تماس با ما

لوستر دیواری پذیرایی

لوستر‌های دیواری نوعی از لوستر‌ها می‌باشند که به صورت مستقیم بر‌روی دیوار متصل خواهند شد و ابعاد کوچکتری نسبت به سایر لوستر‌ها دارند این لوسترها باظاهری زیبایی که دارند تقریبا مناسب تمامی فضاها خواهند بود‌‌. این لوستر رامیتوان با توجه به فضا داخلی و روشنایی ان طراحی کرد. پذیرایی بخش اصلی خانه میباشد و دکوراسیون چیدمان ان بسیار مهم است. لوستر یکی از عناصر مهم دراین چیدمان میباشد علاوه بر زیبایی که به فضا خواهد داد روشنایی ان بخش را تامین میکند.لوسترهای دیواری مانند سایر لوسترها مدلهای مختلفی دارند

 

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

انواع متفاوت لوسترهای دیواری برای پذیرایی

سوالاتی در این باره وجود دارد که چه لوستر دیواری مناسب پذیرایی است؟ در ادامه با انواع لوستر‌های دیواری اشنا خواهید شد

لوستر دیواری کریستالی:یکی از پرفروشترین لوسترها لوسترهای دیواری کریستال میباشند که در ساخت این لوسترها از کریستالهایی با شکلهای مختلف استفادهشده. کریستالها همیشه محبوبترین بخش ساخت یک لوسترمیباشند. کریستالها علاوه بر انکه زیبایی خاصی را به فضا خواهند داد باعث بازتاب نور خواهند شد و روشنایی بیشتری را به فضا انتقال خواهند داد.

لوستر دیواری چوبی:لوسترهای دیواری چوبی یکی از محبوبترین نوع لوسترهای دیواری میباشند. به طور کلی وسایل چوبی نقش مهمی در دکوراسیونها دارند ومورد پسند افراد زیادی میباشند. این لوسترهای دیواری چوبی سبکی مدرن دارند ومناسب فضاهایی با دکوراسیون و چیدمان مدرن خواهند بود.

لوستر دیواری برنزی: برخی از لوسترهای دیواری از جنس فلز مانند برنز ساخته میشوند.این لوسترها علاوهبر ظاهر زیبایی که دارند به دلیل استفاده از برنز در انهاکدر نمیشوند و قیمت بالاتری نسبت به سایر لوسترهای دیواری دارند.لوسترهای دیواری را باید متناسب با فضای خود انتخاب کرد تا هماهنگی در انبخش ایجاد شود.در انتخاب لوستر برای پذیرایی شما بهتر‌است به لوستر اصلی توجه کنید و متناسب با آن لوستر دیواری را خریداری کنید

از لوستر دیواری در چه مکان‌هایی میتوان استفاده کرد

بیشتر اوقات طراحان یا صاحبان خانه به روشنایی و نور پردازی پذیرایی توجه نخواهند کرد اما روشنایی مهمترین عنصر در یک فضای داخلی میباشد امروزه افراد برای روشنایی پذیرایی خود از لوسترهای مدرن و کلاسیک استفاده خواهند اما نباید لوسترهای دیواری از یاد ببریم این لوسترها بسیار کاربردی میباشند و میتوانند به عنوان نور کمکی در بخشهایی از پذیرایی مورد استفاده قرارگیرند. شما میتوانید ازاین لوسترها برروی دیوار بالای مبلها و یا دیوار کنار مبلها استفاده کنید همچنین میتوانید سایز کوچکی از این لوسترهای دیواری را بالای تابلوهای بزرگ در پذیرایی خود استفاده کنید.  

 

چگونه میتوان لوستری متناسب با فضای داخلی انتخاب کرد

اول شما باید به سبکپذیرایی خود توجه کنید که سبکی کلاسیک یا مدرن دارد و براساس همان لوستر مناسبی را انتخاب کنید. اگر فضای پذیرایی شما از وسایل تجملاتی همچون مبلهای سلطنتی با سبکی کلاسیک چیدمان شدهاست لوسترهای دیواری کریستال و برنزی مناسب میباشد.اگر پذیرایی شما از وسایلی ساده و مدرن همچون فرش های مدرن مبل ها مدرن وراحتی و همچین لوستری که در پذیرایی میباشد سبکی مدرن و ساده دارد لوسترهای چوبی و فانتزی مناسب میباشند.

دوم شما باید متراژ پذیرایی خود را مدنظر داشتهباشید و بدانید چه تعداد لوستردیواری مناسب ان فضا خواهد بود. اگر پذیرایی شما متراژ بالایی دارد شما میتوانید دو الی چهار لوستردیواری با فاصله در پذیرایی استفاده کنید.

سوم همچنین شما باید نور و روشنایی پذیرایی را مدنظر داشته باشید لوسترهای دیواری به عموان نور کمکی قابل استفاده میباشند پس بهتر است قبل خرید این لوسترها نور پذیرایی خود را برسی کنید تا بتوانید لوستری متناسب با ان خریداری کنید اگر پذیرایی از روشنایی کمی برخوردار است لوسترهای دیواری با ابعاد بزرگترو همچینین روشنایی بیشتر انتخاب کنید لوسترهای دیواری کریستالی روشنایی بهتری نسبت به سایر لوسترها دارند.

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333