تماس با ما

جدیدترین مدل‌های لوستر 2022: سبک مینیمالیسم گرم

هر سال طراحان داخلی، ایده‌ها و طرح‌های جدید خود را به اجرا درآورده و منتشر می‌کنند. طراحان لوستر نیز امسال ایده‌های جدید و جذابی ارائه کرده‌اند. در اینجا می‌توانید برخی از جدیدترین مدل‌های لوستر 2022 را به تماشا بنشینید و از سبک‌های پیشنهادی ایده بگیرید و آنها را در دکوراسیون خود به کار ببرید.اگر دنبال کننده و علاقمند به دکوراسیون داخلی باشید، می‌دانید که در سال‌های اخیر سبک مینیمال مورد پسند افراد بسیاری قرار گرفته است. سبکی ساده و به دور از شلوغی و رنگ‌های گوناگون. اما در این میان بسیاری معتقدند که سبک مینیمال تا حدودی فضا را بی‌روح و سرد می‌کند. به همین خاطر عده‌ای از طراحان معتقد به این نظریه، سبک مینیمالیسم گرم را پیشنهاد و ارائه کرده‌اند که در عین سادگی با اضافه کردن چند الِمان با رنگ گرم، محیط گرم و دلنشین‌تر خواهد شد.

بسیاری از مدل‌های جدید لوستر 2022 با سبک گرم مینیمال کاملا مطابقت دارند. برای داشتن چنین فضایی، لوسترهای ساده و امروزی را انتخاب کنید. لوسترهای حبابی، دیوارکوب یا چراغ آویز ساده با روکش برنجی یا مشکی، به شما کمک می‌کند تا حسی از سبک مینیمال گرم را به خانه خود بیاورید. برای الهام گرفتن، بیایید به تعدادی از مدل‌های جدید لوستر 2022 که با سبک مینیمال گرم همخوانی دارند نگاهی بیاندازیم.

ایده‌ها و جدیدترین مدل‌های لوستر  2022

ویژگی‌های بارز سبک مینیمالیسم گرم

اگر با نگاه کردن به این عکس‌ها و ایده‌های طراحی داخلی، حس آرامش در شما ایجاد شد، پس شما نیز به سبک گرم مینیمالیسم علاقمندید، می‌توانید از این طراحی‌ها الهام بگیرید و خانه رویایی خود را دیزاین کنید. افزودن الِمان‌هایی چون لوستر، پتوی تخت، میز چوبی، چراغ دیواری با رنگ‌های مشکی، برنجی و به طور کلی رنگ‌های مدرن و گرم، سبک شخصی شما در محیط مشخص خواهد شد.
و اما برخی از ویژگی‌ها و برجستگی‌هایی که دکوراسیون با سبک مینیمال گرم دارد شامل موارد زیر می‌باشد:

مبلمان با رنگ چوب روشن

  • اضافه کردن گیاهان مختلف
  • الِمان‌هایی برگرفته از طبیعت
  • نورپردازی یا لوسترهایی ساده
  • ملحفه، پتوهای تخت با رنگ‌های گرم همچون آجری، خاکی و…
  • افزودن به اندازه لوازم جانبی و دکوری‌هایی با سبک مینیمال گرم
website_PNS_icon

فروشگاه