تماس با ما

لوستر دیواری اشپزخانه

در این دوران افراد به سبک دکوراسیون منازل خود اهمیت زیادی میدهند. یکی ازمهمترین عناصر در دکوراسیون منازل لوسترمیباشد لوسترها تنوع بالایی دارند درطرح ومدلهای زیادی ساخته تولید میشوندیکی از پرطرفدارترین لوسترها لوسترهای دیواری میباشند این لوسترها در مدلهای مختلفاز جمله کریستال،چوب و برنز میباشند.  کاربردیترین لوستر،لوستردیواری یا همان دیوارکوب است این لوسترها به عنوان نورهای کمکی مورد استفاده قرار خواهند گرفت. یکی از مکانهایی که در خانه مهم است یا به اصطلاح قلب خانه شناخته شدهاست اشپزخانه میباشد.  دیکوراسیون و وسایلی که در انجا استفاده میشود بسیار مهم میباشند زیرا هماهنگی و تناسب میان انها باعث میشود تا فضایی باب دل ایجاد شود. یکی از این وسایلها لوسترهای دیواری هستند.لوسترهای دیواری انواع مختلفی دارند که هرکدام از انهارا با توجه به سبک اشپزخانه و همچنین سلیقه میتوان استفاده کرد.در ادامه با انوع لوسترهای دیواری اشناخواهیم شد.

 

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

سبک‌های متفاوت لوسترهای دیواری برای اشپزخانه

لوستر دیواری برنزی: برخی از لوسترهای دیواری از جنس فلز مانند برنز ساخته میشوند.این لوسترها علاوهبر ظاهر زیبایی که دارند به دلیل استفاده از برنز در انهاکدر مقاومت بالایی نیز دارند و قیمت بالاتری نسبت به سایر لوسترهای دیواری دارند.

لوستر دیواری چوبی:لوسترهای دیواری چوبی یکی دیگر از مدلهای لوستردیواری هستند که بسیار خاص و زیبا میباشند. به طور کلی وسایل چوبی نقش مهمی در دکوراسیونها دارند و مورد پسند افراد زیادی میباشند. این لوسترهای دیواری چوبی سبکی مدرن دارند و مناسب فضاهایی با دکوراسیون و چیدمان مدرن خواهند بود.

لوستر دیواری کریستالی:یکی از پرفروشترین لوسترها لوسترهای دیواری کریستال میباشند که در ساخت این لوسترها از کریستالهایی با شکلهای مختلف استفاده شده. کریستالها همیشه محبوبترین بخش ساخت یک لوسترمیباشند. کریستالهاعلاوه بر انکه زیبایی خاصی را به فضا خواهند داد باعث بازتاب نور خواهند شد وروشنایی بیشتری را به فضا انتقال خواهند داد

برای هرچه بهتر‌ خرید لوستر دیواری باید به چه نکاتی توجه داشت

دکوراسیون مهمترین عنصر زیبایی یک اشپزخانه میباشد و همچنین برای تکمیل این دکوراسیون لوستر دیواری نقش پررنگی دارد.لوسترهای دیواری انواع مختلفی دارندهمچون مدرن و کلاسیک و شما باید متناسب با اشپزخانه خود انتخاب کنید.

برای مثال اگر فضای اشپزخانه از کابینت و وسایلی ساده چیدمان شده است لوسترهای دیواری مدرن پیشنهاد میشود و یا اگر با وسایل جملاتی سنتی همچنین کابینتهای طرحهای دکور شدهاند لوستردیواری کلاسیک

روشنایی اشپزخانه بسیار مهم می‌باشد لوسترهای دیواری به عنوان نورهای کمکی کاربرد دارند. از این لوسترهای دیواری میتوان در کنار لوستر اصلی استفاده کرد پس اگر فضایی روشن ندارید استفاده تکی از این لوسترها پیشنهاد نخواهد شد.

در اخر برای خرید لوستر دیواری به متراژ اشپزخانه خود دقت کنید اگر متراژ کوچکی دارد بهتر است از لوسترهای دیواری کمتری استفاده کنید و با فاصه ۲۵الی۳۰سانتی متر تا فضای اشپزخانه شلوغ و کوچکتر به نظر نیاید. همچنین شما بایدلوستر اصلی خود در نظر داشته باشید و متناسب با ان لوستردیواری خریداری کنیدباید بین لوستر اصلی لوستردیواری هماهنگی وجود داشته باشید.

لوسترهم مانند سایر بخشهای خانه دچار الودگی و کثیفی خواهد شد پس بهتراست لوستر دیواری ساده انتخاب کنید تا تمیز کردن ان راحت باشد.

 

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333