تماس با ما

 ساختار استند کنار سالنی چگونه است

استندهای کنار سالنی یا به همان اباژورهای ایستاده میگویند که یک چراغ با پایههای بلند میباشد و بر روی زمین قرار گرفتهاست. این استندها شباهت زیادی به اباژورهای رو میزی دارند که تفاوت این استندها با اباژور محل قرار گیری انهامیباشد.و همچنین این استندها روشنایی بیشتر نسبت به اباژورهای رومیزی دارند.

 

 

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

مشخصات استند کنار سالنی

استندهای کنار سالنی برای سالهای طولانی و زیادی یک روش سنتی برای تامین نورفضاهای داخلی از جمله پذیرایی اتاق خوابها اتاق نشیمن و دیگر مکانها بوده است. تنوع بسیار زیادی از مدلها و سبکهای استند کنار سالنی با استفاده ازتکنولوژیهایی مثل: نور LED، فلوئورسنت و هالوژن در دسترس میباشند.همچنین ازاین استندها میتوان به عنوان چراغ مطالعه استفاده کرد. آباژورهای ایستاده کارایی زیادی دارند و میتوانند روشنایی نقاط مختلفی از فضا را پر رنگتر کنند. اما بیشتر آنها در گوشه اتاق یا در پشت نشیمن قرار میگیرند تا نور لازم برای انجام فعالیتهای مختلف را فراهم کنند.این استندهای کنار سالنی بلندتر از چراغهای رومیزی و دیگر چراغها میباشند. به طور معمول ارتفاع این استندها حداقل در ارتفاع سینه و یا در راستای چشم یا به اندازه یک فرد ایستاده با قد متوسط قرار دارد این منبع روشنایی میتواند نور را درسه جهت هدایت کند؛ به سمت سقف، به سمت پایین و یا هر دو جهت.

کلاهک این استندهای ایستاده علاوهبر زیبایی موظف میباشد از چشم در برابر نورمستقیم محافظت کند و نور ملایمیرا در فضای داخلی پخش کند. گاهی امکان دارد در زمانی که نشستهاید میتوانید زیر کلاهک و لامپها را ببینید که در این موقعیت پیشنهاد میشود آباژور ایستاده را در فاصله دورتر یا در قسمت پشتی نشیمن خودقرار داده تا نور مستقیم آن شمارا اذیت نکند.

استندهای کنار سالنی در فضاهای زیادی مورد توجه قرار میگیرند، تناسب اجزای آن با یکدیگر اهمیت زیادی دارد. استندهای ایستاده پایه بلند معمولا کلاهک بزرگتری دارد تا بین پایه بلند آن و شِید آباژور تناسب لازم ایجاد شود.استند ایستاده ممکن است دارای 2 یا 3 لامپ با قدرت 300 وات یا بیشتر باشد. این خروجی نور برای انجام کارها و فعالیتهای مختلف در اتاق، کافی است در نتیجه شما میتوانید با خرید استند کنار سالنی، سطح نور را در محیط و فضای خود بیشتر کنید.همچنین این استندهای کنار سالنی در انواع و سبکهای مختلفی تولید میشوند.  

اگر استندهای کنار سالنی را برای تزئین محیط میخواهید بهتر است سبکی انتخابکنید که نور آن بهسمت پایین است. این استندها با پخش نور کم تر ارامش خاصی به فضا می دهند. حالا اگر هدف شما تامین بخشی از روشنایی منزل است استندهایی را انتخاب کنید که محور تابش آن به سمت بالاست. روشنایی این استندها، فضای بیشتری را در بر می گیرد ولی به هر حال، جذابیت کم تری نسبت به نمونه اول دارند. اگر می خواهید از کارایی استند برای تامین نور، استفاده کنید و به عوان تزعینی نباشد از خرید این عناصر با ارتفاع بیش از حد بلند یا کوتاه صرف نظر کنید و به دنبال محصولی باشید که از ارتفاع استانداردی برخوردار باشد.

 

 


جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید :

09127333333

استند کنار سالنی را در کجای دکوراسیون قرار دهیم

استندهای ایستاده میتوانند به تنهایی یا به همراه دیگر اجزای دکوراسیون مانندمبلمان، نورپردازی و تزئینات دیگر استفاده شوند. این نوع استندها به دلیل پخش نورزیاد جلوهی زیبایی به فضا میدهند.

در کنار مبلمان: یکی از بهترین مکانها برای قرار دادن استند ایستاده کنار مبلمان است. با قرار گرفتن استند  در این مکان، میتوانید یک نقطه زیبا و جذاب در فضا ایجاد کنید و همچنین نور مناسبی را برای خواندن کتاب یا دیدن تلویزیون داشته باشید.

در گوشهای از اتاق: اگر فضای داخلی شما بزرگ است، میتوانید استند ایستاده رادر گوشهای از اتاق قرار دهید. این مکان میتواند در اتاق خواب، سالن پذیرایی یاحتی در فضای کاری شما باشد.

ورودی:وجود استند ایستاده در ورودی خانه یا فضای میتواند تاثیر خوبی در ایجادیک جو گرم و مهماننواز داشته باشد. این مکان نور ملایمی را در هنگام ورود به فضافراهم میکند.

در کنار میز ناهار خوری: اگر آباژور ایستاده را کنار میز ناهار خوری قرار دهید،میتوانید یک حس رمانتیک و دلنشین را در هنگام  صرف ناهار یا شام ایجاد کنید. این مکان نور مناسبی را برای تماشای غذاهای خوشمزه و لذیذ فراهم میکند.

و در داخر شما میتوانید با انتخاب محل درست برای این استندهای کنار سالنی فضایی زیبا و خاص به خود هدیه دهید.