تماس با ما

لوستر دیواری مدرن

لوسترهای دیواری مدرن از جمله لوسترهایی هستند که در انواع شکلهای مختلف تولید میشوند. روز به روز بر تنوع این نوع لوسترها افزوده میشود و افرادی که دکورهای ساده و شیک را میپسندند، میتوانند از لوسترهای دیواری مدرن برای دکوراسیون خود استفاده کنند. این لوسترها همانطور که گفته شد انوع زیادی دارنداز جمله به شکل ال ای دی فانتزی و ..میباشند.


جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

چه نکاتی در هنگام خرید لوستر دیواری مدرن دارای اهمیت است

یکی از انتخابهای هیجان انگیزی که شما عزیزان میتوانید برای زیباتر کردندکوراسیون خود انجام دهید، خرید یک لوستر دیواری مدرن است. برای این که بتوانید خریدی بهینه و آسان را تجربه کنید، توصیه میکنیم که به چند نکته هنگام خریدلوسترهای دیواری مدرن توجه داشته باشید. یکی از نکات مهمی که هنگام خرید این کالا دارای اهمیت است.

 جنس و مواد ساخت لوستراست. اغلب لوسترهای دیواری مدرن از موادی همچون شیشه، چوب، فلز، کریستال یامواد شفاف دیگر تولید میشود و شما باید مطمئن شوید که جنس انتخابی لوستر، باسبک دکوراسیون داخلی هماهنگی دارد. همانطور که میدانید، یکی از کاربردهای اصلی که لوسترها دیواری مدرن دارند، ایجاد یک نورپردازی مناسب در فضا است. بنابراین بررسی کنید که لوستر دیواری انتخابی شما بتواند نور مورد نیاز را برای فضا تامین کند. هنگام خرید لوستردیواری مدرن، توجه کردن به رنگ آن هم دارای اهمیت است و رنگ لوستر دیواری باید با مبلمان و لوستر اصلی و همینطور رنگ دیوارها هماهنگ باشد. البته شما میتوانید رنگ لوستر دیواری را هم به گونهای انتخاب کنید که در تضاد زیبایی با سایر عوامل دکوراسیون قرار داشته باشد.

اعتبار فروشگاهی که لوستر دیواری مورد نظر خود را از آن خریداری میکنید هم دارای اهمیت است و شما باید از یک فروشنده قابل اعتماد و معتبر خرید خود را انجام دهید تا بتوانید از کیفیت محصول و خدمات پس از فروش آن مطمئن شوید. قبل از این که در مورد خرید نهایی لوستردیواری  تصمیم گیری کنید، مدلهای مختلف لوسترهای  دیواری مدرن را با یکدیگر مقایسه کنید تا به انتخاب بهتری برسید. توجه به گارانتی لوستر دیواری هم، هنگام خرید اهمیت دارد و شما از طریق توجه به این مورد، میتوانید هنگام خراب شدن لوستردیواری، آن را به راحتی به نمایندگی تولیدلوستر ببرید تا نمایندگی لوستر آن را برای شما تعمیر کند.

 


ویژگی‌هایی که هنگام خرید لوستر دیواری مدرن بر قیمت انها‌ تاثیر گذار است

 لوسترهای دیواری مدرن تنوع بالایی دارند و هرکدام از این لوسترها با توجه به ویژگیکه دارند از قیمت متفاوتیهم برخوردار هستند. ویژگیهایی که هنگام خرید لوستر دیواری مدرن برقیمت انها تاثیر گذار میباشند عبارتند از:

جنس لوستردیواری نقشمهمی در قیمت ان دارد. همانطور که گفته شد لوسترهای دیواری مدرن از جنسهایی همچون کریستال،شیشه،و بدنه انها از جنس فلزمیباشد. لوسترهای کریستالی نسبت به سایر مدلها قیمت بالاتری دارد.

ابعاد و سایز لوستردیواری هم فاکتور مهمی در قیمت ان میباشد. لوسترهای دیواری هم در سایزهای مختلفی ساخته شدهاند هرچه لوستردیواری شما سایز بزرگتری داشته باشد قیمت بالاتریهم دارد.

برند و فروشگاهی که شما از ان لوستردیواری خود را خریداری خواهید کرد بر قیمت لوستر تاثیر گذار است. فروشگاههای برند و مطرح به دلیل سابقه کار و همچنین کیفتی که دارند مسلما به دلیل کیفیت و طراحیهایی که لوسترهایشان دارند قیمتهای بالاتری نسبت به مراکز دیگر برای لوسترهای دیواری خود در نظر خواهند داشت.

منطقه و مکانی که شما از انجا لوستردیواری خریداری میکنید هم موثر میباشد برقیمت٫اغلب منطقههای بالاشهر به دلیل ویژگیهایی که دارند لوسترهایی با قیمت بالاتری عرضه خواهند کرد و بلعکس مناطق پایینشهر لوسترهایی با قیمت پایین تر به فروش خواهند گذاشت.


جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

جنس و ساختار لوستر‌های دیواری

اغلب لوسترهای دیواری مدرن از موادی همچون شیشه، چوب، فلز، کریستال یامواد شفاف دیگر تولید میشود لوستر‌های دیواری از جنس برنز مقاومت بالایی در برابر اکسید شدن دارند لوستر‌های چوبی به دلیل جنس طبعی که دارند فضایی ارامشبخش را به محیط انتقال خواهند داد کریستال که یکی از جذاب‌ترین جنس لوستر می‌باشد که با طراحی‌های زیبا کریستال جلوه‌ای خاص به لوستر خواهد داد