تماس با ما

لوستر دیواری برنزی چیست

لوستر دیواری برنزی از مدل‌های محبوب لوسترهاست که نظر بسیاری از افراد را به خودش جلب می کند. این لوسترها به دیوار نصب می شوند به همین دلیل به آنها دیوارکوب یا لوستر دیواری می گویند. به طور کلی مدل آن ها به گونه ای است که زاویه ای رو به بالا دارند. اگر سقف فضای داخلی شما محدود است و همچنین ارتفاع آن کوتاه است میتوانید از این نوع لوستر ها جهت نورپردازی بهره مند شوید. علاوه بر این لوسترهای دیواری برنزی به راحتی تغییر رنگ نمی دهند و دکوراسیون خانه های کلاسیک را چند برابر زیبا می کنند. در حقیقت یکی از بارز ترین ویژگی لوسترهای دیواری برنزی، کلاسیک بودن این لوستر است ولی با این وجود در دکوراسیون مدرن هم از این لوستر استفاده می شود.

 

 

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

ویژگی‌ لوستر‌های دیواری برنزی

 

جنس لوستر

این لوستر‌ها از برنز یا ترکیب برنج و مس ساخته شده‌اند. این لوستر‌ها ماندگاری بالایی در برابر اکسید شدن یا ضربه دارند. برای تشخیص اینکه لوستر شما از جنس برنج است فقط کافی است به بدنه لوستر اهن‌ربا بچسبانید در صورتی که آهن‌‌ربابه بدنه لوستر متصل شد لوستر تقلبی می‌باشد و از جنس اهن است.

رنگ

این لوستر‌ها به دلیل رنگ برنزی که دارند ظاهری گرم و زیبا به محیط خواهند داد.

تنوع در طراحی و مدل

لوستر‌های برنزی از تنوع بالایی برخوردار هستند به طوری که میتوان از انها در بسیاری از دکوراسیون‌ها استفاده کرد.این لوستر‌ها در دو مدل کلاسیک ‌و مدرن هستند که طراحی‌های زیبایی همچون نقش‌‌های گل و برگ استفاده از شیشه‌های طراحی شده کریستال و…

لوستر‌های دیواری برنزی مناسب چه فضاهایی می‌باشند

این لوستر‌ها همانطور که از نامشان پیداست بر روی دیوار متصل خواهند شد این لوستر‌ها نورپردازی کمتری نسبت به سایر لوستر‌ها دارند و مناسب فضا‌هایی می‌باشند که روشنایی کامل داشته باشند و از لوستر‌های دیواری به عنوان نور‌های کمکی استفاده کنند و مناسب برای راهرو‌،اتاق‌کار،تراس می‌باشند.

 

 

 


جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

فاکتور مهم هنگام خرید لوستر دیواری

قیمت حرف اصلی را در خرید هرچیزی خواهد زد همچینن این قاعده برای لوستر هم می‌باشد.همانطور که گفته شد لوستر‌های دیواری انواع مختلفی دارند که هرکدام از جنس،طراحی و کیفیت متفاوتی برخوردار هستند.لوستر‌های برنزی به دلیل استفاده از الیاژ‌ها در آن قیمتبالایی نسبت به سایر لوستر‌ها دارد همچنین طراحی آن‌ها.گاهی اوقات افراد به دنبال لوستر‌هایی با قیمت پایین میگردند اما به کیفیت محصول توجه نخواهند کرد بهتر‌است هنگام خرید لوستر قیمت را مدنظر نداشته باشید تا لوستری با کیفیت خریداری کنید.همچنین فروشگاهی که شما از آن لوستر مدنظر خود را خریداری می‌کنید بر قیمت لوستر تاثیر گذار می‌باشد.ابعاد لوستردر قیمت آن تاثیر گذار است مسلما لوستر‌هایی با ابعاد بزرگ قیمت بالاتری نسبت به سایرمدل‌ها دارد. شما باید قبل از خرید لوستر محصولات مراکز خرید دیگر را مشاهده کنید اطلاعاتی درباره لوستر موردنظر خود داشته باشید تا بتوانید با اطلاعاتی که دارید خرید راحتی داشته باشید.شما هنگام خرید لوستر بهتر است  تمامی جوانب خرید این لوستر‌ها را مد نظر داشته باشید تا بتوانید لوستری مناسب از لحاظ کیفیت جنس طراحی و سایر عوامل خریداری کنید.