکی ازمهمترین عناصر در دکوراسیون منازل لوسترمیباشد لوسترها تنوع بالایی دارند درطرح و مدلهای زیادی ساخته تولید میشوندیکی از پرطرفدارترین لوسترها ‌لوسترهای دیواری میباشند این لوسترها در مدلهای مختلفاز جمله کریستال،چوب و برنز میباشند که در این بخش ما میخواهیم با لوسترهای دیواری چوبی اشنا شویم.

لوستر دیواری چوبی چیست

لوسترهای دیواری چوب از جنس چوب روس ساخته شدهاند و ظاهری مدرن وخاص دارند این لوسترها در شکل‌‌های مختلفی قابل اجرا میباشند.همچنین این لوسترهای دیواری چوبی را میتوان با سبکهایی هماهنگ کرد.

سبک روستیک:در این سبک شما با استفاده از لوسترهای دیواری چوبی که جزعیات  کمی دارد و ساده میباشد میتوانید فضایی صمیمی وگرم را ایجاد کنید این لوسترها اغلب با رنگهای طبیعی چوب ساخته میشوند و سبکهای مینیمال دارند.

استایل طبیعت گرا:با استفاده از این لوسترهای چوبی که طرح و شکل انها الهام گرفته شده از طبیعت باشد میتواند فضایی ارامش بخش را انتقال دهد.


جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

لوسترهای دیواری چوبی چه ویژگیهایی دارند؟

لوسترهای دیواری اغلب برای تکمیل شدن دکوراسیون به کار برده میشوند. لوسترهای دیواری چوبی هم یکی از این مدلها میباشند که از این قاعده مستثنی نمیباشند.این لوسترها یکی از جذابترینها برای تکمیل دکوراسیون داخلی میباشند.

یکی از اصلی ترین ویژگی لوستر دیواری چوب میتوان به متریال و جنس ساخته شده از ان اشاره کرد. این لوسترها از متریال چوب طبیعی و مصنوعی ساخته میشوند. تولید کنندگان گاها سعی دارند از متریالی که طرح چوب دارند برای ساخت این لوسترها استفاده کنند. البته شما میتوانید لوستر دیواری با چوب طبیعی نیز پیداکنید. اما متریال طرح چوب مقرون به صرفهتر میباشند.

این لوسترها تقریبا با تمام دکوراسیونها میتواند سازگار باشد. این لوسترها باتمامی سبکها از جمله کلاسیک و سلتنطی یا مدرن ساده میتواند سازگار باشد و زیبایی خود را به طور کامل به نمایش بگذارد.

این لوسترهای دیواری چوبی زیبایی خاص خودشان را دارند در این لوسترها ازلامپهای کوچکی استفاده شدهاست که در عین کوچکی نور زیادی را به فضا داخلی انتقال خواهد داد همچنین این لوسترها مقاومت بالایی در برابر شرایط اب وهوایی دارند. و میتوانند با تمامی اب وهوا سازگاری داشته باشند.لوسترهای دیواری چوبی نسبت به سایر مدلهای دیواری قیمت پایین تری دارند.بهتر است قبل خرید لوستر دیواری چوبی نکاتی را رعایت کنید.

حتما از کیفیت و کارایی لوستری که خریداری میکنید اطمینان حاصل کنید
به گارانتی و تاریخ گارانتی توجه کنید.
از اعتبار و امنیت برند و فروشگاهی که لوستر را خریداری میکنید اطمینان حاصل کنید.

قیمت لوستر‌های دیواری چوبی 

همانطور که اشاره کردیم، مدلهای مختلفی برای لوسترهای دیواری چوبی  دربازارهای فروش وجود دارد که هر کدام دارای قیمت متفاوتی هستند. به طور کلی بایدگفت که تفاوت قیمت در این لوسترها، به چند عامل مهم بستگی دارد. برند ساخت وهمینطور مدل و طرح ، جزء مهمترین عوامل موثر بر قیمت این کالا شناخته شدهاند. لوسترهای دیواری چوبی قیمت پایین تری نسبت به سایر لوسترها دارند. جنسی که بدنه لوستر دارد را هم، میتوان به عنوان یک عامل موثر دیگر بر قیمت این کالادانست. پیشنهاد میکنیم که بیشتر از قیمت ارزان، به دنبال کیفیت لوستر باشید. خرید یک لوستر با کیفیت میتواند شما را از هزینه تعمیر و یا تعویض دوباره لوستربرای سالهای زیادی راحت کند.

یکی از نکاتی که در مورد قیمت لوسترهای دیواری چوبی باید بدانید، این است که این لوستر با توجه به مدلهایی که دارد،دارای رنجهای قیمت متفاوتی است.


جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

خرید لوستر از پارس نوران شرق

 اگر شما قصد خرید لوستر دیواری را دارید سایتهایی در این باره فعالیت خواهند کرد. یکی از مطرحترین سایتها سایت پارس نوران شرق میباشد که درزمینه تولید و عرضه لوستر فعالیت دارند. شما میتوانید با مراجعه به سایت پارس نوران شرق از محصولات و اطلاعات محصولات دیدن فرمایید و همچنین میتوانید باتماس و گرفتن مشاوره انلاین درمورد لوستر موردنظر خود اطلاعات بیشتری کسب کنید و با خیال راحت خرید کنید.