تماس با ما

لوستر دیواری اتاق کودک

لوسترهای دیواری همانطور که از نامشان پیداست به صورت دیوارکوب به دیوارمتصل خواهند شد.یکی از بخشهای مهم خانه اتاق کودک میباشد. این بخش فضایی برای ارامش و شادی فرزند شما میباشد و انتخاب هریک از وسایل ان مهم است. یکی از وسایلی که در اتاق کودک مورد استفاده میباشد لوسترهاهستند.لوسترها در انوع مختلفی قابل اجرا میباشند کاربردیترین لوستر،لوستردیواری یا همان دیوارکوب است این لوسترها به عنوان نورهای کمکی یاچراغخواب مورد استفاده میباشند

 

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

چه لوستر دیواری مناسب اتاق‌کودک می‌باشد

لوستر دیواری چوبی:لوسترهای دیواری چوبی یکی از محبوبترین نوع لوسترهای دیواری میباشند. به طور کلی وسایل چوبی نقش مهمی در دکوراسیونها دارند ومورد پسند افراد زیادی میباشند. این لوسترهای دیواری چوبی سبکی مدرن دارند ومناسب فضاهایی با دکوراسیون و چیدمان مدرن خواهند بود. این مدل از لوستر به دلیل اینکه میتوانند در طرحهای فانتزی و مختلف اجرا شوند بسیار برای اتاق کودک شما مناسب میباشند

لوستر دیواری برنزی: برخی از لوسترهای دیواری از جنس فلز مانند برنز ساخته میشوند.این لوسترها علاوهبر ظاهر زیبایی که دارند به دلیل استفاده از برنز در انها کدر نمیشوند و قیمت بالاتری نسبت به سایر لوسترهای دیواری دارند.

لوستر دیواری کریستالی:یکی از پرفروشترین لوسترها لوسترهای دیواری کریستال میباشند که در ساخت این لوسترها از کریستالهایی با شکلهای مختلف استفاده شده. کریستالها همیشه محبوبترین بخش ساخت یک لوسترمیباشند. کریستالهاعلاوه بر انکه زیبایی خاصی را به فضا خواهند داد باعث بازتاب نور خواهند شد و روشنایی بیشتری را به فضا انتقال خواهند داد.

لوسترهای دیواری را باید متناسب با فضای خود انتخاب کرد تا هماهنگی در ان بخش ایجاد شود.

 در هنگام خرید لوستر باید به چه مسائلی توجه داشت؟

ابتدا شما باید سبک چیدمان و دکوراسیون اتاق کوک خود را در نظر داشته باشید. امروزه اتاق کودکان سبکی مدرن و فانتزی دارند و شما باید متناسب با ان لوستر انتخاب کنید اگر اتاق کودک شما از وسایلی مدرن و شاد همچون تختهای ساده واکسسوری مدرن چیدمان شده است لوسترهای چوبی و مدرن پیشنهاد میشود. همچنین شما باید لوستردیواری اتاق کودک را متناسب با لوستر اصلی اتاق انتخاب کنید. لوسترهای دیواری میتوانند نورهای کمکی برای لوستر اصلی باشند پس باید هماهنگی میان انها وجود داشته باشد.

شما باید به متراژ اتاق کودک توجه کنید اگر اتاقی با متراژ بالا میباشد شما باید ازدیوارکوبهای بیشتر و با فاصله مناسب استفاده کنید تا هم تعادل روشنایی در اتاق باشد و هم هماهنگی میان اجزا برقرارشود.

روشنایی یکی از عناصر مهم در اتاق فرزند شمامیباشد شما با توجه به نوری که در اتاق هست لوستر مناسب را انتخاب کنید بهتر است برای اتاق کودک از نورهای ملایم و کم استفاده شود زیرا نورهایی که شدت بالا دارند و به طور ثابت هستند کودک را اذیت خواهند کرد

 هریک از وسایل خانه ممکن است دچار خرابی و مشکل شوند لوسترهم یکی از ان موارد می‌باشد هنگامی که شما ازفروشگاهی لوستر را خریداری میکنید بهتر است به داشتن گارانتی و همچنین تاریخ ان توجه داشته باشید تا در صورت خرابی بتوانید مشکل ان را رفع کنید.

 

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

 

گارانتی محصول

هریک از وسایل خانه ممکن است دچار خرابی و مشکل شوند امروزه تقریبا تمامی برند‌ها برای اطمینان رسانی از محصولات خود برای انها گارانتی خواهند گذاشت لوسترهم یکی از ان موارد می‌باشد هنگامی که شما ازفروشگاهی لوستر را خریداری میکنید بهتر است به داشتن گارانتی و همچنین تاریخ ان توجه داشته باشید تا در صورت خرابی بتوانید مشکل ان را رفع کنید.