تماس با ما

لوستر دیواری اتاق خواب

اتاقخواب یکی از بخشهای مهم خانه به حساب خواهد امد این بخش محل استراحت و ارامش میباشد و دکوراسیون چیدمان ان مهم میباشد. یکی از وسایل مورد نیازدر چیدمان لوسترها میباشند. لوسترها تنوع بالایی درطرح و مدل دارند. یکی از این مدلها لوستر دیواری میباشد.      

لوستر دیواری یا همان دیوارکوب که به دیوار متصل خواهد شد. این لوسترها باظاهری زیبایی که دارند تقریبا مناسب تمامی فضاها خواهند بود‌‌. این لوسترها روشی خاص برای نور پردازی میباشند این لوستر را میتوان با توجه به فضا داخلی و روشنایی ان طراحی اجرا کرد و هماهنگی با لوسترهای بزرگ را در انها ایجاد کرد. لوسترهای دیواری مانند سایر لوسترها مدلهای مختلفی دارند

 

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

پر فروش‌ترین لوسترهای دیواری برای اتاق خواب

لوستر دیواری کریستالی:یکی از پرفروشترین لوسترها لوسترهای دیواری کریستال میباشند که در ساخت این لوسترها از کریستالهایی با شکلهای مختلف استفاده شده. کریستالها همیشه محبوبترین بخش ساخت یک لوسترمیباشند. کریستالهاعلاوه بر انکه زیبایی خاصی را به فضا خواهند داد باعث بازتاب نور خواهند شد وروشنایی بیشتری را به فضا انتقال خواهند داد.

لوستر دیواری چوبی:لوسترهای دیواری چوبی یکی از محبوبترین نوع لوسترهای دیواری میباشند. به طور کلی وسایل چوبی نقش مهمی در دکوراسیونها دارند ومورد پسند افراد زیادی میباشند. این لوسترهای دیواری چوبی سبکی مدرن دارند ومناسب فضاهایی با دکوراسیون و چیدمان مدرن خواهند بود.

لوستر دیواری برنزی: برخی از لوسترهای دیواری از جنس فلز مانند برنز ساخته میشوند.این لوسترها علاوهبر ظاهر زیبایی که دارند به دلیل استفاده از برنز در انهاکدر نمیشوند و قیمت بالاتری نسبت به سایر لوسترهای دیواری دارند.لوسترهای دیواری را باید متناسب با فضای خود انتخاب کرد تا هماهنگی در انبخش ایجاد شود.

لوستری دیواری متناسب با چه فضا‌هاییمیباشد؟

اغلب طراحان اماتور از نورپردازی در خانه غافل خواهند شد. اما نورپردازی خوب کمک زیادی به هرچه زیباتر شدن فضای داخلی خواهند کرد. لوسترها منبع اصلی این نورپردازیها میباشند. اما به لوسترهای دیواری توجه کمتری شدهاست لوسترهای دیواری علاوهبر زیبایی که دارند بسیاری کاربردی میباشند این لوسترها باعث میشوند تا تعادل کامل بین تمام اجزای خانه برقرار باشد. این لوسترهای دیواری برخلاف لامپهای خیلی بزرگ در تمام بخشهای خانه قابل استفاده میباشند از جمله اتاقخوابها. شما میتوانید از این دیوارکوبها در کنار تخت ،در کنار تابلوها و دیگرقسمتهای اتاق خواب استفاده کنید.وفضای اتاقخواب خود را دلنشینتر و زیباترکنید.

نکات

‌گام‌های مهم  در هنگام خرید لوستر دیواری

اول شما باید به سبکاتاقخواب خود توجه کنید که سبکی کلاسیک یا مدرن دارد وبراساس همان لوستر مناسبی را انتخاب کنید. اگر فضای داخلی اتاق شما از وسایل تجملاتی با سبکی کلاسیک چیدمان شدهاست لوسترهای دیواری کریستال و برنزی مناسب میباشد.اگر اتاقخواب شما از وسایلی ساده و مدرن چیدمان شدهاست لوسترهای چوبی وفانتزی مناسب میباشند.

دوم شما باید متراژ اتاقخواب خود را مدنظر داشتهباشید و بدانید چه تعداد لوستردیواری مناسب ان فضا خواهد بود. اگر فضای اتاقخواب شما متراژ بالایی دارد شما میتوانید دو الی چهار لوستردیواری با فاصله در اتاقخواب استفاده کنید.

سوم همچنین شما باید نور و روشنایی اتاق خود را برسی کنید اگر نور طبیعی دراتاق شما باشد به چه تعداد وسیله روشنایی نیاز دارید. گاهی اوقات افراد فضاهای تاریک را دوست دارند و بلعکس افرادی هستند که فضاهای روشن بیشتر مورد پسند انها میباشد پس متناسب با نور اتاق و همچنین سلیقه خود میتوانید لوسترهای دیواری را انتخاب کنید.البته این نکته را مدنظر داشته باشید که لوسترهای دیواری به عنوان نور کمکی میباشند و از انها نباید انتظار روشنایی کامل را داشته باشیم.

 

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

برای خرید لوستر دیواری چه ‌مراکزی مراجعه کنیم

امروزه برند‌ها و فروشگاهای معتبر زیادی در سراسر کشور وجود دارند که میتوان متناسب با نیاز‌های خود از آنهاخرید کرد اما قبل از خرید بهتر‌است از معتبر بودن برند و فروشگاه مدنظر آگاهی کامل را داشته باشید